Κατατέθηκε σήμερα στον Άρειο Πάγο από τον Κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Χρυσής Αυγής, Χρήστο Παππά μηνυτήρια αναφορά κατά του υπουργού Προστασίας του Πολίτη και του Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ.
Αναλυτικά η μηνυτήρια αναφορά της Χρυσής Αυγής.....
ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ- ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Δηλιγιάννη 50, όπως νομίμως εκπροσωπείται
ΚΑΤΑ
1) ΔΕΝΔΙΑ Νικολάου, Υπουργού Προστασίας του Πολίτη
2) ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ Νικολάου, Αρχηγού ΕΛ.ΑΣ.
3) Παντός άλλου υπευθύνου
1. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ
Την Παρασκευή και το Σάββατο 7 και 8 Σεπτεμβρίου 2012, βουλευτές και μέλη της Χρυσής Αυγής, στο πλαίσιο των κοινωνικών παρεμβάσεων του κόμματος, προέβησαν σε δημόσιες νόμιμες δράσεις, παρουσία πλήθους κόσμου και χωρίς καμία πρόθεση αποφυγής του ελέγχου από τις δυνάμεις της Αστυνομίας, οι οποίες μάλιστα, στην περίπτωση της Ραφήνας, είχαν ενημερωθεί δεόντως.
Παρά το γεγονός ότι οι δράσεις αυτές είχαν ως σκοπό την επιβολή της νομιμότητας από τα όργανα της τάξης, που με παρεξηγήσιμη ανοχή επέλεξαν για ακόμα μια φορά την απουσία από δημόσιους χώρους στους οποίους διαπράττονται συστηματικά αυτόφωρα αδικήματα (διάθεση προϊόντων εγκλήματος, φοροδιαφυγή, λαθρεμπορία κλπ), ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, επιλέγοντας τον ολισθηρό δρόμο της πολιτικής εκμετάλλευσης του γεγονότος, προχώρησε σε ενέργειες που εκφεύγουν των ορίων της νομιμότητας, που υποτίθεται ότι προασπίζει δια της θεσμικής του θέσης.
Συγκεκριμένα και δια των εντεταλμένων οργάνων του ήτοι του Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. κ. Νικολάου Παπαγιαννόπουλου, εξέδωσε πρωτοφανή ανακοίνωση (βλ. σχετ.1) με την οποία συκοφαντικά διατείνεται ότι δήθεν το κόμμα μας «εξήγγειλε» ότι «…θα συνεχιστούν οι βίαιες ενέργειες και η αντιποίηση Αρχής…». Σαν να μην έφτανε αυτό, αφού ανακάλεσε τους αστυνομικούς της φρουράς των βουλευτών του κόμματός μας, προχώρησε σε προκλητική και πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα απόφαση, να εγκαταστήσει έξω από τα κεντρικά μας γραφεία (Δεληγιάννη 50) από τις 10/9/2012, κλούβες και οχήματα της ΕΛ.ΑΣ., διενεργώντας ελέγχους στους εισερχομένους και εξερχομένους αυτών, φαλκιδεύοντας έτσι εν τοις πράγμασι, κάθε έννοια συνταγματικής ελευθερίας (άρθρο 29 παρ. 1 και 5 παρ.1 Συντ.) στη λειτουργία και τη δράση ενός νομίμου κοινοβουλευτικού κόμματος.
Ο Υπουργός και ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., σε πανικό ευρισκόμενοι από την δημοσκοπική άνοδο του κόμματός μας και τη λαϊκή στήριξη που γίνονται δεκτές οι κοινωνικές μας δράσεις, χρησιμοποίησαν για πρώτη φορά με επίσημο τρόπο, ανοίκεια μέσα για την καταστολή των παρεμβάσεών μας: Τη συκοφαντία και την αυθαιρεσία.
Πριν καν καταθέσουν οι μάρτυρες και σχηματιστεί στοιχειωδώς η δικογραφία που άνοιξε κατόπιν της εντολής του Υπουργού για τη «διερεύνηση» των συνθηκών του περιστατικού της Ραφήνας, ο τελευταίος, καταργώντας τον ίδιο του τον εαυτό καθώς και τα ανεξάρτητα όργανα της Δικαιοσύνης που θα επιληφθούν της υπόθεσης, έσπευσε δια της ανακοινώσεώς του να χαρακτηρίσει ως «βίαιες ενέργειες» και «αντιποίηση αρχής» τις εν λόγω δράσεις, προκαταλαμβάνοντας αν όχι ποδηγετώντας πολιτικά τη Δικαιοσύνη για τη κατεύθυνση που πρέπει να λάβει η πιθανή άσκηση ποινικών διώξεων, καθώς και για τα αποτελέσματά τους.
Η θεσμική εκτροπή την οποία μετέρχονται τόσο ο Υπουργός όσο και ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., υπερβαίνει κατά πολύ τη σημασία του ανωτέρω συμβάντος και αποδεικνύει με τρόπο σαφή την πίστη της πολιτικής και της φυσικής ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. στο πολίτευμα, που κατά τα άλλα χρησιμοποιούν ως άλλοθι για τις έκνομες και αντισυνταγματικές ενέργειές τους.
Αντίθετα, «διέλαθε» της προσοχής τόσο του Υπουργού, όσο και του Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ και των οργάνων τους, το πλήθος των αδικημάτων που έλαβαν χώρα όχι μόνο κατά το επίμαχο περιστατικό αλλά και σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις, όπου η Αστυνομία, σε οιονείρόλο κλεπταποδόχου, ανέχεται – όταν δεν υποθάλπει- την παρανομία, προς χάριν δήθεν της «κοινωνικής ειρήνης».
Η Αστυνομία (πολιτική και Δημοτική) και η ηγεσία της (πολιτική και φυσική) ενώ είναι επιφορτισμένη να διαπιστώνει την παρανομία και να οδηγεί στη Δικαιοσύνη τους παραβάτες, όχι μόνο δεν πράττει τα αυτονόητα, αλλά αντίθετα συγκαλύπτει τις παράνομες ενέργειες που στρέφονται κατά του κράτους δικαίου και του Ελληνικού λαού. Αντί να ελέγξει την παρουσία λαθραίων μεταναστών στους δημόσιους χώρους (πανηγύρια, συγκεντρώσεις, λαϊκές αγορές κλπ) οι οποίοι πωλούν προϊόντα λαθρεμπορίου, νομιμοποιεί την παρουσία τους προς βλάβη των νομοταγών μικροπωλητών, οι οποίοι κατακρεουργούνται από τα «κλιμάκια» του ΣΔΟΕ και του Δήμου, ως άλλοθι νομιμοφάνειας. Με τον τρόπο όμως αυτό, τόσο η πολιτική όσο και η φυσική ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. είναι έκθετη, αφού συμμετέχει στις παράνομες ενέργειες, παραβαίνοντας κάθε έννοια καθήκοντος, λόγω της ιδιαίτερης νομικής υποχρέωσης που φέρουν τα όργανά της (15 ΠΚ) στη δίωξη των παρανόμων πράξεων.
Ο εύκολος και ανέξοδος πολιτικά δρόμος της συκοφαντίας εκείνων που πραγματικά ενδιαφέρονται για την επιβολή της νομιμότητας, δηλαδή του κόμματος της Χρυσής Αυγής που εμπράκτως στρέφει τα όργανα της Πολιτείας προς την κατεύθυνση της πάταξης της αυθαιρεσίας, όχι μόνο είναι αλυσιτελής, αλλά οδηγεί σε ατραπούς συνταγματικής εκτροπής, όπως η πρόσφατη απόφαση του κ. Δένδια για περιστολή του δικαιώματός μας περί ελεύθερης κυκλοφορίας των μελών μας, ακόμα και μέσα στα κεντρικά γραφεία μας!
2. ΝΟΜΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 του Π.Δ. 23/2002 (ΦΕΚ Α’ 19, 7/2/2002) που ορίζει τις αρμοδιότητες του ειδικού προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας, μεταξύ των καθηκόντων της είναι «…6. ο έλεγχος της τήρησης των διατάξεων που αφορούν τη δραστηριότητα γενικά των μικροπωλητών και τη λειτουργία κυλικείων σε κοινόχρηστους χώρους (άρθρο 24 Π.Δ/τος 410/95)…10. ο έλεγχος για την εφαρμογή των διατάξεων για την κοινή ησυχία, την καθαριότητα, την αισθητική των πόλεων, ευκοσμία και ευταξία (Αστ. Διατάξεις 6/1996 (Β 1028) και 3/1996 (Β15) άρθρο 17 της Υγειονομικής Διάταξης Υ1β/2000/1995 και άρθρο 417 ΠΚ…29. ο έλεγχος της τήρησης των διατάξεων που αφορούν την κατάληψη κοινόχρηστων χώρων (άρθρο 13 τουβ.δ. 24-9/20.10.1988, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 8 Ν. 1080/1980, το άρθρο 54 παρ. 4 Ν. 1416/1984, το άρθρο 26 παρ. 4 Ν. 1828/89 και το άρθρο 6 εδ. τρίτο Ν. 1800/1990, σε συνδυασμό με το άρθρο 458 του ΠΚ, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 παρ. 12 Ν. 2207/1994 σε συνδυασμό με διατάξεις που αναφέρονται στο υπαίθριο εμπόριο χωρίς άδεια επέκτασης καταστημάτων… 30. Ο έλεγχος της τήρησης των διατάξεων που αφορούν το υπαίθριο εμπόριο και τις λαικές αγορές Ν. 2323/95, απόφ. Υφυπουργού Εμπορίου ΚΙ 2113/95 και απόφαση Υπουργού Εμπορίου Α-2 6813/95…»
Εξάλλου, σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις (15 ΠΚ) «Όπου ο νόμος για την ύπαρξη αξιόποινης πράξης απαιτεί να έχει επέλθει ορισμένο αποτέλεσμα, η μη αποτροπή του τιμωρείται όπως η πρόκλησή του με ενέργεια, αν ο υπαίτιος της παράλειψης είχε ιδιαίτερη νομική υποχρέωση να παρεμποδίσει την επέλευση του αποτελέσματος.»
Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 275 παρ. 1 ΚΠΔ «Προκειμένου για αυτόφωρα κακουργήματα και πλημμελήματα, οι ανακριτικοί υπάλληλοι των άρθρων 33 και 34 καθώς και κάθε αστυνομικό όργανο, έχουν υποχρέωση, ενώ οποιοσδήποτε πολίτης δικαίωμα, να συλλάβουν το δράστη τηρώντας τις διατάξεις του Συντάγματος και του άρθρου 279 του Κώδικα για την άμεση προσαγωγή του στον Εισαγγελέα.»
Σύμφωνα επίσης με το άρθρο 21 ΠΚ: «Δεν είναι άδικη πράξη την οποία κάποιος επιχειρεί για να εκτελέσει προσταγή που του έδωσε, σύμφωνα με τους νόμιμους τύπους η αρμόδια αρχή, αν ο νόμος δεν επιτρέπει στον αποδέκτη της προσταγής να εξετάσει αν είναι νόμιμη ή όχι. Στην περίπτωση αυτή ως αυτουργός, τιμωρείται εκείνος που έδωσε την προσταγή.»
Εξάλλου, σύμφωνα με το Ν. 2960 /2001 , Άρθρο 155 παρ. β «Λαθρεμπορία είναι οποιαδήποτε ενέργεια αποσκοπεί να στερήσει στο Ελληνικό Δημόσιο ή την Ευρωπαική Ένωση των υπ’ αυτών εισπρακτέων δασμών , φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων από τα εισαγόμενα ή εξαγόμενα εμπορεύματα…»
Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 394 ΠΚ « Όποιος με πρόθεση, αποκρύπτει, αγοράζει…ή με άλλο τρόπο δέχεται στην κατοχή του πράγμα που προήλθε από αξιόποινη πράξη ή μεταβιβάζει σε άλλον την κατοχή τέτοιου πράγματος ή συνεργεί σε μεταβίβαση…τιμωρείται με φυλάκιση…»
Σύμφωνα με το άρθρο 259 ΠΚ : « Υπάλληλος που με πρόθεση παραβαίνει τα καθήκοντα της υπηρεσίας του με σκοπό …να βλάψει το κράτος ή κάποιον άλλο…τιμωρείται…»
Εξάλλου, σύμφωνα με το άρθρο 239 ΠΚ: «Υπάλληλος στα καθήκοντα του οποίου ανάγεται η δίωξη ή η ανάκριση αξιόποινων πράξεων…β) αν εν γνώσει του εξέθεσε σε δίωξη ή τιμωρία κάποιον αθώο ή παρέλειψε να διώξει κάποιον υπαίτιο…τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι 10 ετών».
Σύμφωνα με το άρθρο 231 ΠΚ: «Όποιος εν γνώσει ματαιώνει δίωξη άλλου για κακούργημα ή πλημμέλημα που διέπραξε …τιμωρείται με φυλάκιση.,..»
Στην προκειμένη περίπτωση τόσο η φυσική ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ (αν και όχι οι μεμονωμένοι αστυνομικοί υπάλληλοι που εδέχθησαν δεσμευτική εντολή με βάση το άρθρο 21 ΠΚ) , όσο και η πάντα απούσα Δημοτική Αστυνομία, που με βάση τις ανωτέρω διατάξεις έχουν ιδιαίτερη νομική υποχρέωση να αποτρέπουν, να διώκουν, να συλλαμβάνουν και να οδηγούν στη Δικαιοσύνη τους παραβάτες για τα σοβαρά αδικήματα που προαναφέρθηκαν, παράνομους λαθραίους εμπόρους, όχι μόνο δεν το πράττουν παραβαίνοντας εξακολουθητικά το καθήκον τους, αλλά και ενισχύουν δια της παρουσίας τους ή της επιλεκτικής απουσίας τους την τέλεση των εν λόγω αδικημάτων.
Δεδομένης μάλιστα της ιδιαίτερης νομικής υποχρέωσης, κάθε παράλειψή τους, σύμφωνα με το άρθρο 15 ΠΚ, ισοδυναμεί με δι’ ενέργειας τέλεση του καθ’ έκαστον εγκλήματος.
Παρά ταύτα, όπως προανεφέρθη οι έστω παριστάμενοι αστυνομικοί της ΕΛΑΣ και της Δημοτικής Αστυνομίας, δεν πράττουν άδικα, καθότι έλαβαν από τους ανωτέρους τους, δηλαδή την φυσική ηγεσία της ΕΛΑΣ και την πολιτική ηγεσία του Δήμου και του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη προσταγή μη επέμβασης ( το οποίο μάλιστα και τα ίδια όργανα συχνά το δηλώνουν ευθαρσώς κατ’ ιδίαν στους πολίτες) κατά την έννοια του άρθρου 21 ΠΚ, η οποία νομικά, αίρει το άδικο των παραλείψεών τους. Η προσταγή αυτή, προφανώς είναι τυπικά νόμιμη, δηλαδή εξεδόθη με τους νόμιμους τύπους και την τήρηση της ιεραρχίας κατά την έκδοσή της, είναι όμως ουσιαστικά παράνομη, αφού έρχεται σε αντίθεση με όλο το προαναφερθέν νομικό πλαίσιο που καθορίζεται από τους ουσιαστικούς νόμους που ανεφέρθησαν. Στην περίπτωση αυτή, έχουμε ποινικά τη λεγόμενη έμμεση αυτουργία, δηλαδή την περίπτωση κατά την οποία την πλήρη ποινική ευθύνη φέρουν οι προϊστάμενοι τους, ήτοι η φυσική ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. (Ν. Παπαγιαννόπουλος), της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής και του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη (Ν.Δένδιας).
Για το σκέλος της συκοφαντικής ανακοίνωσης, εφαρμογής τυγχάνουν τα άρθρα 363 ΠΚ (συκοφαντική δυσφήμηση) και 229 ΠΚ (ψευδής καταμήνυση). Συγκεκριμένα, για τη στοιχειοθέτηση των αδικημάτων αυτών, αρκεί η επίκληση της φράσης «…ύστερα από την εξαγγελία του κόμματος ότι θα συνεχιστούν οι βίαιες ενέργειες και η αντιποίηση αρχής…», που απετέλεσε τη νομιμοφανή δικαιολογία για τη στέρηση της φρουράς των βουλευτών μας και της πρωτοφανούς παρακώλυσης της ελεύθερης λειτουργίας των κομματικών μας γραφείων. Δεδομένου ότι ουδέποτε, κανένα όργανο, βουλευτής ή απλό μέλος της Χρυσής Αυγής, δεν «εξήγγειλε» έναρξη ή συνέχιση «βίαιων ενεργειών» ή «αντιποίηση αρχής», είναι προφανές ότι οι μηνυόμενοι ενώ το γνώριζαν (αφού άλλωστε δεν δύνανται να προσκομίσουν καμία απολύτως απόδειξη γι’ αυτό) , διέδωσαν μέσω της ανακοίνωσης γεγονός που μπορεί να βλάψει την τιμή του κομματικού μας φορέα. Αντιστοίχως, δια μέσου της ανακοίνωσης, ο Υπουργός, χρησιμοποιώντας την ευχέρεια που του παρέχει θεσμικά ο νόμος, ανέφερε ενώπιον της αρχής (με τη νομική έννοια του όρου του άρθρου 229 ΠΚ) ότι οι βουλευτές και τα μέλη μας τέλεσαν αξιόποινες πράξεις, με σκοπό να προκαλέσει την καταδίωξη φυσικών προσώπων (βουλευτών και μελών μας) γι’ αυτές, τελώντας σε αμφότερες περιπτώσεις τη νομοτυπική μορφή των αδικημάτων της συκοφαντικής δυσφήμησης και της ψευδούς καταμήνυσης.
Επειδή έχουμε έννομο συμφέρον ως κοινοβουλευτικά εκπροσωπούμενο κόμμα που κατασυκοφαντείται επίσημα, επειδή επιδιώκει την εφαρμογή της νομιμότητας, να ζητήσουμε την άνευ ετέρου άμεση εφαρμογή του νόμου και την παραδειγματική τιμωρία όσων για λόγους αλλότριους, προστάζουν τα όργανα της τάξης να μην τον εφαρμόζουν.
Επειδή με την εντεταλμένη αυτή στάση τους, οι προϊστάμενες πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, φυσική ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. και του Δήμου τελούν αναμφισβήτητα το πλημμέλημα της παράβασης καθήκοντος, της κατάχρησης εξουσίας, της υπόθαλψης εγκληματία και της συμμετοχής (με την έννοια των άρθρων 46, 47 ΠΚ) αφού αποτρέπουν δολίως τα όργανα της τάξης να προβούν στο ανατεθειμένο από την υπηρεσία και τη λειτουργία τους καθήκον της δίωξης, σύλληψης και προσαγωγής της Δικαιοσύνης των παράνομων εμπόρων, βλάπτοντας με τον τρόπο αυτό το Κράτος και τον Ελληνικό λαό.
Επειδή ως μάρτυρες επικαλούμαστε τον επίσημο φορέα των μικροπωλητών και πλήθος φωτογραφιών που αποδεικνύουν την αβελτηρία των επιφορτισμένων για έλεγχο του παρανόμου εμπορίου οργάνων, που επιφυλασσόμαστε να προσκομίσουμε, όποτε αυτό μας ζητηθεί από τις ανακριτικές αρχές.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΖΗΤΟΥΜΕ
Την κίνηση ποινικής δίωξης για τα ενδεικτικώς προαναφερθέντα ποινικά αδικήματα που κατά συρροή τελούν με πράξεις και παραλείψεις τους τα καταμηνυόμενα φυσικά πρόσωπα, με τη θεσμική ιδιότητα που φέρουν, καθώς και την παραδειγματική τους τιμωρία.
Αθήνα, 12/9/2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.