«Επενδύουμε σε σταθερές σχέσεις για την προώθηση των Πελοποννησιακών προϊόντων, αλλά και στη δημιουργία ενός ισχυρού brand name Πελοπόννησος. Για το σκοπό αυτό είμαστε στην τελική ευθεία για τη δημιουργία μηχανισμού πιστοποίησης των Πελοποννησιακών προϊόντων με ευθύνη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με σκοπό τη μείωση του κόστους για τους παραγωγούς» ανέφερε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης στην τοποθέτησή του, την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012, στο πλαίσιο του Προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος, που διοργανώνει η εταιρεία Μαρινόπουλος Α.Ε..
Ο Περιφερειάρχης τόνισε ότι η ποιότητα των .............
Πελοποννησιακών προϊόντων διαρκώς βελτιώνεται και σε συνδυασμό με την αύξηση της παραγωγής, αλλάζει προς το καλύτερο η εικόνα τους και στο εσωτερικό της χώρας και κυρίως στο εξωτερικό.
«Η εξωστρεφής πολιτική μας έχει ήδη αποδώσει απτά αποτελέσματα, όπως στην περίπτωση της συνεργασίας με το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας και της συμφωνίας, μετά το προσωπικό ενδιαφέρον της πρωθυπουργού του κας Κράφτ, για να έχουν τα Πελοποννησιακά προϊόντα τιμητική θέση στις μεγάλες εκθέσεις προϊόντων».
ΠΟΛΥ ΚΟ-ΚΟ ΚΑΙ ΑΥΓΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΧΑΤΕ ΒΑΛΕΙ ΟΡΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΤΟΥ ΛΑΓΚΟΥΒΑΡΔΟΥ ΠΡΙΝ ΕΝΑΜΥΣΙ ΧΡΟΝΟ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ. ΒΡΙΖΑΤΕ ΤΟ ΔΡΑΚΟ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ? ΝΙΚΟΛΑΚΟΥ ΚΑΙ ΑΛΕΥΡΑΣ..ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ. ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ..
ΑπάντησηΔιαγραφή