Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Χυδαία επίθεση Μεϊμαράκη στον Προκόπη Παυλόπουλο

Πρωτοφανείς στα κοινοβουλευτικά χρονικά εκφράσεις ειπώθηκαν από τον πρόεδρο της Βουλής.

Σύμφωνα με αυτήκοους μάρτυρες, ο πρόεδρος της Βουλής κ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης επιτέθηκε με αήθεις εκφράσεις στον πρώην υπουργό κ. Προκόπη Παυλόπουλο, επειδή βγήκε στη ραδιοφωνική εκπομπή του εκδότη της Realnews κ. Νίκου Χατζηνικολάου, κίνηση την οποία θεώρησε ως πράξη υπονόμευσης του.

Το πρωτοφανές επεισόδιο, όπως αναφέρει το Βήμα,............

διεμείφθη στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής, παρουσία πολλών βουλευτών.

Ενοχλημένος ο κ. Μεϊμαράκης από τη στάση του κ. Παυλόπουλου γύρισε και με εμφανή εκνευρισμό του είπε: "Σε άκουσα το πρωί που βγήκες στον Χατζηνικολάου να του γλύψεις τον π….. Έλα να γλείψεις τον δικό μου, είναι καλύτερος"!

Η χυδαία αναφορά πολύ γρήγορα κυκλοφόρησε στους διαδρόμους της Βουλής, με αποτέλεσμα να ερωτηθεί ο κ. Παυλόπουλος σχετικά με τις χυδαιότητες που ακούστηκαν. Παρ’ ότι ο κ. Παυλόπουλος διέψευσε ότι ειπώθηκαν οι προαναφερόμενες εκφράσεις, επιβεβαίωσε την φραστική επίθεση που δέχθηκε από τον πρόεδρο της Βουλής.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο κ. Παυλόπουλος, ο διάλογος που διεμείφθη μεταξύ τους, έχει ως εξής:

Μεϊμαράκης: Γιατί ρε Προκόπη πήγες το πρωί και έγλειφες τον Χατζηνικολάου;

Παυλόπουλος: Πού το κατάλαβες αυτό ρε Βαγγέλη;

Μεϊμαράκης: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για το εκρηκτικό του χαρακτήρα μου;

Παυλόπουλος: Αυτό κατάλαβες;

Μεϊμαράκης: Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντί μου.

Παυλόπουλος: Εγώ δεν γλείφω τον Χατζηνικολάου, άρα δεν με αφορά.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η απάντηση που έδωσε ο κ. Μεϊμαράκης, αναφορά με το επεισόδιο. Όταν ρωτήθηκε από τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες απάντησε χαρακτηριστικά: "Δεν έχω ιδέα για τι μου μιλάτε.."!

pheme.gr

3 σχόλια:

  1. Ο πρώην Διαχειριστής27 Σεπτεμβρίου 2012 στις 4:49 μ.μ.

    Σε άκουσα το πρωί που βγήκες στον Χατζηνικολάου να του γλύψεις τον π....... Έλα να γλείψεις τον δικό μου, είναι καλύτερος"!

    ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ αυτή η φράση απο τον Υποτίθεται σοβαρό.... Υποτίυθεται Κύριο.... Υποτίθεται Πρόεδρο της Βουλής τότε μιλάμε για καθαρή ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ". ΑΠΛΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ , ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΚΑΚΟΗΘΕΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ.
    ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συμφωνω απολυτα με τα παραπανω σχολια,μονο να μην ξεχναμε και την δημοσιογραφικη αλητεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.