Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Το πραγματικό πρόσωπο του Filiatra-Net

Του πρώην Διαχειριστή μας.

Χθες το βράδυ ανοίγοντας το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο για να δω την αλληλογραφία μου διαπίστωσα ένα εκβιαστικό μήνυμα από τον διαχειριστή του blog Filiatra-net.
Το χθεσινό ξεβράκωμα που του κάνατε, τον έκανε να αποκαλύψει το πραγματικό του πρόσωπο. Στην δική του δημοσίευση στο blog του παρουσιάστηκε ως θύμα, ως θιγμένος και ως καλέ δεν ξέρω τίποτα για το έγκλημα. Στο e-mail του όμως ... άλλο πρόσωπο έβγαλε.

Ο δήθεν θιγμένος διαχειριστής του FILIATRA-NET δεν .........

φτάνει που έκανε ότι έκανε, αντί να σας ζητήσει συγνώμη και να πει ναι ήταν σφάλμα μου είχε το απύθμενο θράσος να μου στείλει e-mail με απειλές και άλλα τέτοια.
Σας παραθέτω αυτούσιο το e-mail που μου έστειλε για να λάβετε γνώση και τον παραδίδω στην κρίση των αναγνωστών.

Δηλώνω δε ρητά και κατηγορηματικά στον κοινό συκοφάντη ότι εδώ και ένα χρόνο (14 μήνες για να είμαι ακριβής) δεν έχω ουδεμία σχέση με διαχείριση του Φιλιατρά News.
Μπορεί αν εξακολουθώ να βοηθάω -όπως έχω δεσμευτεί- να υποστηρίζω απ έξω την παρούσα διαχείριση με διάφορες βοήθειες, video κλπ αυτό δεν σημαίνει ότι εξακολουθώ να είμαι στην διαχείριση.

Αυτός πιστεύει το αντίθετο. Εφόσον πιστεύει ότι εξακολουθώ να είμαι διαχειριστής, τον καλώ εντός 24 ωρών (από ώρα 11:00 το πρωί της Τετάρτης έως τις 10:59 το πρωί της Πέμπτης) να παρουσιάσει ατράνταχτα στοιχεία που να αναιρούν την δική μου δήλωση. Αλλιώς μετά θα μιλήσω εγώ και δεν θα του αρέσει καθόλου.
Του δίνω λοιπόν το χρονικό περιθώριο των 24ωρών να αποδείξει τα πάντα αν μπορεί.
Η διορία λήγει στις 10 το πρωί της Πέμπτης.

Διαβάστε το e-mail που μου έστειλε -και στο οποίο δεν απάντησα καν- και κρίνετε τον.

Ο πρώην Διαχειριστής

Κλίκ στην εικόνα για να την δείτε σε μεγάλο μέγεθος



19 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΣΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ blog ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ ΣΑΣ??????. ΠΑΝΤΟΣ,ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΤΟ emal ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΙΑΤΡΑ-ΝΕΤ.ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΙΚΑΝΟΥΣ!!!ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΔΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ filiatra net ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΚΔΟΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι print Screen (Φωτογραφία της οθόνης του υπολογιστή) από το προσωπικό μου e-mail μου και το αμφισβητείς;
    Αν θέλεις μπορώ να στο κάνω προώθηση στο δικό σου e-mail για να το δεις και μόνη σου. Ψέματα δεν λεω ποτέ, ότι έχω γράψει είναι απολύτως έγκυρο και ουδέποτε αμφισβητήθηκε.

    Το e-mail μου το έστειλε χθές το απόγευμα. Το είχα κλειστό, και δεν το είδα. βγηκα έξω, και οταν γυρισα ανοιξα τον λογαριασμό μου να δω την αλληλογραφία μου. Και είδα και αυτό το μήνυμα το οποίο είναι 100% πραγματικό και το έχει στείλει ο Filiatra-net.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και επειδή η κυρία αμφισβητεί την εγκυρότητα της εικόνας που βλέπει μέσα απο τον προσωπικό μου λογαριασμό αμέσως τώρα κάνω προώθηση του επίμαχου e-mail στο φιλιατρά News όπου μπορούν να πιστοποιήσουν την εγκυρότητα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελαβα το e-mail από τον πρώην διαχειριστη και βεβαιώνω ότι η εκόνα που εχουμε με το e-mail που μας ήρθε απο προώθηση είναι πραγματικό.
    Αυτό που βλέπετε παραπάνω είναι πραγματικό.

    X-treme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΚΩΣ Η ΚΥΡΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟ E-MAIL ΤΟΥ FILIATRA-NET.
    ΕΧΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ GMAIL ΚΑΙ ΌΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ.
    ΤΟ E-MAIL ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ. KAI EINAI ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ.ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ. Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΟ EMAIL ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ. ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ GMAIL ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ.
    ΟΤΙ ΔΙΚΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ Ο .... ΤΟΥ FILIARA-NET META THN ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΕΧΑΣΕ.
    ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΔΙΝΩ ΣΤΟ FILIATRA NEWS

    NIKOΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΥΣ.ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΠΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΓΩ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΕΓΩ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτά που παρουσιάζει ο πρώην διαχειριστής είναι σοβαρά.
    Ας αποδείξει αν μπορεί ο άλλος ότι ο πρώην λέει ψέματα σε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΤΟΥ FILIATRA-NET. ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω ενα βλεπω.οτι το email εχει σταλει στης 4 οκτωμβριου στης 7:26.και το θεμα το εχετε ανεβασει την ιδια μερα στης 7:43.ειναι μαντης λοιπον αυτος στο φιλιατρανετ και ξερει για της μπανανοφλουδες που λετε μετα απο ενα τεταρτο περιπου?????και οταν απανταει με το μικρε!!!!δηλαδη καποιος αλλος πρωτος τον εχει αποκαλεσει ετσι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρήστο, ξέρεις ότι πάντα εγώ προσωπικά μιλάω ανοικτά και νομίζω ότι το ξέρεις.
    Δεν είδα πουθενά να λέει ότι είμαστε κατά των παιδιών που κάνουν κατάληψη. Απεναντίας μάλιστα που πάντα το Φιλιατρά News τασσόταν υπερ των παιδιών. Ολοι έχουν κάνει πειραματόζωο την παιδεία και το ολο λουκι το τραβάνε οι μαθητές.

    Καλά κάνουν και αντιδρούν. Κι εγω μαζί τους.
    Τα παιδιά αυτά τραβάνε την ανικανότητα του / της κάθε υπουργού που αλλάζει τα πάντα, διαλύει το σύστημα, ενισχύει την αβεβαιότητα για το μελλον των παιδιών.
    Νομίζω ότι αυτό το blog έχει ξεκάθαρη θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 2:20..ΜΗΠΩΣ ΠΕΣΑΤΕ ΣΤΟ ΛΑΚΟ ΠΟΥ ΣΚΑΨΑΤΕ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διάβασα και στους δυο τις απόψεις τους. Εδώ παρουσιάζονται στοιχεία και εκεί παρουσιάζεται μια προηγούμενη δημοσίευση. Στην οποία δημοσίευση το μεν Φιλιατρά News έχει το έγγραφο της Διαμαντοπούλου με τα 790.000 ευρώ και έχει γράψει απόλυτα δικό του ρεπορτάζ ενώ στις σελίδες που εμφανίζεται το ίδιο θέμα το κείμενο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τις ιστοσελίδες.
    Εκτός αυτού οι ίδιοι οι διαχειριστές αναφέρουν ότι το έγγραφο το βρήκαν στο Διαύγεια.
    Καμία άλλη ας πούμε απόδειξη παρά μόνο λόγια αναπόδειχτα.
    Εδώ ότι διαβάσαμε είχε αποδείξεις και στοιχεία.

    Το τελικό μου συμπέρασμα είναι ότι τα παιδιά του Φιλιατρά Νews έχουν δίκιο και κανονικά ο άλλος πρέπει να ζητήσει συγνώμη.
    Το ότι πήρε στοιχεία από το Φιλιατρά News είναι δεδομένο μιας και το ψευδές στοιχείο του γυμνασίου υπήρξε και στο άλλο blog.
    Δυστυχώς για τον Filiatra net τον διαψεύδει και το Θάρρος όπου δεν αναφέρει κουβέντα για το Γυμνάσιο. Λέει μόνο για κατάληψη στο Λύκειο Φιλιατρών και για αποχή στους Γαργαλιάνους.

    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λάκο σκάψαμε αλλά στον άλλον που την πάτησε και εκτέθηκε.
    Δεν πέσαμε πουθενά εμείς. Μόλις πήραμε είδηση ότι πράγματι την πάτησε, τότε βγήκε η πραγματική είδηση ΜΟΝΟ για το Λύκειο.
    Σήμερα η είδηση μας επιβεβαιώνεται (όπως λέει και παραπάνω ο Νίκος) πανηγυρικά από την έγκυρη και έγκριτη Μεσσηνιακή εφημερίδα Θάρρος. Το Λύκειο είχε τελικά κατάληψη και όχι το γυμνάσιο.
    Άλλος πάει να καλύψει τα ακάλυπτα και όχι εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ο 2:20 ειμαι.δεν θελετε να δειτε αυτο που ειδα εγω?γιατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ Ε-ΜΑΙΛ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΤΟ BLOG. KAI AYTO ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ FILIATRA-NET.
    ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ, ΘΙΓΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΣΤΟ MAIL ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

    ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΡΙΧΝΩ ΣΤΟ ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS.

    ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ο 2:20 και 3:35 ειμαι.απαντηση απο εσας υπαρχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν εχετε απαντηση γιατι ξερετε οτι εσεις το αρχησατε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.