Χθες αναδημοσιεύσαμε από το Radio 936 ένα θέμα σχετικά με ένα τροχαίο που έγινε στο καλό νερό.
Βασιστήκαμε στο ρεπορτάζ του Radio 936 και την καταγγελία του προέδρου του τοπικού συμβουλίου.
Σήμερα ο Διοικητής του νοσοκομείου κ. Μπόζος μετά από ενόχληση μας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μας δίνει την δική του απάντηση την οποία ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να δημοσιεύσουμε για το περιστατικό.
Σας την παραθέτουμε όπως ακριβώς τη λάβαμε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
6η Υ.ΠΕ. Πελοποννήσου, Ιονίων
Νήσων, Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδας
Γενικό Νοσοκομείο – Κ. Υ. Κυπαρισσίας
Γραφείο Διοικητή
Κυπαρισσία 9-9-2011
Προς Φιλιατρά News
Αγαπητά Φιλιατρά News,
Οι πρόγονοί μας σε απλά νεοελληνικά έλεγαν : ‘’Κανένα μη δικάσεις πριν ακούσεις και τις 2 πλευρές’’.
Στην ανάρτηση της Πέμπτης 8-9-2011 με τίτλο : ‘’Σοβαρό τροχαίο στο Καλονερό αλλά ….. άφαντο το ασθενοφόρο γιατί έπρεπε να έρθει το ΕΚΑΒ από τα Φιλιατρά’’ αφού παρουσιάζετε το γεγονός του τροχαίου ατυχήματος μας … καταχεριάζετε κανονικά βασιζόμενοι βεβαίως στην καταγγελία του Προέδρου της Κοινότητας Καλονερού κου Σπύρου Παπαηλιού.
Όμως τα γεγονότα, κατά την άποψη του ΕΚΑΒ και των υπευθύνων των ασθενοφόρων του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας δεν εξελίχθηκαν ακριβώς έτσι :
1. το ΕΚΑΒ (166) δέχτηκε κλήση για ατύχημα στο Καλονερό στις 12:24 μμ
2. το ασθενοφόρο με τους διασώστες έφτασε στο Καλονερό στις 12:34 μμ
3. το ασθενοφόρο με τον τραυματία έφτασε στο Νοσοκομείο και παρεδόθη στο Τ.Ε.Π. στις 12:46 μμ
Αυτοί οι χρόνοι είναι καταγεγραμμένοι στα επίσημα βιβλία (που έχουν υποχρέωση να τηρούν) του ΕΚΑΒ !
Αν πιστεύετε ότι υπάρχει ολιγωρία και καθυστέρηση, ότι δηλαδή 22 λεπτά από την αναγγελία του δυστυχήματος μέχρι την παράδοση στο Νοσοκομείο είναι πολλά τότε να ζητήσουμε συγνώμη απ’ όλους.
Κύριε Διαχειριστά,
με την ευκαιρία της επικοινωνίας μας καλό είναι να διευκρινίσουμε τα εξής :
α) Η δημιουργία φέτος σταθμού του ΕΚΑΒ στην Τριφυλία είναι από τα σπουδαιότερα γεγονότα που συνέβησαν τα τελευταία χρόνια στο χώρο της υγείας. Η σημασία του φαίνεται και θα φαίνεται πιο πολύ κάθε μέρα.
β) Ειδικά στα τροχαία ατυχήματα επιβάλλεται η διακομιδή να γίνει από τους διασώστες του ΕΚΑΒ οι οποίοι δεν είναι απλοί τραυματιοφορείς αλλά εκπαιδευμένοι για τα πρώτα κρίσιμα λεπτά του τραυματία.
γ) Τα ασθενοφόρα και το προσωπικό του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας επικουρούν την αποστολή του ΕΚΑΒ και είναι σε άμεση και συνεχή επικοινωνία. Μάλιστα στο συγκεκριμένο γεγονός όταν ειδοποιήθηκε το Νοσοκομείο, ο υπεύθυνος των ασθενοφόρων επικοινώνησε με το ΕΚΑΒ και το ασθενοφόρο ήταν ήδη καθ’ οδόν !
Τέλος αφού σας ευχαριστήσω ειλικρινά για τη δυνατότητα που μας δίνετε να εξηγήσουμε στους συμπολίτες μας το ρόλο και τη σημασία του ΕΚΑΒ στην περιοχή μας, επιθυμώ να σας διαβεβαιώσω ότι η προσπάθεια και ο αγώνας για καλύτερες παροχές στον κρίσιμο τομέα της Υγείας των συμπολιτών μας είναι συνεχείς .
Κάθε κριτική των πράξεων ή των παραλείψεών μας είναι καλοδεχούμενη γιατί μας δίνει τη δυνατότητα να βελτιωθούμε.
Με τιμή
Πάνος Ι. Μπόζος
Διοικητής Γ.Ν. – Κ.Υ. Κυπαρισσίας
Πρώτα και κύρια ευχαριστούμε τον κ. Μπόζο για την επικοινωνία και την ενημέρωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήμετά από σύντομη συνομιλία μας οι δυο διαχειριστές του blog οφείλουμε μια μικρή εξήγηση για το σχόλιο μας στο προηγούμενο θέμα με το τροχαίο.
Βασιστήκαμε σε αυτό που το ρεπορτάζ του Radio936 ότι ο πρόεδρος του καλού Νερού είπε ότι:
ειδοποίησαν το Νοσοκομείο Κυπαρισσίας που είναι ο κοντινότερος υγειονομικός σχηματισμός για ασθενοφόρο αλλά όπως μας κατήγγειλε αρνήθηκαν ζητώντας να έρθει ασθενοφόρο απο το ΕΚΑΒ που βρίσκεται στα...Φιλιατρά.
Δηλαδή καταλαβαίνουμε ότι πρώτα ειδοποίησαν το νοσοκομείο ως ο πιο κοντινός σχηματισμός υγείας το οποίο αρνήθηκε και εριξε το μπαλάκι στο ΕΚΑΒ.
Εμείς αυτό καταλαβαίνουμε. Αν κάποιος άλλος καταλαβαίνει κάτι άλλο να το δούμε μήπως κάνουμε εμείς το λάθος.
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ότι το σπουδαιότερο γεγονός της δεκαετίας αν όχι της εικοσαετίας είναι η δημιουργία του ΕΚΑΒ στην περιοχή της Τριφυλίας μιας και δεν καλυπτόταν ποτέ από την Καλαμάτα.
Και κλείνοντας την δική μας απάντηση ξεκαθαρίζουμε στον κ. Μπόζο ότι η κριτική που κάνουμε είναι ΠΑΝΤΑ για καλό και ποτέ δεν περιέχει πονηρό σκοπό. Ελπίζουμε η θέση μας αυτή να είναι ξεκάθαρη.
Όπως και να έχει το θέμα τον ευχαριστούμε για την άμεση απάντηση του.
Με εκτίμηση
Η Διαχειριστική ομάδα
X-treme - McH