Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Λευτέρης Πανταζής - Τυχαίο Δεν νομίζω [ + στίχοι ]

Με ένα 2πλο cd επιστρέφει ο Λευτέρης Πανταζής στη δισκογραφία. Τίτλος του «Next Level».

Το σλόγκαν από το τηλεοπτικό σπότ «Τυχαίο δεν νομίζω» πέρασε δυνατά και στην ελληνική δισκογραφία, αφού μετά την Λίστα Γιαγκούση, τον Νίκο Κυριακάκη και την Έλενα Στεργιάδου, έρχεται και ο Λευτέρης Πανταζής με ομότιτλο τραγούδι.

To πρώτο cd θα περιλαμβάνει .........

14 ολοκαίνουργια τραγούδια, από τα οποία έχει ήδη ξεχωρίσει και παίζεται στα ραδιόφωνα», το «Τυχαίο δε νομίζω». Στο δεύτερο cd ο Λευτέρης Πανταζής ξεφεύγει για λίγο από τα καθιερωμένα μονοπάτια του λαϊκού ρεπερτορίου. Ο δημοφιλής τραγουδιστής επιλέγει και ερμηνεύει, με το δικό του χαρακτηριστικό στυλ, 7 γνωστές επιτυχίες από το ελληνικό αλλά και διεθνές ρεπερτόριο. «Cry, cry», «Πάνω απ' 'όλα», «Mon amour», «Breathless», «Η αγάπη αργεί», «Άντεξα», «Το καλοκαίρι μου» by Λευτέρης Πανταζής!

Στο παρακάτω video θα ακούσετε το τραγούδι και από κάτω τους στίχους.

Mετά τους στίχους μπορείτε να δείτε ένα Video από την ηχογράφηση των τραγουδιών του δίσκου «Next Level»



Οι στίχοι του τραγουδιού

Που χαράματα γυρνάς
Είναι τυχαίο δε νομίζω

Που πια δε με φιλάς
Που δεν θέλεις να σ΄ αγγίζω

Που συνέχεια αδιαφορείς
Όλο λες πως δε μπορείς
Είναι τυχαίο δε νομίζω

Τυχαίο δε νομίζω
Φεύγω δεν ξαναγυρίζω
Για σένα τη ψυχή μου
Άλλο πια δεν χαραμίζω

Τυχαίο δε νομίζω
Σε άλλο δρόμο πια βαδίζω
Τη ζωή μου συνεχίζω
Τυχαίο δε νομίζω

Που για σένα ξενυχτώ
Είναι τυχαίο δε νομίζω

Που έχω αρχίσει το ποτό
Που έχω αρχίσει να καπνίζω

Που έχω πλέον τρελαθεί
Που φτάνω στη καταστροφή
Είναι τυχαίο δε νομίζω

Τυχαίο δε νομίζω
Φεύγω δεν ξαναγυρίζω
Για σένα τη ψυχή μου
Άλλο πια δεν χαραμίζω

Τυχαίο δε νομίζω
Σε άλλο δρόμο πια βαδίζω
Τη ζωή μου συνεχίζω
Τυχαίο δε νομίζω

Μωρό μου φεύγω, δεν ξαναγυρίζω
Την ζωή μου συνεχίζω
Τυχαίο;;; Δεν νομίζω

Τυχαίο δε νομίζω
Φεύγω δεν ξαναγυρίζω
Για σένα τη ψυχή μου
Άλλο πια δεν χαραμίζω

Τυχαίο δε νομίζω
Σε άλλο δρόμο πια βαδίζω
Τη ζωή μου συνεχίζω
Τυχαίο δε νομίζω

Ακολουθεί Video από την ηχογράφηση.



1 σχόλιο:

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.