Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Ανακοινώθηκαν οι αλλαγές για το Λύκειο

Σε βαθμίδα σταδιακής εξειδίκευσης μετατρέπεται το Λύκειο.

Σύμφωνα με τις αλλαγές που ανακοίνωσε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, η Α' τάξη θα είναι γενικής παιδείας με επτά υποχρεωτικά μαθήματα και η Β' Λυκείου θα έχει δύο κατευθύνσεις και ο αριθμός των μαθημάτων θα μειωθεί σε 12 από 17. Στην Γ’ Λυκείου οι κατευθύνσεις γίνονται τρεις με μείωση των μαθημάτων σε 10 από 16 αλλά αύξηση των ωρών διδασκαλίας.

Και στις τρεις τάξεις εισάγεται η ερευνητική .........

εργασία που θα πρέπει να εκπονεί ο μαθητής ανά τετράμηνο, ενώ η μία από τις εργασίες θα μπορεί να είναι και στα αγγλικά.

Υποχρεωτικό θα είναι το μάθημα της Ιστορίας και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Τα Θρησκευτικά θα είναι υποχρεωτικά στην Α' και Β' τάξη και επιλογής στη Γ΄ Λυκείου.

Όπως δήλωσε η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, η μορφή και το είδος των εισαγωγικών εξετάσεων θα έχουν διαφορετικά στοιχεία που δε θα απαιτούν αποστήθιση.

Οι εξετάσεις είπε, θα διεξάγονται κεντρικά και με διαδικασίες που διασφαλίζουν το αδιάβλητο ενώ τα Πανεπιστήμια θα καθορίζουν το συντελεστή βαρύτητας των μαθημάτων στα οποία θα εξετάζονται οι υποψήφιοι.

ΣΚΑΪ

1 σχόλιο:

  1. Πρίν από κάποια χρόνια οι εκπαιδευτικοί έκαναν μία απεργία διαρκείας, έχοντας κάποια από τα συνήθη αιτήματα. Νικητής στην αναμέτρησή τους με την κυβέρνηση βγήκε ο τότε υπουργός παιδείας Κοντογιαννόπουλος (δεν θυμάμαι αν τότε ήταν μπλέ ή πράσινος – τι σημασία έχει άλλωστε) που τους έβαλε «τα δυό πόδια σε ένα παπούτσι» και «με την ουρά στα σκέλια» επέστρεψαν στις δουλειές τους.
    Αυτή ήταν η τελευταία φορά που ακούσθηκε σθεναρά η φωνή των εκπαιδευτικών οι οποίοι ηττήθηκαν και αποδυναμώθηκαν σαν επαγγελματικός κλάδος.
    Από τότε, κάθε κυβέρνηση που αλλάζει, για να κοροϊδέψει την κοινωνία δείχνοντας ότι παράγει έργο, το πρώτο πράγμα που κάνει είναι «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση» και αλλαγή του τρόπου εισαγωγής στα πανεπιστήμια , πιθανολογώντας ότι δεν θα συναντήσει καμμία αντίδραση ούτε από τους εκπαιδευτικούς, ούτε από τα «βόδια» που την ψηφίζουν.
    Με τις πολλές σωτήριες μεταρρυθμίσεις η παιδεία έχει φθάσει στο σημερινό απαξιωτικό επίπεδο.
    Το κάθε κομματόσκυλο που γνωρίζει ή «γίνεται» γνωστός με κάποιον από αυτούς που μας διοικούν (ρουφώντας το αίμα μας) γράφει και ένα εκπαιδευτικό βιβλίο, που οι υψηλά ιστάμενοι φίλοι του το προτείνουν ή το εντάσσουν στο πρόγραμμα σπουδών με αποτέλεσμα κάθε παιδάκι που πάει σχολείο να υποχρεώνεται να το πηγαινοφέρνει από το σπίτι του.
    Αν έτυχε ποτέ να σηκώσετε την τσάντα που πηγαινοφέρνει καθημερινά ένα παιδάκι του Δημοτικού , θα διαπιστώσατε ότι έχει πολλαπλάσιο βάρος από το βάρος του άτυχου παιδιού που την μεταφέρει.
    Σε λίγα χρόνια θα έχουμε γενιές ραχιτικών Ελλήνων, στο βωμό του κέρδους των κομματόσκυλων που ξέρουν να γράψουν κάποιο βιβλίο, και των πολιτικών προστατών τους που υποχρεώνουν τα παιδιά να το πηγαινοφέρνουν κάθε μέρα.
    Πληρώστε αδρά κ. υπουργέ τους φίλους σας να μας διαφωτίζουν τη νεολαία μας με τα «εκπαιδευτικά βιβλία τους» , όμως προς Θεού, αφήστε τα στις σχολικές βιβλιοθήκες και μην αναγκάζετε τα κακόμοιρα παιδάκια να τα μεταφέρουν κάθε μέρα γιατί θα γίνουν όλα ραχιτικά.
    Το σεβαστό υπουργείο βγάζει κάθε τόσο νέα προγράμματα σπουδών και εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις , με αποτέλεσμα τα παιδιά μας στο Γυμνάσιο και στο λύκειο να διδάσκονται εξειδικευμένα μαθήματα που εμείς τα μαθαίναμε στα τελευταία έτη του πανεπιστημίου και που τους είναι τελείως άχρηστα .
    Ξέρουν όμως οι διοικούντες , ότι η πλειοψηφία των μαθητών που διδάσκονται αυτά τα «διαπλανητικά» μαθήματα βγαίνουν από το λύκειο και δεν γνωρίζουν ούτε την προπαίδεια? Ξέρουν ότι βγαίνουν από το λύκειο χωρίς παιδεία , χωρίς να ξέρουν τις στοιχειώδεις έννοιες της Ελληνικής γλώσσας και χωρίς να γνωρίζουν να μιλάνε ή να καταλαβαίνουν καλά τα Ελληνικά? Γιατί να το ξέρουν, άλλωστε ποιος από αυτούς ενδιαφέρεται?
    Οι γονείς μας και εμείς ευτυχώς δεν είχαμε την αξιολύπητη τύχη των σημερινών μαθητών. Βγάζοντας τις τρείς πρώτες τάξεις του γυμνασίου ήμαστε πιο καταρτισμένοι από τους σημερινούς μαθητές.
    Βλέπεις εμάς δεν μας υποχρέωνε το σεβαστό κράτος να κουβαλάμε στο σχολείο στο σχολείο τσάντες βαρύτερες από εμάς , ούτε είχαμε τόσο εξελιγμένα προγράμματα σπουδών.
    Είχαμε την τύχη να μαθαίνουμε Ελληνικά από τα βιβλία του Ζούκη και του Τζάρτζανου, Φυσική και Γεωγραφία από του Μάζη, Κοσμογραφία από του Κωτσάκη και άλλα δοκιμασμένα βιβλία.
    Βιλία λίγα σε αριθμό αλλά επαρκή δοκιμασμένα και αποτελεσματικά.
    Βιβλία αξεπέραστα, που σου έδιναν μία ολοκληρωμένη και σφαιρική άποψη για τον κόσμο και τη γνώση , και έδιναν σε κάθε απόφοιτο σχολείου μία επαρκή άποψη για τον κόσμο στον οποίο θα έβγαινε να παλέψει για τη ζωή του και όχι για να σπουδάζει μέχρι τα 35 χρόνια του.
    Αποτυχημένο κράτος…
    Που έχει παραχωρήσει το δικαίωμα της εκπαίδευσης και της υγείας στους υπερτιμημένους ιδιώτες.
    Με εκπαιδευτικούς που σπούδασαν για να τους αξιοποιείς μετά τα 45 τους κουρασμένους , στην ηλικία που συνταξιοδοτούνται κάποιοι άλλοι συνομήλικοί τους που είχαν κάποιον υψηλά ιστάμενο προστάτη που τους «βόλεψε».Κράτος που έχεις αφήσει το ρόλο του αδιαμφισβήτητου παιδαγωγού στην τηλεόραση, που τις περισσότερες ώρες της ημέρας προβάλλει ομοφυλόφιλους και πολιτικούς ..Πρότυπα για την δυστυχισμένη κοινωνία μας και την ανυποψίαστη νεολαία….

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.