Σάββατο 30 Μαΐου 2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ

Αγαπητοί αναγνώστες.

Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι τον τελευταίο καιρό (2 μήνες περίπου) αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με τις ειδοποιήσεις μέσω e-mail για την εναπόθεση σχολίων.
Στις αρχές μας έδινε ειδοποίηση κανονικά.
Πρίν δυο περίπου μήνες άρχισε το πρόβλημα.
θα πρέπει να ελέγχουμε συχνά το αν υπάρχουν σχόλια για έγκριση. Και αυτό -άνθρωποι είμαστε- πολλές φορές το ξεχνάμε. Δεν το κάνουμε σκόπιμα.

ΓΕΝΙΚΑ να ξέρετε ότι μηνύματα που δεν είναι υβριστικά ΔΕΝ λογοκρίνονται.
Μπορεί αν καθυστερήσουν να εμφανιστούν αλλά βγαίνουν όμως.

Ελπίζουμε σε κατανόηση σας.

Οι άνθρωποι του Φιλιατρά News



-

13 σχόλια:

  1. Γι αυτό αργείς να βγάζεις τα σχόλια;
    Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα.

    Κώστας Γ.
    Κυπαρισσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΤΟΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι είναι δυστυχώς.
    Δεν ξερω το γιατί. Αφήνεις κάποιος σχόλιο και δεν παίρνω πλεον ειδοποίηση.

    Αλλα κατα ένα πολυ περίεργο τρόπο κάθε φορά που αφήνω σχόλιο εγω ειδοποίηση παίρνω.

    Ελα τώρα να μου το εξηγήσεις αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε πολύ σωστά ζήτησες συγνώμη και μπράβο σου.
    Αμφιβάλλω ότι τα παιδιά καθυστερούν σκόπιμα την δημοσίευση των σχολίων μας.

    Ελπίζω το πρόβλημα σας να λυθεί σύντομα.
    Ευχαριστώ.

    Κώστας Γ.
    Κυπαρισσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στο ραδιο κυπαρισια διαβασα οτι εγκαιασασν το σταδιο μας το πρωι.εαν ειναι αληθεια γραψε κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις γύρισα από την Θάλασσα. Ήταν εξαιρετική Γιώργο. Δεν ήθελα να βγω λέμε. Κυριακάτικα είπα να πάω για μπανάκι. Να μην κλειστώ μέσα απο νωρίς.

    Στο θέμα μας.
    Ναι Γιώργο, εγκαινιάστηκε το νέο μας γήπεδο.

    Εχω πολύ πλούσιο ρεπορτάζ, και φυσικά ηχητικές δηλώσεις του Σαμαρά και Ιωαννίδη και........
    ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.
    Ξέρεις πολυ καλά ότι τα ρεπορτάζ μου διαφέρουν πολύ από άλλα.
    Υπομονή να μοντάρω τις δηλώσεις, να ανεβάσω τις φωτογραφίες και γενικά να σας κάνω να νιώσετε σαν να ήσασταν κι εσείς στο γήπεδο.
    Έτσι νομίζετε ότι θα σας αφήσω???

    Λίγο υπομονή γιατί η καλή δουλειά αργεί να γίνει.
    Στις 19:30 θα αναρτηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νέα ώρα. Στις 20:00 θα αναρτηθεί. Είχα ολιγόλεπτη διακοπή στο internet.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΟΧΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν και δεν καταλαβαίνω που κολλάει, ναι. Ειρωνικό κατα την κρίση μου.
    Γι αυτό και έχω βάλει πρώτα να διαβάζω εγω το μήνυμα και αν δεν περιέχει ύβρεις, βγαίνει.
    Αν περιέχει ύβρεις, τότε γειώνεται κανονικά και με τον νόμο.
    Το πρόβλημα δεν βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου έχω εμπιστοσύνη εσένα. Άλλωστε τα δικά σου βγαίνουν απευθείας. Συντάκτης του Φιλιατρά News είσαι βρε.
    KAI Βάζελος......... Αυτό είναι το κυριότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κανενα προβλημα απλως ηθελα να ξερω τι μπορω να κριτικαρω και πως.Ειλικρινα κανενα πρόβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάνε εσύ ΕΛΕΥΘΕΡΑ το σχόλιο σου (αρκεί να μην περιέχει βρισιές) και αν είναι αυτό που λέμε ΟΚ τότε θα το δεις αναρτημένο.

    Να σου δώσω ένα παράδειγμα:
    Αν γράψεις για παράδειγμα για εμένα Τι τεράστιος Δημοσιογράφος είσαι... τότε αυτό είναι ειρωνικό. Γιατι δεν είμαι Δημοσιογράφος άσχετα από το αν έχω σπουδάσει δημοσιογραφία και δεν την άσκησα ΠΟΤΕ επαγγελματικά τουλάχιστον. Οπότε λογικό είναι ότι θα φάει γείωση το σχόλιο.Το ίδιο θα γίνει αν ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ειρωνευτεί ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ.

    Δεν ισχύει μόνο για σένα. Γενικός κανόνας είναι αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.