Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΥΡΑΣ: «ΓΙΟΦΥΡΙ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ» Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ - ΒΑΛΤΑ

Κριτική γαι το πολυπαθο εργο γαργαλιάνοι - Β΄λαλτα κάνει με επιστολή του ο Επικεφαλής της Παράταξης "Δημοκαρτική Συνεργασία πελοποννήσου" Παναγιώτης Αλευράς.
Ο κ Αλευράς αναφέρεται στην αναγκαιότητα βελτίωσης και εκσυγχρονισμού του Δρόμου Γαργαλιάνοι Βάλτα, και στις προσπάθειες που καταβάλονται από το 2010 και ζητά από την περιφερειακή αρχή να επανορθώσει άμεσα με χρηματοδότηση του έργου, στο ύψος του ......

προϋπολογισμού που προβλεπόταν στην αρχική εγκριθείσα μελέτη με το ποσό των 2.300.000 ευρω.

Αναλυτικά ο κ Αλευράς αναφαίρει για το Γαργαλιάνοι - Βάλτα:

Η αναγκαιότητα για βελτίωση και εκσυγχρονισμό του δρόμου Γαργαλιάνοι Βάλτα, αναδεικνύεται εκτός των άλλων και από τις προσπάθειες του καποδιστριακού Δήμου Γαργαλιάνων από το 2010 και τις πολύχρονες διεκδικήσεις των κατοίκων της περιοχής.
Άστοχες όμως ενέργειες αρχικά της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μεσσηνίας και σήμερα της Περιφερειακής Αρχής , το σημαντικό αυτό έργο έχει περάσει από «σαράντα κύματα» με πολλές υποσχέσεις και προσωπικές δεσμεύσεις , αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Τελικά το 2014 ξεμπλοκαρίστηκαν όλες οι εκκρεμότητες και ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες (συμπληρωματικές μελέτες διαπλάτυνσης του γεφυριού της Βάλτας κλπ) και το σημαντικό αυτό έργο ήταν ώριμο να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.
Δυστυχώς με απόφαση του Περιφερειάρχη κ Τατούλη το Μάρτιο του 2015 το έργο απεντάχθηκε. Συνεπώς η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στον Περιφερειάρχη για την μη υλοποίηση του σπουδαίου αυτού οδικού άξονα.

Θεωρείται μάλιστα εμπαιγμός για τους κατοίκους της Βάλτας, η πενιχρή χρηματοδότηση του έργου με 400.000€ , από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων όπως ανακοίνωσε η Περιφερειακή Αρχή στο προχθεσινό Περιφερειακό Συμβούλιο.
Στην ουσία πρόκειται για μικροβελτιώσεις και «μπαζώματα» και όχι ένα σύγχρονο οδικό άξονα, όπως προβλεπόταν από την μελέτη που είχε ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, με προϋπολογισμό ύψους 2.300.000€.

Οφείλει η Περιφερειακή Αρχή να επανορθώσει άμεσα με χρηματοδότηση του έργου, στο ύψος του προϋπολογισμού που προβλεπόταν στην αρχική εγκριθείσα μελέτη , είτε προέλθει από το Π.Δ.Ε. είτε απ΄ οποιοδήποτε άλλο χρηματοδοτικό εργαλείο.

Υ.Γ. 1 : Ένας οδικός άξονας με σύγχρονες προδιαγραφές και προϋπολογισμό 2.300.000€ , δεν μπορεί να αντικαθίσταται με μερεμέτια και φτωχό προϋπολογισμό των 400.000€.

Υ.Γ. 2 : Μετά το φιάσκο του αλιευτικού καταφυγίου της Μαραθόπολης, άλλος ένας εμπαιγμός της Περιφέρειας για έργα της Τριφυλίας, ο δρόμος Γαργαλιάνοι - Βάλτα.


ΣΧΟΛΙΟ
Θυμίζουμε στον κ Αλευρά ότι στην πρώτη θητεία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη ο κ. Αλευρας διατέλεσε επι τριάμισι χρόνια Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας. Και επι των ημερών του Δεν έγινε και τίποτα για να τρέξει το έργο.
Σήμερα εξω από τον χορό ο κ. Αλευράς μας κάνει γνωστό ότι ξέρει πολλά τραγούδια.
Λαλήστατος και Επικριτικός για την παρούσα περιφερειακή αρχή, αποφεύγει να μας πει τις ενέργειες στις οποίες προέβη για να τρέξει το έργο για το οποίο σήμερα κόπτεται.
Επικρίνει το έργο ύψους 400.000 ευρω που αναμένεται να ψηφιστεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Δευτέρας.
Αλλά κανει και λόγο για το Αλιευτικό καταφύγειο Μαραθούθπολης το οποιο αποκαλεί φιάσκο.
Φαίνεται ότι ο κ Αλευράς ξεχνά ότι και ο ίδιος όντας Αντιπεριφεραιάρχης Μεσσηνίας το είχε εξαγγείλει πόσες φορές ΧΩΡΙΣ να κανει τίποτα.
Σήμερα κάνει κρίσεις και επικρίσεις.
Δεν πειράζει κ Αλευρά. Εμείς θα σας τα θυμίζουμε για να μην τα ξεχνάτε επιλεκτικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.