Ο δρόμος Τρίπολης-Καλαμάτας, αφότου περατώθηκε, έχει γίνει φανερό, πόσο έχει συμβάλει στην ανάπτυξη του Νομού μας.
Το αεροδρόμιο, που είναι σήμερα το πρώτο αναπτυσσόμενο στην Ευρώπη, συμβάλλει επίσης, κατά πολύ και στο μέλλον .....
ακόμη περισσότερο, στην ανάπτυξη του Νομού.
Είναι όμως αναγκαία η αναβάθμισή του.
Πριν λίγες ημέρες, ακούσαμε στην Καλαμάτα τον αρμόδιο Υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Στέργιο Πιτσιόρλα να μας λέει ότι δεν έχουν ακόμη αποφασίσει τι θα κάνουν με το αεροδρόμιο.
Οι κ.κ. Τσίπρας και Καμμένος κυβερνούν πλέον τρία χρόνια και ακόμη δεν ξέρουν από πού έρχονται, που πάνε και τι θα κάνουν για ένα τόσο μεγάλο θέμα, που αφορά την ανάπτυξη του Τουρισμού και την Οικονομία, ενός μεγάλου Νομού και της Χώρας, γιατί ακόμη 23 μεγάλα αεροδρόμια είναι εγκαταλελειμμένα.
Θέλω να θυμίσω, ότι τον Σεπτέμβριο του 2014, με την ιδιότητα του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας είχα ανακοινώσει, μαζί με τον τότε Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, κ. Δημήτρη Κούκη και τον Υποδιοικητή κ. Βασίλη Αλευρά τα εξής:
1. Την παραχώρηση στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας 32 στρεμμάτων, που ανήκαν στην Πολεμική Αεροπορία, για την επέκταση των εγκαταστάσεων του Πολιτικού Αεροδρομίου.
2. Την επέκταση κατά 350 τετρ.μέτρα, αναδιαρύθμιση, συντήρηση του κτιρίου Αεροσταθμού, προϋπολογισμού, 1,863,834 ευρω, με πιστώσεις από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Η δημοπράτηση θα γινόταν τον Ιανουάριο του 2015.
3. Δημιουργία χώρου στάθμευσης μεγάλων αεροσκαφών στην παραχωρημένη από την Πολεμική Αεροπορία στην ΥΠΑ, έκταση των 32 στρεμμάτων. Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 2.700.000 ευρώ, με πιστώσεις από την ΥΠΑ και η δημοπράτηση θα γινόταν τον Φεβρουάριο του 2015.
4. Είχε, επίσης, ετοιμαστεί φάκελος από την Πολεμική Αεροπορία με τις σχετικές μελέτες και θα κατετίθετο στα Υπουργεία Ανάπτυξης και Υποδομών για ένταξη στο ΕΣΠΑ για να γίνουν τα εξής έργα στο πολεμικό Αεροδρόμιο:
α. Ανακατασκευή Διαδρόμου αποπροσγείωσης και τροχοδρόμων, δηλαδή ενίσχυση και επίστρωση του υφιστάμενου διαδρόμου, το μήκος, του οποίου θα παρέμενε το ίδιο, καθώς είναι επαρκές για την προσγείωση οποιουδήποτε αεροσκάφους. Ωστόσο το πλάτος του, από 50 μέτρα θα γινόταν 60 μέτρα, με σκοπό να προσγειώνονται και ακόμη μεγαλύτερα επιβατηγά.
β. Κατασκευή Πύργου Ελέγχου και βοηθητικού κτιρίου.
γ. Εκσυγχρονισμό ηλεκτρικού δικτύου, δικτύου φωτισμού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού.
Η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ακύρωσε τις δημοπρατήσεις και ενώ συμπληρώνονται τρία χρόνια, δεν ξέρουν τι θα κάνουν. Ταυτόχρονα, δεν έχουμε πληροφορηθεί εάν ενέταξαν στο ΕΣΠΑ την κατασκευή των παραπάνω έργων του Πολεμικού Αεροδρομίου.
Λύσεις υπάρχουν, ας κάνουν ό,τι έγινε και με τα άλλα αεροδρόμια που παραχωρήθηκαν, πριν από λίγο καιρό και δεν πωλήθηκαν, γιατί αυτή η Κυβέρνηση σήμερα, θα συνεχίσει να μην ξέρει τι θα πράξει και θα ταλαντεύεται με βάση τις ιδεολογικές της αγκυλώσεις και προκαταλήψεις.
Έτσι, όσο αυτοί Κυβερνούν, η χώρα θα σέρνεται, επενδύσεις δεν θα έρχονται, ο Λαός θα υπερφορολογείται και οι νέοι μας δεν θα βρίσκουν δουλειές στον Τόπο τους.
Ιωάννης Δ. Λαμπρόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.