Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Τουρίστας σε Σαμαρά: Αν εσύ είσαι πρωθυπουργός εγώ είμαι ο Ομπάμα…

Στην παραλία του Ναυπλίου βρέθηκε χθες Κυριακή ο Αντώνης Σαμαράς, μετά το επίσημο ταξίδι του στην Αίγυπτο. Και ενώ έκανε βόλτες στην παραλία με έναν φίλο του, τον πλησιάζει ένα ζευγάρι που έχει κατέβει από ένα κρουαζιερόπλοιο.

Σύμφωνα με ......

αποκλειστικές πληροφορίες του iefimerida.gr, o πρωθυπουργός χαιρετάει το ζευγάρι των τουριστών και ακολουθεί ο εξής απίστευτος διάλογος:

Σαμαράς: Ευχαριστούμε για την παρουσία σας. Βοηθάτε τον τόπο.
Τουρίστας: Εσείς ποιος είστε;
Σαμαράς: Ο πρωθυπουργός.
Τουρίστας (γελώντας): Ναι, κι εγώ είμαι ο Αμερικανός Πρόεδρος και η γυναίκα μου πριγκίπισσα!

Εν τω μεταξύ, πλησιάζει κόσμος για να χαιρετήσει τον Ελληνα πρωθυπουργό και ο τουρίστας αλλάζει γνώμη για τον συνομιλητή του: «Λες να λέει αλήθεια αυτός; Είναι ο Έλληνας πρωθυπουργός; Αλλά αυτός είναι σαν εμάς!».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.