Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Δημοτικού Συμβούλου ΛΥΚΟΥΔΗ Α. ΝΙΚΟΛΑΟΥ


Αγαπητοί συμπολίτες του Δήμου Τριφυλίας,

Έχοντας για πολλά χρόνια ταχθεί στην υπηρεσία της πατρίδος μας, σαν Αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού και έχοντας υπηρετήσει σε ποικίλες και υπεύθυνες έσεις σε όλη σχεδόν την Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, αποφασίσαμε πριν μερικά χρόνια, με την σύζυγό μου Αικατερίνη Βορίση (φαρμακοποιό) και τα 2 παιδιά μας, να εγκατασταθούμε, λόγω καταγωγής στα Φιλιατρά Μεσσηνίας.

Δραστηριοποιούμενος επιχειρηματικά, με τη σύζυγό μου, τα .....

τελευταία χρόνια στην περιοχή της Τριφυλίας, έχω διαπιστώσει, ότι ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για την ανάπτυξη και τη σωστή λειτουργία της τοπικής κοινωνίας, ανεξάρτητα με το μέγεθος και τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα της περιοχής.

Θεωρώ λοιπόν ανάγκη και υποχρέωσή μου, αλλά και ευθύνη όλων των ενεργών πολιτών, τη συμμετοχή στο σχεδιασμό και στις αποφάσεις που αφορούν την πρόοδο και την ποιότητα ζωής της πόλης μας και του Δήμου γενικότερα.
Οι επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές, πρέπει να είναι λοιπόν το έναυσμα και η αφετηρία, για μια νέα, ευέλικτη, καταρτισμένη και δυναμική Δημοτική αρχή, αλλά
και ευκαιρία να απαλλαγούμε από “μικροκομματικά συμφέροντα” και να αφήσουμε πίσω, ότι μέχρι σήμερα μας κρατούσε στάσιμους στο παρελθόν.

Στηριζόμενος στις γνώσεις και στις εμπειρίες μου, επέλεξα να συμμετάσχω σαν υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, στον Συνδιασμό “Η Τριφυλία ΑλλάΖΕΙ”, αφήνοντας στην κρίση σας την ικανότητά μου να ανταπεξέλθω, υποσχόμενος ότι δε θα αθετήσω την όποια εμπιστοσύνη και προσδοκία σας απέναντι μου.

«Το της πόλεως όλης ήθος, ομοιούται τοις άρχουσιν»
(Ισοκράτης)

Με εκτίμηση
Νικόλαος Α. Λυκούδης
Ταξίαρχος εα.
ΜΒΑ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
niklykoudis@gmail.com
http://nikoslykoudis.blogspot.gr/