Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΒΙΒΗ ΠΑΝΓΤΕΛΑΚΗ. ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΤΣΙΒΕΛΑ "ΤΡΙΦΥΛΙΑ ξεκινάμε"



Αγαπητοί φίλοι…

Αυτό που πάντα με γοητεύει και καθορίζει τις επιλογές μου είναι η επιθυμία μου να επεμβαίνω στις συνθήκες και να τις διαμορφώνω προς το καλύτερο. Έγινα νηπιαγωγός γιατί η παιδική ηλικία καθορίζει τη ζωή μας.
Από την οικογένειά μου έμαθα να νοιάζομαι για τους .......

άλλους. Έμαθα να βάζω στόχους και να τους υπηρετώ χωρίς να παρεκκλίνω μέχρι να τους πραγματοποιήσω. Σε ότι έχω ασχοληθεί οδηγώ εγώ τα πράγματα και δεν αφήνομαι να με οδηγήσουν εκείνα.
Η πρώτη μου είσοδος στα κοινά έγινε μέσα από τους συλλόγους γονέων στις αρχές της δεκαετίας του 90.
Το 1994 εκλέχθηκα μέλος και έγινα γραμματέας του Δ.Σ. του βραβευμένου με Βραβείο Ακαδημίας Αθηνών και μακροβιότερου πολιτιστικού συλλόγου της Τριφυλίας, του Συλλόγου Φιλοπροόδων Φιλιατρών.

Από το 1998 και για δύο θητείες εκλέχθηκα πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων – Νηπιαγωγών Τριφυλίας και στη συνέχεια για αρκετά χρόνια, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.
Το 2000 εκλέχθηκα πρόεδρος του Συλλόγου Φιλοπροόδων Φιλιατρών, θέση που μέχρι σήμερα κατέχω.
Από το 2007 μέχρι το 2010 με εντολή του Δημάρχου Φιλιατρών Άλκη Ξύγκα, αν και δεν ήμουν αιρετός, εκπροσώπησα το Δήμο Φιλιατρών στην Οργανωτική Επιτροπή της «Γιορτής Καρπουζιού». Επίσης ανέλαβα τη δημιουργία της ιστοσελίδας του Δήμου Φιλιατρών καθώς και την ενημέρωσή της.

Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 εκλέχθηκα πρώτη Δημοτική Σύμβουλος στη Δ.Ε. Φιλιατρών με το συνδυασμό «ΤΡΙΦΥΛΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ».
Στο νέο Δήμο Τριφυλίας ως Πρόεδρος του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου ανέλαβα τη δημιουργία, την οργάνωση και λειτουργία της Επιχείρησης με κύριο αντικείμενο τη λειτουργία του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», τα πολιτιστικά, δράσεις αλληλεγγύης και δράσεις για το περιβάλλον. Παρά τα προβλήματα η Επιχείρηση οργανώθηκε αμέσως και λειτούργησε υποδειγματικά. Σημαντικότερο επίτευγμα της Επιχείρησης θεωρώ ότι ήταν η απόφασή μας να στηρίξουμε και να προβάλλουμε πάνω από όλα τον πολιτισμό της περιοχής μας. Μια απόφαση που ήταν καθαρά πολιτική απόφαση και όχι αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης. Παρέμεινα στη θέση του προέδρου της Επιχείρησης και στις δύο θητείες της Κοινωφελούς χωρίς να αποδεχθώ καμία οικονομική αμοιβή.

Παρά τις όποιες δραστηριότητές μου παραμένω μάχιμη εκπαιδευτικός. Θεωρώ τη μεγαλύτερη κοινωνική μου προσφορά, το προσωπικό μου «αποτύπωμα», το σχολείο μου. Το 1ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών. Ένα σχολείο που σε επίπεδο οργάνωσης, εξοπλισμού και εκπαιδευτικό μπορεί να ανταγωνιστεί το καλύτερο ιδιωτικό. Ως εκπαιδευτικός έχω πραγματοποιήσει πολλά προγράμματα «περιβαλλοντικής εκπαίδευσης» και «αγωγής υγείας», ενώ κάθε σχολική χρονιά είναι πλούσια σε ποικίλες δραστηριότητες. Σε ημερίδες εκπαιδευτικών έχω παρουσιάσει σχεδόν όλα τα προγράμματα που έχω εκπονήσει, την ιστοσελίδα του σχολείου μου αλλά και τον τρόπο που χρησιμοποιώ τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών μου καθώς το σχολείο μας είναι από τα πρώτα σχολεία που από τη δεκαετία του 90 εξοπλίστηκαν με υπολογιστές.

Σ` αυτές τις αυτοδιοικητικές εκλογές συμμετέχω στο συνδυασμό «ΤΡΙΦΥΛΙΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ» με υποψήφιο Δήμαρχο τον Παναγιώτη Κατσίβελα. Η νέα δημοτική αρχή θα έρθει αντιμέτωπη με προβλήματα πολλών χρόνων. Πρέπει να βρει τον τρόπο να ισορροπήσει ανάμεσα στην καθημερινότητα, την εικόνα και τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό που θα αντικατοπτρίζει το όραμα της δημοτικής αρχής για το Δήμο Τριφυλίας. Η θητεία της είναι πενταετής. Δεν μπορεί να χαθεί ούτε μια μέρα. Είναι ανάγκη να επιλέξουμε άτομα με τα χαρακτηριστικά της κοινωνικής προσφοράς και της αποτελεσματικότητας.
Καταθέτοντας πρώτα απ` όλα την αγάπη μου για τον τόπο μας, την προσωπική μου διαδρομή χρόνων, τη δράση μου τα τελευταία χρόνια αλλά και την εμπειρία που απέκτησα στη λειτουργία του Δήμου, παίρνω το θάρρος να ζητήσω την επαναβεβαίωση της εμπιστοσύνης σας. Θα είναι τιμή για μένα να σας εκπροσωπήσω στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο.

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ