Για τη διευκόλυνση των πελατών που επιθυμούν να προβούν στη ρύθμιση των οφειλών τους, λειτουργεί η πανελλαδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 11770 (επιλογή 3).
Ενημερωθείτε για ........
τους όρους και τις προϋποθέσεις τηλεφωνικών διακανονισμών από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00 – 16:00
Η ΔΕΗ, με το ισχύον πρόγραμμα διακανονισμών, διασφάλισε την απρόσκοπτη ηλεκτροδότηση για περισσότερους από 1 εκατ. συμπολίτες μας, ενώ παράλληλα υλοποιεί ποσοτικές και ποιοτικές βελτιώσεις, ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών και της κοινωνίας.
Με στόχο την περαιτέρω ελάφρυνση των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων και κατανοώντας πλήρως τις συνεχιζόμενες οικονομικές δυσκολίες των συμπολιτών μας, αναπροσαρμόσαμε, σύμφωνα και με τον νέο Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, το πλαίσιο που διέπει τους διακανονισμούς.
Το Νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών, μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας ακόμα ευνοϊκότερους όρους σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο πρόγραμμα της Επιχείρησης.
Πρόγραμμα διακανονισμών ανάλογα με την κατηγορία συνέπειας
Οι κατηγορίες «συνέπειας» του καταναλωτή είναι οι εξής:
1. Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς
2. Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς
3. Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενο λογαριασμό ή και μια αθέτηση διακανονισμού
4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
5. Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους
6. Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή.
Για τους ευάλωτους καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας»* 1, 2 & 3 η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού χωρίς το ΕΕΤΗΔΕ. Έτσι. Για παράδειγμα, ένας ευάλωτος καταναλωτής που ανήκει στην κατηγορία συνέπειας 1, 2 ή 3 και έχει συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 (χωρίς ΕΕΤΗΔΕ) θα μπορεί να το αποπληρώσει σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των €50.
Οι ευάλωτοι καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 4 & 5 πλέον δικαιούνται διακανονισμό με προκαταβολή 10% συν 6 άτοκες Διμηνιαίες δόσεις ή 20% προκαταβολή συν 4 άτοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.
Υπενθυμίζουμε πως με το προηγούμενο πρόγραμμα οι κατηγορίες 1, 2 & 3 είχαν δικαίωμα διακανονισμού σε 6, 4 & 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα, ενώ οι λιγότερο συνεπείς καταναλωτές των κατηγοριών 4 & 5 έπρεπε να καταβάλλουν 20% προκαταβολή συν 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις και 50% προκαταβολή συν 2 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.
Στην κατηγορία «συνέπειας» 6 δεν έχει επέλθει κάποια αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα και οι οφειλέτες θα πρέπει να καταβάλουν το 100% της οφειλής ή να προχωρήσουν σε διακανονισμό μετά από την καταβολή εγγυήσεων
Πρόγραμμα διακανονισμών για τους Ευάλωτους Οικιακούς Πελάτες και τα Άτομα με Μηχανική Υποστήριξη
Στην κατηγορία Ευάλωτοι Οικιακοί Πελάτες και Άτομα με Μηχανική Υποστήριξη εντάσσονται καταρχήν όλοι oi δικαιούχοι του ΚΟΤ. Ιδιαίτερες περιπτώσεις οικιακών πελατών που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σύμφωνα με τις παραπάνω ρυθμίσεις, θα εξετάζονται από επιτροπές των κατά τόπους καταστημάτων ΔΕΗ – διαδικασία για την οποία το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί το επόμενο χρονικό διάστημα από τη ΔΕΗ ΑΕ
Αναστολή διακοπών ρεύματος σε πελάτες με ΚΟΤ και εξάρτηση από μηχανική υποστήριξη κατά τους χειμερινούς και θερινούς μήνες
Κατά τους χειμερινούς (Νοέμβριος, Δεκέμβριος, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος) και τους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιος – Αύγουστος) δεν γίνεται διακοπή ρεύματος σε πελάτες με Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) και καμία διακοπή ρεύματος σε ομάδες που έχουν εξάρτηση από μηχανικά μέσα.
dei.gr
Ενημερωθείτε για ........
τους όρους και τις προϋποθέσεις τηλεφωνικών διακανονισμών από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00 – 16:00
Η ΔΕΗ, με το ισχύον πρόγραμμα διακανονισμών, διασφάλισε την απρόσκοπτη ηλεκτροδότηση για περισσότερους από 1 εκατ. συμπολίτες μας, ενώ παράλληλα υλοποιεί ποσοτικές και ποιοτικές βελτιώσεις, ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών και της κοινωνίας.
Με στόχο την περαιτέρω ελάφρυνση των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων και κατανοώντας πλήρως τις συνεχιζόμενες οικονομικές δυσκολίες των συμπολιτών μας, αναπροσαρμόσαμε, σύμφωνα και με τον νέο Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, το πλαίσιο που διέπει τους διακανονισμούς.
Το Νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών, μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας ακόμα ευνοϊκότερους όρους σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο πρόγραμμα της Επιχείρησης.
Πρόγραμμα διακανονισμών ανάλογα με την κατηγορία συνέπειας
Οι κατηγορίες «συνέπειας» του καταναλωτή είναι οι εξής:
1. Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς
2. Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς
3. Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενο λογαριασμό ή και μια αθέτηση διακανονισμού
4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
5. Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους
6. Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή.
Για τους ευάλωτους καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας»* 1, 2 & 3 η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού χωρίς το ΕΕΤΗΔΕ. Έτσι. Για παράδειγμα, ένας ευάλωτος καταναλωτής που ανήκει στην κατηγορία συνέπειας 1, 2 ή 3 και έχει συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 (χωρίς ΕΕΤΗΔΕ) θα μπορεί να το αποπληρώσει σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των €50.
Οι ευάλωτοι καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 4 & 5 πλέον δικαιούνται διακανονισμό με προκαταβολή 10% συν 6 άτοκες Διμηνιαίες δόσεις ή 20% προκαταβολή συν 4 άτοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.
Υπενθυμίζουμε πως με το προηγούμενο πρόγραμμα οι κατηγορίες 1, 2 & 3 είχαν δικαίωμα διακανονισμού σε 6, 4 & 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα, ενώ οι λιγότερο συνεπείς καταναλωτές των κατηγοριών 4 & 5 έπρεπε να καταβάλλουν 20% προκαταβολή συν 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις και 50% προκαταβολή συν 2 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.
Στην κατηγορία «συνέπειας» 6 δεν έχει επέλθει κάποια αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα και οι οφειλέτες θα πρέπει να καταβάλουν το 100% της οφειλής ή να προχωρήσουν σε διακανονισμό μετά από την καταβολή εγγυήσεων
Πρόγραμμα διακανονισμών για τους Ευάλωτους Οικιακούς Πελάτες και τα Άτομα με Μηχανική Υποστήριξη
Στην κατηγορία Ευάλωτοι Οικιακοί Πελάτες και Άτομα με Μηχανική Υποστήριξη εντάσσονται καταρχήν όλοι oi δικαιούχοι του ΚΟΤ. Ιδιαίτερες περιπτώσεις οικιακών πελατών που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σύμφωνα με τις παραπάνω ρυθμίσεις, θα εξετάζονται από επιτροπές των κατά τόπους καταστημάτων ΔΕΗ – διαδικασία για την οποία το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί το επόμενο χρονικό διάστημα από τη ΔΕΗ ΑΕ
Αναστολή διακοπών ρεύματος σε πελάτες με ΚΟΤ και εξάρτηση από μηχανική υποστήριξη κατά τους χειμερινούς και θερινούς μήνες
Κατά τους χειμερινούς (Νοέμβριος, Δεκέμβριος, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος) και τους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιος – Αύγουστος) δεν γίνεται διακοπή ρεύματος σε πελάτες με Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) και καμία διακοπή ρεύματος σε ομάδες που έχουν εξάρτηση από μηχανικά μέσα.
dei.gr
τα πραγματικα τετραγωνικα που δηλωθηκαν εφετος στο Ε9 πως θα δηλωθουν στην ΔΕΗ που ειναι γραμμενα λιγωτερα;
ΑπάντησηΔιαγραφή