Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΠΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΣ - ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΗ [ ΣΤΙΧΟΙ ]



Οι στίχοι


Πάλι κάνεις τα δικά σου
Κι αγνοείς το αίσθημά σου
Είσαι έρωτας αλήτης
Πες μου τι ζητάς

Σε πολιορκώ ημέρες
Μα τα όχι σου σαν σφαίρες
Χαίρεσαι να με πληγώνεις
Πες μου που το πας

Παραδίνομαι θα πεις
Όπου να 'ναι δεν αργείς

Μη μου το παίζεις δύσκολη
Αφού καίγεσαι κι εσύ
Αργά ή γρήγορα θα 'ρθεί
Η μέρα να 'μαστε μαζί

Μη μου το παίζεις δύσκολη
Αφού καίγεσαι κι εσύ
Αργά ή γρήγορα θα 'ρθείς
Στην αγκαλιά μου να κρυφτείς

Καίγομαι εγώ για σένα
Καίγεσαι κι εσύ για μένα
Μη καθυστερείς στο είπα
Είναι άδικο

Μην τρελαίνεις το μυαλό μου
Αφού θα γίνει το δικό μου
Μην αργείς γιατί θα πάω
Στο τρελάδικο

Παραδίνομαι θα πεις
Όπου να 'ναι δεν αργείς

Μη μου το παίζεις δύσκολη
Αφού καίγεσαι κι εσύ
Αργά ή γρήγορα θα 'ρθεί
Η μέρα να 'μαστε μαζί

Μη μου το παίζεις δύσκολη
Αφού καίγεσαι κι εσύ
Αργά ή γρήγορα θα 'ρθείς
Στην αγκαλιά μου να κρυφτείς

Μη μου το παίζεις δύσκολη
Αφού καίγεσαι κι εσύ
Αργά ή γρήγορα θα 'ρθεί
Η μέρα να 'μαστε μαζί

Μη μου το παίζεις δύσκολη
Αφού καίγεσαι κι εσύ
Αργά ή γρήγορα θα 'ρθείς
Στην αγκαλιά μου να κρυφτείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.