Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ.....



19 σχόλια:

  1. ΑΝΤΙΟ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΑΓΟΡΙ. ΑΝΤΙΟ. ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ. ΜΑΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΘΛΙΒΕΡΉ ΜΕΡΑ ,ΆΣΧΕΤΑ ΑΝ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΉΤΑΝ ΦΊΛΟΣ,ΓΝΩΣΤΌΣ Η΄ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΣΕ ΚΆΠΟΙΟΥΣ.
    ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΈΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΝΉΜΗ Ο ΚΑΘΕ ΝΈΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ "ΧΑΘΕΊ" ,ΕΧΕΙ ΠΕΡΆΣΕΙ ΠΙΟ ΓΡΉΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΆ! ΤΟ ΖΉΣΑΜΕ ΣΤΙΣ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ. ΠΡΟΠΈΡΣΙΝΟ,ΝΈΟΣ Ο ΧΑΡΗΣ ΕΦΥΓΕ.....ΠΕΡΣΙ ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΆΡΧΗΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΕΡΧΌΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ.......ΦΈΤΟΣ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ "ΑΦΉΝΕΙ" ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ .....
    ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΆΣΧΗΜΑ ΝΕΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΆ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΗΛΏΝΟΥΝ ,ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΟΥΝ.....ΜΑ ΣΤΟ "ΆΚΟΥΣΜΆ" ΘΑΝΆΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΝΘΡΏΠΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΆΣΕΙΣ ΜΕΡΑ ΧΩΡΊΣ ΠΌΝΟ,ΧΩΡΊΣ ΛΎΠΗ ;ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΈΦΥΓΑΝ ΝΩΡΙΣ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΊΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ -ΓΝΩΣΤΟΎΣ ΑΥΤΩΝ ΝΑ ΠΩ & ΝΑ ΕΥΧΗΘΏ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΥΠΟΜΟΝΗ & ΔΎΝΑΜΉ ....
    ΤΑ ΣΥΛΛΥΠΗΤΉΡΙΆ ΜΟΥ,,,,
    Κ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιο Μπαμπη μου. Παντα θα σε θυμαμαι γλυκα μου! Αν και σε εβλεπα μονο καλοκαιρι, για πολυ λιγο, παντα σε θεωρουσα δικο μου ανθρωπο! Καλο Παραδεισο να εχεις:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΕΤΟΣ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕΣ ΜΠΑΜΠΙΚΟ ΜΟΥ...ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ...Η ΚΥΡΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ.ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ, ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΣΟΥ.ΒΟΥΒΟΣ,ΑΜΙΛΗΤΟΣ, ΜΕ ΜΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΓΡΙΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΟΝΟΥ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ.ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΣΙΩΠΑ..ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΑ ΟΣΑ ΖΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ...ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΦΤΩΧΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙΣ ΤΟ ΚΕΝΟ...ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ..ΜΝΗΜΕΣ..ΜΟΝΟ ΜΝΗΜΕΣ.
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ.ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΨΗΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΣΟΥ ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ,ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ..ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΠΑΜΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντιο Μπαμπη μου ευχομαι εκει που πηγες να περνας καλητερα απο εδω και θα σε θυμομαστε παντα!!!!!!!!!!!!!!!.......(καλο σου ταξιδι)..Α.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό ταξίδι καλό μου παιδί...εκεί ψηλά...

    Βρίσκομαι μόνιμα στο εξωτερικό και τα τελευταία χρόνια μαθαίνω συνέχεια για νέους ανθρώπους της πατρίδας μου που φεύγουν με τόσο "βίαιο" τρόπο από την ζωή. Γιατί να συμβαίνει αυτό στην όμορφη πόλη μας; Γιατί χάνονται έτσι τόσοι νέοι; Οι άνθρωποι των Φιλιατρών είναι τόσο καλοί, τόσο φιλόξενοι και άνθρωποι της προόδου. Κοιτάνε πάντα μπροστά. Μπάμπη, δε σε ξέρω ούτε σε γνώρισα ποτέ, αλλά όταν έμαθα τί συνέβη σπάραξε η καρδιά μου, έκλαψα και αναρωτήθηκα...γιατί, γιατί ακόμη ένας νέος δικός μας άνθρωπος!! Τα βαθύτατα συλλυπητήρια μου στην οικογένειά σου, στους δικούς σου ανθρώπους, στους φίλους σου. Να σε σκέφτονται πάντα με αγάπη, όμορφες αναμνήσεις και ζεστασιά.
    ΈΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΛΥΠΑΜΑΙ ΣΤΕΛΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙς ΓΡΑΜΜΕΣ.

    Ο Άγιος Χαράλαμπος προστάτης μας να μην αφήσει άλλο αίμα να χυθεί στην πόλη μας...βοηθήστε όλοι για σωστή ενημέρωση των νέων ανθρώπων σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, με ομιλίες στα σχολεία και σε άλλους χώρους...όχι άλλο αίμα στα Φιλιατρά μας.

    Καλό ταξίδι καλό μου παιδί...εκεί ψηλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω οι φίλοι σου για άλλη μια φορά να δουν χαρά από εσένα σκεπτόμενοι σοβαρά πώς έφυγες και προσπαθώντας να αποφεύγουν τα μικρά, αλλά τραγικά λάθη. Ήσουν μικρός, αλλά σε γνώριζαν πολλοί και ξέρουν ότι συνδύαζες τη ζωηράδα με το φιλότιμο. Ο θεός να είναι κοντά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. edo einai i kolasi kai o paradeisos.ekei poy pane den einai tipota ola einai parigiries gia emas pou menoume piso.isos ekei einai kalitera kaneis den to xeri .diskola einai gia aytoys pou menoun piso kai ponane poli. ego to mono pou exo na po einai agori mou efiges noris kai apo auti tin adiki kai skliri zoi.dinami stin mana tou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό ταξίδι άγγελε μου...να προσέχεις...εκεί που θα είσαι..:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό ταξίδι άγγελε μου...Να προσέχεις εκεί που θα είσαι...Να τους τρελάνεις όλους...:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλό ταξίδι μπαμπίνο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ο χαρος δεν λυπηθηκε τα χρονια σου παιδι μου...τωρα εισαι αγγελος με τους αγγελος!δακρυα καυτα να σε ζεσταινουν στο κρυο...
    αντιο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλό ταξίδι μπαμπίνο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ αγαπάω θα μου λείψεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Aλεκο κουραγιο,οσο αντεχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΔΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ Κ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΙΓΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΛΛΑ...ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΠΑΜΠΗ ΜΟΥ...!!ΕΦΥΓΕΣ ΝΩΡΙΣ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΑΝΤΑΜΩΣΟΥΜΕ...ΜΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΣΟΥ......Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οταν το εμαθα για σενα μπαμπικο μου τρελαθηκα.Να προσεχεις εκει που εισαι να ξερεις οτι θα λυψεις σε ολους μας.Συλληπητυρια στους γονεις σου.Καλο ταξιδι μπαμπινο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.