Αφού υπερχρεώθηκαν οι ασθενείς για να κλείσουν ένα ραντεβού με γιατρό, η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ επιχειρεί να αλλάξει και πάλι τον τρόπο κλήσης.
Νέες μειωμένες τιμές επιχειρεί να εξασφαλίσει μέσω των τηλεφωνικών εταιρειών η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ, προκειμένου οι ασθενείς να μην υπερχρεώνονται όταν κλείνουν ένα ραντεβού με γιατρό.
Ήδη οι συνομιλίες με τις 4 ιδιωτικές εταιρείες που έχουν.......
αναλάβει τα πενταψήφια νούμερα, είναι σε εξέλιξη, προκειμένου να μειωθούν οι τιμές.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν προταθεί σημαντικές μειώσεις για κάθε τηλεφωνική κλήση, ενώ στο τραπέζι έπεσε ακόμη και το πόσο των 50 λεπτών ανά τηλεφώνημα. Να σημειωθεί ότι σήμερα το μέσο κόστος ανά κλήση είναι περίπου 1,5 έως 2 ευρώ καθώς σε γίνεται υπερχρέωση με βάση το χρόνο συνομιλίας.
Η ηγεσία του υπουργείου Υγείας παρότι επιχειρεί να διακόψει τις συμβάσεις με τις εταιρείες θεωρώντας ότι δεν τηρήθηκαν τα συμφωνηθέντα, (αλλαγές ραντεβού χωρίς ενημέρωση κ.λ.π.), φαίνεται πως δεν είναι ακόμη έτοιμη να θέσει σε λειτουργία τα τηλεφωνικά κέντρα του ΕΟΠΥΥ όπου η χρέωση θα είναι μιας αστικής κλήσης. Ήδη πάντως λειτουργούν τρία τηλεφωνικά κέντρα στην Αθήνα και δύο στην περιφέρεια ενώ αναμένεται να εγκαινιαστούν άλλα 14 σύντομα.
Πάντως ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ Λευτέρης Παπαγεωργόπουλος μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega, προανήγγειλε ότι θα πραγματοποιηθεί διαγωνισμός ώστε να δημιουργηθεί και ειδική πλατφόρμα στο ίντερνετ από όπου θα μπορούν οι ασθενείς να κλείνουν ραντεβού με γιατρούς. Ταυτόχρονα εντατικοποιεί το σύστημα ελέγχου των γιατρών ώστε να μη δηλώνουν ήδη από τις αρχές του μήνα ότι έχουν κλείσει το πλαφόν των 200 δωρεάν επισκέψεων και χρεώνουν τους ασθενείς με επίσκεψη.
Iatropedia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.