Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Μήνυμα Αναγνώστη: Σκουπιδότοπος και βρώμα σε δασικό χώρο στον Αγιαννάκη Φιλιατρών [ ΦΩΤΟ + VIDEO ]

Αγαπητό Φιλιατρά News.

Παίρνω το θάρρος να σας ενοχλήσω, για να επισημάνω κυρίως προς τον Δήμο Τριφυλίας, αλλά και το Δασαρχείο Κυπαρισσίας, ένα πρόβλημα που υπάρχει στον Αγιαννάκη Φιλιατρών (πηγαίνοντας για Λαγκούβαρδο).
Είμαι ένας φορολογούμενος πολίτης, που κατεβαίνω από την Αθήνα για διακοπές στην περιοχή και συνηθίζω να παίρνω το μπάνιο μου στην Θάλασσα στον Λαγκούβαρδο, από την πλευρά του Αγιαννάκη.

Από την πρώτη μέρα που πήγα να κάνω το πρώτο μου.........

μπάνιο, μπαίνοντας στον δρόμο για τον Αγιαννάκη, στο τέλος του έχει μια αριστερή στροφή και μετά από λίγο άλλη στροφή δεξιά αυτή την φορά.
Στο μέσον ακριβώς του τμήματος αυτού, (ανάμεσα στις δυο στροφές) στο δεξί χέρι όπως πηγαίνουμε, απέναντι από τα θερμοκήπια υπάρχει ένα ξέφωτο, (έτσι το έχουν διαμορφώσει) το οποίο είναι δασική έκταση. Kαι λέω δασική έκταση καθώς στο σημείο υπάρχουν πουρνάρια σκήντα κλπ κλπ.
Από αυτό το σημείο η ξινίλα από σαπισμένες ντομάτες κλπ κλπ, είναι έντονη που σε κάνει, θες δεν θες, όταν περνάς από εκεί με τα πόδια να κλείνεις την μύτη σου, ή αν περνάς με αυτοκίνητο, να κλείνεις παράθυρα για να μην σου έρθει η "ευωδιά".

Στο σημείο λοιπόν αυτό έχουν παρατήσει καρότσες, με σκουπίδια και νάϋλον και γενικά στον χώρο επικρατεί μια ακαταστασία. Επαναλαμβάνω σε τμήμα που είναι δασικό γιατί έχει πουρνάρια.
Γνωρίζοντας το πόσο δυνατό blog είναι το Φιλιατρά News (το οποίο και παρακολουθώ μανιωδώς και το έχω για αρχική μου σελίδα) και γνωρίζοντας επίσης το πόση διεισδυτικότητα έχει σε δημόσιες υπηρεσίες και γενικά σε φορείς, αποφάσισα να σας στείλω αυτήν την καταγγελία.

Στις φωτογραφίες που σας αποστέλλω μπορείτε να δείτε την κατάσταση με τα ίδια σας τα μάτια, να την δουν από τον Δήμο Τριφυλίας, αλλά και από το Δημαρχείο, και ελπίζω να επέμβουν.
Επίσης πήρα την κάμερα μου και τράβηξα ένα μικρό Video το οποίο επειδή δεν μπορούσα να σας επισυνάψω στο e-mail μου (ήταν πάνω από 25 ΜΒ που ανεβάζει το Gmail) το ανέβασα στο Rapidshare. To video αποτελείται από δυο κομμάτια. Τα link που υπάρχουν αυτά τα δυο κομμάτια, είναι παρακάτω.
Σας παρακαλώ να το επεξεργαστείτε και να το προβάλετε μέσα από το blog σας για να το δουν οι αρμόδιοι του κράτους και κυρίως από το Δασαρχείο της Κυπαρισσίας.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και για την δυνατότητα που μου δώσατε να σας αναφέρω αυτό που έπεσε στην αντίληψη μου.

Με εκτίμηση
..............
(Αναγνώστης)

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ VIDEO ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΑΣ





1 σχόλιο:

  1. μονο στον αγιαννακη ειναι ριχτε και μια ματια στο δρομο λιμεναρι στομιο να δειτε τι γινεται ουτε δασαρχειο μιλαει ουτε λιμεναρχειο μιλαει ουτε δημοτικη αρχη ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.