Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Οδυσσέας Βουδούρης: Το μήνυμα της 28ης Οκτωβρίου

Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου αποτίει φόρο τιμής στους πεσόντες του αγώνα κατά του φασισμού. Αποτελεί κορυφαίο ιστορικό γεγονός, όπου όλοι οι Έλληνες απ’ όλους τους πολιτικούς ορίζοντες, χωρίς εξαίρεση, ενώθηκαν για να αποτρέψουν μία εθνική απειλή.

Αν σήμερα αδυνατούμε να επιτύχουμε μια αντίστοιχη κινητοποίηση για την παρούσα εθνική απειλή, τουλάχιστον ας σεβαστούμε την ιστορία μας και τους ήρωες μας. Οι δημοκρατικοί θεσμοί της χώρας μας δίνουν κάθε δυνατότητα για πολιτική διαμαρτυρία και δράση καθόλη τη διάρκεια του έτους, που ως γνωστόν έχει 365 ημέρες. Ας ανακηρύξουμε όμως δύο από αυτές, την 25η Μαρτίου και την 28η Οκτωβρίου, ως ιερές και αβεβήλωτες μέρες όλων των Ελλήνων.

Παρευρισκόμενος στον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου ..........

στην Καλαμάτα, πιστεύω ότι εκπλήρωσα το στοιχειώδες καθήκον μου ως πολίτης και ως εκλεγμένος εκπρόσωπος των συμπολιτών μου. Οι απειλές και οι πιέσεις να το εγκαταλείψω είχαν και θα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Έχω υπηρετήσει στο παρελθόν ως γιατρός σε εμπόλεμες συρράξεις σε ξένες χώρες. Δεν θα με κάμψει καμία απειλή και κανένας κίνδυνος για να υπηρετήσω κατά συνείδηση, ως ενεργός πολίτης, τη δική μου χώρα.

ΣΧΟΛΙΟ
Κ. Οδυσσέα Βουδούρη ασφαλώς και έχετε κάθε δικαίωμα να παραστείτε στην παρέλαση. Αλλά δεν υπολογίσατε ότι με την παρουσία σας θα ξεσηκώνατε το λαϊκό αίσθημα. Γιατί; Για τους εξής λόγους:
α. Και με την δική σας ψήφο (άρα και υπογραφή) η κυβέρνηση έχει επιτεθεί στον λαό με πρωτοφανές μίσος εναντίον του.
β. Και με την δική σας ψήφο (άρα και υπογραφή) η κυβέρνηση μας έμπλεξε στο ΔΝΤ.
γ. Και με την δική σας ψήφο (άρα και υπογραφή) ο Γιώργος Παπανδρέου πήρε όλα αυτά τα αντιλαϊκά μέτρα.
δ. Και με την δική σας ψήφο (άρα και υπογραφή), ψηφίστηκε το μεσοπρόθεσμο του αίσχους.
ε. Και με την δική σας ψήφο (άρα και υπογραφή) πριν λίγες μέρες παραδώσατε την Εθνική μας κυριαρχία σε Γερμανούς.
Τώρα καταλάβατε γιατί σας έκανε ο κόσμος να τρέχετε σαν λαγός για να γλυτώσετε από το μένος των πολύχρωμων (από κομματικής απόψεως) πολιτών στην παρέλαση της Καλαμάτας;

5 σχόλια:

  1. Άκου τώρα και δώσε προσοχή.
    Το αντιγράφω από αλλού αλλά, με εκφράζει με το 100%.
    "...Γυρίζοντας το πρόσωπό του ο παρελαύνων προς την Πολιτική και Στρατιωτική ηγεσία και τους Επισήμους, τιμά στο πρόσωπό τους την συνέχεια των ΗΡΩΩΝ τους οποίους το ΕΘΝΟΣ εορτάζει αυτή την ημέρα.
    Ποιοί ακριβώς ήταν οι συνεχιστές του ΕΠΟΥΣ του 1940 σήμερα;
    Η ΠΑΣΟΚική Ηγεσία ή Στρατιωτική κλαδική Εξουσία, ή η “Επίσημη” Ηγεσία της μειοψηφίας;
    Άντε που ήθελαν και Τιμές οι ολετήρες του ΕΘΝΟΥΣ.
    Η μόνη Τιμή του προδότη, είναι ένα μαντήλι στα μάτια!...
    ".
    Ταίριαξέ το με το σχόλιο του ιστολογίου από επάνω και έχει πάρει την γραπτή σου απάντηση.
    Και να περιμένεις και την προσωπική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΠΕΣΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΤΕ.
    ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΣΤΟ 100%
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΜΟΥΡΤΡΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΟΝ. Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ 100% ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΥΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βουδούρη άντε να βρείς κανένα μεροκάματο και μετά έλα να μας γράψεις φιλοσοφίες.

    Χτες πήρες το πιο σαφές μήνυμα ότι *δεν* εκπροσωπείς κανέναν - άντε στο καλό τότε. Και πες κανένα ευχαριστώ για το εξαχιλίαρο που σου δίνει το ελληνικό δημόσιο, φουκαριάρη!

    Άντε η σειρά της Νάντιας να μας κάνει δηλώσεις τώρα.

    -- Αράπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο βουδουρης ο κουσελας κ η ναντια δεν εχουν καταλαβειοτι βουλη θα βλεπουν μονο απο την τηλεοραση στις επομενες εκλογες.Εκτος απο το μνημονιο που μας καταστρεφει καθε μερα ειναι υπευθυνοικαι για τον καλλικρατη που ερημωνει φιλιατρα κ γαργαλιανους .ας ερθουν να ζητησουν την ψηφο μας .θα παρουν ......Εχω κλουβια αυγα για τα μουτρα τους ,τα φρεσκα τους ειναιπολυτελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρόεδρο της Δημοκρατίας(.)
    Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας της Ελλάδας.

    Ονομάζομαι Ελληνικός Λαός και με την επιστολή μου αυτή θα ήθελα να σας ζητήσω την απονομή χάρης και την αποδέσμευσή μου από την ποινή που εκτίω. Πριν δύο χρόνια υπέπεσα στο κακούργημα της ψήφισης και εκλογής των σημερινών βουλευτών που απαρτίζουν την ελληνική βουλή.

    Έχω καταδικασθεί για τέσσερα χρόνια να υπομείνω τα βασανιστήρια της οικονομικής μου εξαθλίωσης, του κοινωνικού μου εξευτελισμού και του διεθνούς μου διασυρμού. Έχω εκτίσει ήδη το πενήντα τοις εκατό της ποινής μου και έχω επιδείξει άψογη συμπεριφορά μέχρι στιγμής, αντιλαμβανόμενος πλήρως το κακουργηματικό της πράξης μου και έχοντας μετανοήσει πλήρως για την πράξη μου αυτή.

    Κατόπιν τούτου σας παρακαλώ να μου απονείμετε χάρη και να μου δώσετε την ευκαιρία να επανορθώσω για το λάθος μου.

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Με τιμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.