Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ
Από τη δυτική πλευρά της πόλης σχεδιάζεται η δημιουργία της παράκαμψης Φιλιατρών, που θα έχει μήκος 5,3 χιλιόμετρα.
Στη Νομαρχία Μεσσηνίας έφτασε χτες από το υπουργείο Περιβάλλοντος η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τον νέο δρόμο. Στη μελέτη επισημαίνεται πως η αρχή της χάραξης της αρτηρίας βρίσκεται περί τα 500 μέτρα νότια της γέφυρας του Φιλιατρινού ρέματος, και 150 μέτρα μετά το 11ο χιλιόμετρο του δρόμου Κυπαρισσίας - Φιλιατρών αρχίζει να κινείται νοτιοδυτικά. Εκεί δημιουργείται ο ανισόπεδος ημικόμβος εισόδου στα Φιλιατρά.
Η παράκαμψη διέρχεται γεωργικές εκτάσεις με ελιές αρδευόμενες και θερμοκήπια πρώιμων κηπευτικών. Στα 2.400 μέτρα προβλέπεται ο δεύτερος ανισόπεδος κόμβος που εξασφαλίζει την είσοδο - έξοδο από την πόλη των Φιλιατρών κεντρικά και την κίνηση προς την παραλία.
Η παράκαμψη θα συναντήσει το δρόμο Φιλιατρά - Γαργαλιάνοι μετά από 5.300 μέτρα, όπου θα δημιουργηθεί ανισόπεδος ημικόμβος.
Για την επιλογή της δυτικής παράκαμψης σε .......
σχέση με την ανατολική σημειώνονται τα εξης:
«Η ταχύτητα μελέτης είναι 90 χιλιόμετρα την ώρα.
Η χάραξη στη λύση αυτή κινείται σε ηπιότερο εδαφικό ανάγλυφο και παρουσιάζει καλύτερα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, λιγότερα χωματουργικά έργα με σχεδόν μηδενικά ορύγματα, μειώνοντας σημαντικά τις δυσμενείς περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε σχέση με την παράκαμψη από τα ανατολικά.
Επιπλέον, κινείται σε περιοχή ελεύθερης δόμησης, με αποτέλεσμα να μη θίγονται κατοικίες και να ελαχιστοποιούνται τα προβλήματα απαλλοτριώσεων. Ακόμα,δεν παρεμποδίζει τη μελλοντική επέκταση του οικισμού, η τάση της οποίας είναι προς την ανάντι περιοχή ανατολικά, ενώ παράλληλα διέρχεται σε μικρότερη απόσταση από το εμπορικό κέντρο του οικισμού το οποίο βρίσκεται στη δυτική πλευρά του.
Στη διέλευση διασταυρώνει μόνο δύο κύριες οδούς του υφιστάμενου οδικού δικτύου, και αυτές σε περιοχές ελεύθερης δόμησης, σε αντίθεση με την ανατολική παράκαμψη η οποία διασταυρώνει τουλάχιστον 4 οδούς που οδηγούν στις ανάντι οικιστικές περιοχές και μάλιστα στις περισσότερες υπάρχει ανάπτυξη δόμησης σε άμεση γειτνίαση.
Εξασφαλίζει καλύτερη εξυπηρέτηση του οικισμού και καλύτερη σύνδεση της επαρχιακής οδού Φιλιατρά -Μαραθούπολη μέσω του υφιστάμενου οδικού δικτύου στα δυτικά όρια του οικισμού σε σχέση με την ανατολική.
Τέλος, δίνει τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης και αξιοποίησης της παραλιακής ζώνης στην οποία σήμερα λόγω της γεωμορφολογίας των ακτών και της δυσχερούς προσπέλασής της δεν υπάρχει καμία αξιοποίηση και ανάπτυξη».
Γ.Σ.
Δεν το συζητάμε καθόλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ χάραξη του δρόμου πρέπει να γίνει ΔΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΥΤΙΚΑ.
Και για να επιτευχθεί η ανάπτυξη των Φιλιατρών προς τα κάτω, (προς το Λιμενάρι δηλαδή) πρέπει να σταματήσει σήμερα κι όλας (αν δεν εχει ηδη γίνει) να επεκτείνουν το σχέδιο πόλης προς το βουνό.
ΟΣΟ επεκτάθηκε επεκτάθηκε.
ΤΕΛΟΣ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ.
ΑΜΕΣΗ έναρξη (ίσως πιο ενεργά) επέκτασης του σχεδίου προς το Λιμενάρι με ένταξη στο σχέδιο πόλης περιοχές που βρίσκονται ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΙ.
Το μέλλον των Φιλιατρών κοιτάει προς την θάλασσα.
Συμφωνούμε με την μελέτη ότι πρέπει να γίνει ΔΥΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
ΔΗΜΑΡΧΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΟΛΑΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΒΟΥΝΟ.
Αν γίνει δυτικά ο δρόμος , μπορεί δυτικά να γίνει και οικιστική ανάπτυξη;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ο δρόμος θα κόβει την πόλη από την θάλασσα.
Ο δρόμος πρέπει να γίνει ανατολικά για να μπορεί η πόλη να απλωθεί δυτικά προς την θάλασσα.
Η ανάπτυξη προϋποθέτει και δρόμους..συμφωνω και δρόμος και ανάπυξη ΔΥΤΙΚΑ, τι πάει να πει θα κόψει την πόλη απο τη θάλασσα ο δρόμος..όταν διεκολύνεται η πρόσβαση στην θάλασσα, τότε και η ανάπτυξη έρχεται..παράδειγμα η Κυπαρισσία που έγινε απο χωριό πόλη,λόγω του δρόμου προς τη θάλασσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω μαζί σου Χάρη.
ΤΕΤΟΙΟΥΣ 'ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ' ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ! ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ Ο ΣΩΣΤΟΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά αφήστε τον προφέσορα ανώνυμο των 6:22μμ να λεει τα δικά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να σταματησει ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΟΛΑΣ η επέκταση της πόλης προς τα πάνω και να ενταχθούν άμεσα τμήματα προς το Λιμενάρι.
δυτικά και μόνο δυτικά ο δρόμος...ανάπτυξη και δρομος πάνε μαζί.
ΑπάντησηΔιαγραφήδυτικα η ανατολικα τα ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ.,,,,,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ..ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ..ΜΠΑΡΜΠΑΣΤΑΘΗ..ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΕΡΕΙΠΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΝΑ ΤΗ ΒΛΕΠΕΙΣ..ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΣΠΙΤΙΑ..ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΠΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ..ΑΣ ΜΗΝ ΜΗΔΕΝΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΎΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε παιδια για αναπτυχθει η πολη ανατολικα η δυτικα χρειαζονται μελετη και σχεδια. Ενας κεντρικος δρομος που θα εξυπηρετει ενας μεγαλο αριθμο αυτοκινητων, ολη την κινηση της νοτιας Μεσσηνιας, δεν βοηθαει μια πολη. Θα κοψει την πολη στην μεση, ασε τον θορυβο. Η Κυπαρισσια αναπτυχθηκε προς τα δυτικα μονο γιατι ειναι η θαλασσα. Αυτο το παραδειγμα μπορουν να χρησιμοποιησουν και τα Φιλιατρα με χωρις το κεντρικο αξονα να τα κοβουν στα δυο. Ο δημαρχος με αρχιτεκτονες και μηχανικους μπορουν να κανουν μελετες, να σχεδιασουν και μονο τοτε να αναπτυχθει η πολη σωστα προς τα δυτικα. Η ευκολη προσεβαση σε εναν μεγαλο κεντρικο δρομο δεν αναπτυσει μια πολη. Να εχουμε προσεβαση προς την θαλασσα και να αφηνουμε εναν κεντρικο δρομο να γινει εμποδιο; Δεν φαινεται λογικο... Θα μπορουμε πολυ ευκολα να εισελθουμε στο κεντρικο δρομο απλα θα χρησιμοποιουμε τους τωρινους δρομους σιγουρα με λιγοτερη κινηση και
ΑπάντησηΔιαγραφήσκεφτειτε λιγο μεγαλυτερη αποσταση αλλα δεν κυκλοφορουμε με τα ποδια ....
ΒΣ
ΠΑΡΑΛΙΑΚΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή..γιατί φίλε μου ΒΣ θεωρείς ότι θα κοπεί η πόλη στα δύο..ο δρόμος δεν θα είναι κλειστός..πέραν αυτού, τώρα τι πρόσβαση έχουμε προς το Λημενάρι; έναν δρόμο στα μαύρα του τα χάλια..και βέβαια συμφωνώ ότι η επέκταση θα σχεδιασθεί απο μηχανικούς και αρχιτέκτονες...ομως θεωρώ ότι ειναι μεγάλη ευκαιρία για τα Φιλιατρά ο εν λόγω δρόμος να περάσει δυτικά...γιατι κάλλιστα θεωρείται βάση για την ανάπτυξη σε αυτή την πλευρά..το μέλλον ειναι δυτικά..η θάλασσα καλώς ή κακώς πουλάει..και μόνο η θέα στη θάλασσα ειναι πλεονέκτημα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος, δίνει τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης και αξιοποίησης της παραλιακής ζώνης στην οποία σήμερα λόγω της γεωμορφολογίας των ακτών και της δυσχερούς προσπέλασής της δεν υπάρχει καμία αξιοποίηση και ανάπτυξη».
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ...ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ.
Χαραλαμπε, επειδη ο δρομος θα ειναι κλειστος αυτος ειναι ο λογος που δεν εξυπηρετει και χωριζει την πολη στα δυο. Ναι, να εκματαλευτουμε το οτι ενας κλειστος δρομος περναει κοντα στην πολη μας αλλα δεν την χωριζει. Συμφωνω μαζι σου οτι δεν υπαρχει καλος δρομος προς την θαλασσα τωρα αλλα γιατι; Δεν υπαρχει καμμια προβλεψη, καμμια μελετη. Συνεχιζεται να κτιζεται η περιοχη με χωρις κανενα σχεδιο για πλατυνση του τωρινου δρομου. Αλλωστε και γιατι να χρησιμοποιηθει ο ιδιος δρομος για να εχουμε προσβαση στη θαλασσα; Μπορει καλλιστα να σχεδιαστει αλλος δρομος που θα εξυπηρετει την πολη και την αναπτυξη της χωρις τον κεντρικο δρομο στην μεση. Μονο η θεα ενος κλειστου δρομου, ισως ανηψωμενου, να κοβει την θεα της θαλασσας δεν ειναι και το καλυτερο. Σιγουρα, το μελλον των Φιλιατρων ειναι η προεκταση προς την θαλασσα. Με προβλεψη και μελετη μπορει η πολη μας να αναπτυχθει και μαζι με την αγροτικη οικονομια της να γινει αξια προς μιμηση. Το προβλημα μας ειναι οτι συνεχιζουμε να κτιζουμε και δεν κανουμε κατι να βελτιωσουμε το σχεδιο της πολης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΣ
Μάλιστα! Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι "φαγωμάρα" ειναι αυτή για την επέκταση? Δηλαδή - για να καταλάβω - αμφίπλευρη επέκταση του σχεδίου (ανατολικά - δυτικά ) δεν υφίσταται και πρέπει να γίνει επιλογή? Και μιας και αναφέρεστε στην Κυπαρισσία (που ακουμπάτε και τα λεφτουδάκια σας οι περισσότεροι Φιλιατρινοί) αναπτύχθηκε επειδή κατασκευάστηκε κάποιος περιφερειακός δρόμος που απομονώνει την πόλη απο τους "περαστικούς¨? Μάλλον όχι. Βέβαια στα Φιλιατρά χρειάζεται κάποιος περιφερειακός αφού αν κάποιος "κακομοίρης" ταξιδιώτης βρεθεί στα Φιλιατρά μέρα μεσημέρι και θελήσει να φάει, μάλλον σε κάποιον ουζομεζέ θα καταλήξει... Ο περιφερειακός θα "βυθίσει" περισσότερο τα Φιλιατρά, τώρα βεβαίως κάποιοι "καίγονται" προκειμένου να αναβαθμιστούν τα χωραφάκια τους...θεμιτόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Χαράλαμπε την ανάπτυξη που την είδες? Επειδή - ελέω σεισμού - έγιναν κάποιες οικοδομές? Ανάπτυξη φίλτατε συμπολίτη σημαίνει θέσεις εργασίας, καθαρή πόλη (γενικώς), μαγαζιά που ανοίγουν και όχι κλείνουν συνεχώς, φοιτητές που επιστρέφουν και δεν ρίχνουν μάυρη πέτρα πίσω τους, και άλλα πολλά. Ρώτα και κανένα εσωτερικό ή εξωτερικό Φιλιατρινό μετανάστη να σου πεί πως βλέπει την πόλη μας.
Αφήστε τα λοιπόν τα σχόλια όσοι έχετε κάποια συμφέροντα δυτικά της πόλης. Πρίν τποθετηθήτε με "λαύρους" χαρακτηρισμούς ρωτήστε πρώτα και τους κατοίκους των πόλεων - ειδικά τους μαγαζάτορες - να σας πουν πως αισθάνονται όταν ενας περιφερειακός δρόμος - παράκαμψη λέγεται μην ντρέπεστε - τους απομόνωσε. Τι στο καλό, συνταξιούχοι ή υποψήφιοι συνταξιούχοι είστε όλοι? Γιατί μόνο οι συνταξιούχοι επιθυμούν την ησυχία τους και δεν θέλουν την βαβούρα και την κίνηση γενικώς....
Αυτά τα ολίγα
Αφήστε τα λοιπόν τα σχόλια όσοι έχετε κάποια συμφέροντα δυτικά της πόλης..........
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και έχω ταχθεί ΥΠΕΡ του να περάσει απο κάτω ο περιφερειακός δρόμος εν τούτοις θα σου πω ότι δεν εχω ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ - ΧΩΡΑΦΑΚΙ ΚΛΠ ΚΛΠ.
Είναι γνώμη μου, ΥΠΟΧΡΕΟΥΣΑΙ να την σεβαστείς, όπως την σεβομαι κι εγώ.
Ξαναλέω δεν εχω κάτι περιουσιακό απο εκεί που θα περάσει ο νέος δρόμος.
Ομως αυτό βλέπω ως ιδανικότερη λύση για την ανάπτυξη της πόλης.
Τα Φιλιατρά ΠΡΕΠΕΙ να πάνε προς την Θάλασσα. Αρκετα πήγαν στο βουνό.
...Ξέρεις, όταν ήμουν παιδί του Δημοτικού, μαζευόμαστε κάποιες φορές και παίζαμε μπάλλα στη "Λεμονίτσα" και στο "γεφυράκι". Στη διασταύρωση του δρόμου της δεξαμενής με τον δρόμο της Πλάτης. Απο τότε έχουν περάσει καμμιά 30αριά χρόνια και βάλε. Πόσα σπίτια έχουν γίνει πρός τα επάνω? Απο του "παπά" το βενζινάδικο στο "Μάκακα" πρός την Αγιαμπελιώτισα επίσης δεν έχω δεί κάποια ανάπτυξη. Πως το εννοείς το θέμα της ανάπτυξης ανατολικά λοιπόν? Ενα σπίτι το χρόνο μέσο όρο? Και δεν μίλησα για κάποιον προσωπικά. Όλες οι γνώμες ειναι σεβαστές, αλλά δεν καταλαβαίνω (εγώ και πολλοί άλλοι) την εμμονή να δημιουργηθεί παρακαμπτήριος δρόμος. Υπάρχει δηλαδή έστω και ένας που να πιστεύει (τεκμηριωμένα) ότι αυτό θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της πόλης? Για ρώτα παιδιά ηλικίας απο 18 - 30 ετών να σου πούν αν γνωρίζουν την Μεγαλόπολη και - ακόμα χειρότερα - την Τρίπολη? Δεν γνωρίζουν...Ούτε τις πόλεις αυτές, ούτε την ιστορία τους. Και θα ξαναρώτήσω...Η πόλη της Κυπαρισσίας αναπτύχθηκε γιατί δημιουργήθηκε κάποιος παρακαμπτήριος δρόμος? Γιατί εγώ βλέπω ότι ειδικά την θερινή περίοδο για να περάσεις απο του "Παναγιωτόπουλου" το πρατήριο μέχρι την διασταύρωση του παραλιακού δρόμου χρειάζεσαι κανένα μισάωρο, αν δεν σταματήσεις να πιείς και τον καφέ σου στο δείγμα πλατείας που έχει η Κυπαρισσία (σε σχέση με την δική μας)! Και θα ξαναπώ, συνταξιούχους του Αγρίλη μου θυμίζει το όλο θέμα. Μόνο αυτοί αν μπορούσαν θα έβαζαν αγκαθωτό σύρματόπλεγμα, νάρκες, και ότι άλλο προβλέπεται για παρακόλληση διελεύσεων οχημάτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔώς μου λοιπόν έστω και μια πρόταση, εναν τύπο ανάπτυξης εσωτερικά της πόλεως, που θα επιφέρει η δημιουργία παρακμπτήριας οδού και να είσαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσω μαζί σου. Όχι βαρύγδουπές δηλώσεις του τύπου " ΔΗΜΑΡΧΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΩΡΑ" κλπ, κλπ. Επιγραμματικά. Αν γίνει περιφερειακός θα αναπτυχθεί αυτό, αυτο, κι αυτό. Ο δρόμος πρός το Λιμενάρι σε τι θα χρησιμεύσει? Πάει κανένας για μπάνιο εκεί? ή πρόκειται κάποιος ξένος να επιλέξει - την όμορφη πλήν όμως βραχώδη - ακτογραμμή της περιοχής για να απολάυσει το μπάνιο του και την ηλιοθεραπεία του? Ακόμα και το Στόμιο - στο οποίο καταλήγει ο δρόμος - ειναι τόσο κορεσμένο πλέον που δεν αντέχει και άλλους λουόμενους, και ίσως οι πολλοί να μην το καταλαβαίνουν, αλλά για ρώτα και 'μας που ζήσαμε το παρείστικο Στόμιο των 50 ανθρώπων. Πέρσι μέχρι και ψείρες ακούστηκε ότι είχε. Κακοήθεια? ίσως. Αλλά κάθε χρόνο θα είναι και χειρότερα αν συνεχιστεί αυτό. Εκείνο πάλι που είναι απορίας άξιον ειναι γιατί κάτι τέτοιο δεν συζητιέται για την περιοχή της Κυπαρίσσίας, η οποία ειναι τουλάχιστον στο τριπλάσιο επιβαρυμένη κυκλοφοριακά. Για πήγαινε βεβαίως σε αυτούς να το προτείνεις αυτό. Έγινε - κάποτε - πρόταση για επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής, μας πήραν το Νοσοκομείο, κλπ, κλπ. Παρακαμπτήριος = θάνατος για τα Φιλιατρά. Το λέει και το ίδιο το ρήμα. Το χρησιμοποιούμε στην καθομιλουμένη όταν θέλουμε να δηλώσουμε κομψά, ότι κάποιος "μας έγραψε" κανονικά. "Με παρέκαμψε" λέμε, με θυμό σχεδόν πάντα. ΝΑΙ, στην αμφίπλευρη ανάπτυξη λοιπόν της πόλης (δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο συμφωνούν οι γεωλόγοι για την δυτική ανάπτυξη της πόλης, αφού υπάρχει πολύ μεγάλο ποσοστό διάβρωσης του υπεδάφους και εισχώρησης της θάλασσας στην περιοχή, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους). ΟΧΙ στον περιφερειακό, που θα μας απομονώσει, υποβαθμίζοντας μας κι άλλο. Φτάνει, ως εδώ. Γίναμε ήδη χωριό. Τι θα πρέπει να καταλήξουμε, οικισμός?
Όπως και να 'χει, ανάπτυξη ειναι και αυτό που κάνουμε αυτή τη στιγμή, το να εκφράζουμε δημόσια τις τυχόν διαφωνίες μας. Και για αυτό - εγώ προσωπικά - οφείλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ.
...Όπως και να 'χει, ανάπτυξη ειναι και αυτό που κάνουμε αυτή τη στιγμή, το να εκφράζουμε δημόσια τις τυχόν διαφωνίες μας. Και για αυτό - εγώ προσωπικά - οφείλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι φίλε μου ανάπτυξη ειναι και η έκφραση της γνώμης μας για αυτό το θέμα...ας έλθουμε τώρα στο προκείμενο.
Κατ΄ αρχάς θεωρώ ότι αυτός ο περιφερειακός θα γίνει ο κεντρικός δρόμος της μελλοντικής μεγάλης πόλης μας, η αλήθεια ειναι ότι οπου υπάρχει δρόμος ακολουθεί και ανάπτυξη, παντού συμβαίνει αυτό, απορώ πως δεν το βλέπουμε...ας δουμε την ανάπτυξη που παρουσιάζει ο δρόμος Κυπαρισσίας-Φιλιατρών, συνέχεια καινούργιες κατασκευές γίνονται και τα οικόπεδα έχουν εκτιναχθεί στα ύψη..μην κάνετε το λάθος να νομίσετε ότι έχω ίδιον όφελος, σας πληροφορώ ότι ειμαι κάτοικος της Αθήνας και έχω κάτι λίγες ελιές στα Αρμακάδια...
Ας παρατηρήσουμε εξ άλλου και την ανάπτυξη που παρουσιάστηκε όταν έγινε ο δρόμος Λιμενάρι- Στόμιο...βασική προϋπόθεση ανάπτυξης είναι και η δυνάτότητα πρόσβασης σε μια περιοχή...
μπορεί κάποιος να ισχυριστει ότι στο Λιμενάρι δεν μπορεί να κάνει κάποιος μπάνιο..σωστό αυτό..ομως σας πληροφορώ ότι και μόνο η θέα στην θάλασσα είναι πλεονέκτημα,η Μάραθος αναπτύχθηκε και ας μην έχει αμμουδιά..συνέχεια όμως νέες κατασκευές γίνονται.
Ενα σπίτι στην με θέα τη θάλασσα
έχει πολαπλάσια αξία απο ένα όμοιο του, κατασκευαστικά εννοώ, στον κάμπο ή στο βουνό,όλες οι πόλεις αναπτύσσονται πρός τη θάλασσα,απορώ πως δεν το βλέπουμε αυτό.
Η κατάσταση το καλοκαίρι είναι αφόρητη απο την κυκλοφορία στη περιοχή ειδικά γύρω απο την πλατεία, σίγουρα χρειάζεται περιφερειακός, δεν μπορούμε να μένουμε πίσω και να λέμε ΟΧΙ, σε αυτό που επιτάσσει η ανάγκη των κατοίκων για ήσυχη διαβίωση, το σπίτι μου ειναι στον Αγ. Νικόλαο και το καλοκαίρι που έρχομαι για διακοπές σας πληροφορώ ότι η κατάσταση είναι τραγική απο τον θόρυβο των αυτοκινήτων.
Η κίνηση διαρκώς θα αυξάνεται, ας μην πάμε κόντρα στο αυτονόητο.
...«Τέλος, δίνει τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης και αξιοποίησης της παραλιακής ζώνης στην οποία σήμερα λόγω της γεωμορφολογίας των ακτών και της δυσχερούς προσπέλασής της δεν υπάρχει καμία αξιοποίηση και ανάπτυξη».......
θεωρώ ότι αυτός ο επίλογος του κειμένου αιτιολογεί απόλυτα την ορθότητα της συγκεκριμένης επιλογής..
και εγω ευχαριστω για την συμμετοχή των φίλων μας σε αυτό το σημαντικό θέμα.
για μένα Φιλιτρά δεν είναι μόνο το υπάρχον οικιστικό συγκρότημα αλλά όλη η περιοχή ευθύνης του Δήμου μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή*Φιλιατρά
ΑπάντησηΔιαγραφή...Δώς μου λοιπόν έστω και μια πρόταση, εναν ..τύπο ανάπτυξης εσωτερικά της πόλεως, που θα επιφέρει η δημιουργία παρακμπτήριας οδού και να είσαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσω μαζί σου....
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί φίλε θεωρείς ανάπτυξη μόνο ότι γίνεται εσωτερικά της πόλης μας; ανάπτυξη δεν είναι και η αξιοποίηση καί των άλλων περιοχών της ζώνης ευθύνης του Δήμου μας; για να το δούμε και έτσι..ίσως συμφωνήσουμε!
Λοιπον φιλοι μου για να συνεχισουμε αυτη την "φαγωμαρα" θα σας πω πως ενας Φιλιατρινος μεταναστης βλεπει τα Φιλιατρα.....Μια πολη με μεγαλη κινηση γυρω απο την πλατεια, σπιτια που χτιζονται ενα επανω στο αλλο με χωρις ενα κηπο, σκουπιδια παντου, δρομοι χαλια, κανενα εστιατοριο η ξενοδοχειο (ξερω οτι υπαρχουν καποιες προσπαθειες, αλλα δεν φτανουν), με ελαχιστο χωρο παρκαρισματος,και το κυριωτερο και το πιο εμφανης οι λαθραιοι κυριολεκτικα να κατοικουν στην πλατεια της πολης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα οσο και να αλλαζουν τα Φιλιατρα ειναι η πατριδα μας, η πολη που γεννηθηκαμε και αγαπαμε.
Οσο για δρομο....Αν κοιταξουμε τι γινεται εξω.... σχεδιαζεται ενας μεγαλος δρομος, και μετα χωριζονται οι περιοχες για κατοικιες (γειτονιες) και οι εμπορικες περιοχες. Ο κεντρικος δρομος ειναι η ευκολη προσβαση στην περιοχη. Αν θελουμε τα Φιλιατρα να επεκταθουν προς τα δυτικα γιατι θα πρεπει να περασει ενας κεντρικος δρομος για να γινει η επεκταση προς τα κατω; Μπορουν να σχεδιαστουν ο δρομος(οι) και ετσι να αρχισει να αξιοπιειτε η περιοχη. Το μελλον ΕΙΝΑΙ η θαλασσα, με σωστα μαγαζια που καθε ιδιοκτητης θα προσπαθει για το καλυτερο και οι κατοικοι θα τα προτιμουν. Να μην κοιταζουν για το ευκολο χρημα και να λειψει το χρεωμα το παραπανιστο γιατι ειμαστε "ξενοι" Δεν ειμαστε μ....ες. Ειμαστε Φιλιατρινοι οσο και ο καθενας, αγαπαμε και επενδυουμε στα Φιλιατρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειαζονται διαφορες επιχειρησεις για να μπορουν να καλυπτουν τις αναγκες των κατοικων και να μην πηγαινουν Κυπαρισσια , Καλαματα....
Τα Σουπερ Μαρκετ χρειαζονται χωρο σταθμευσης και αυτη την στιγμη δεν υπαρχει μεσα στην πολη... Γυρω απο την πλατεια το καλοκαιρι,ισως θα πρεπει να εφαρμοστει καποιο οριο για σταθμευση, 30 λεπτα η 1 ωρα ωστε να δινει την δυνατοτητα στον καθενα να μπορει να ψωνισει και να μην παει πιο περα. Σιγουρα χρειαζεται η Δημοτικη Αστυνομια που θα μπορει να το εφαρμοσει και κατοικους που θα το σεβονται. Κατι πρεπει να γινει με τους λαθραιους και προπαντων οταν συγκεντρωνονται στην κεντρο της πλατειας και πινουν μπυρες, κοιμουνται στα παγκακια κατω απο τα δεντρα και την χρησιμοποιουν για τουλετα ... Χειροτερα απο γκετο.... Ποιος τουριστας Ελληνας η ξενος θα επιλεξει τα Φιλιατρα; Οι περισσοτεροι Φιλιατρινοι δεν τα προτιμουν... Σε ενα-δυο χρονια θα χρειαζομαστε γειτονιες με περιφραξη και φυλακες για το βραδυ... Που καταντησαμε.....
Να ενα μοντέλο ανάπτυξης φίλε Χαράλαμπος...Πάρκινγκ, δημόσιες τουαλέτες (δεν εννοώ το συντριβάνι), ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ (αφού ή κανονική, ειναι μάλλον...διακοσμητική, ή για να κόβει - εκτός απο βόλτες στις παραλίες - καμμιά κλίση σε παπάκι για θόρυβο...με μαμά εξάτμιση, έλεγχος των λαθρομεταναστών (αν τελικά τους έχουμε τόσο πολύ ανάγκη, ας μεριμνήσουν οι Δημογέροντες για την αξιοπρέπή στέγαση τους, άνθρωποι είναι, όχι ζώα), καθαριότητα (στην γειτονιά μου υπάρχει κάδος που αδειάζει στις 7:30 και στις 8:00 ειναι πάλι γεμάτος αφού ο παρακείμενος φούρνος εναποθέτει τα δεκάδες κιβώτια με τα σκουπίδια του χωρίς κανένα πρόβλημα), καθαρισμός των φρεατίων, κλπ, κλπ,κλπ. Έπεται ο παρακαμπτήριος, ας ξαναγίνουμε πάλι 12000 ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ και τότε τον ξανασυζητάμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή