Η επόμενη μέρα στην αγορά ΙΧ θέλει τις αντιπροσωπείες να ψάχνουν τρόπο αναθέρμανσης του αγοραστικού ενδιαφέροντος με την ιδιωτική απόσυρση να είναι το επικρατέστερο σενάριο
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Εθνους, τα στελέχη του αυτοκινήτου εμφανίζονται μουδιασμένα από την αιφνιδιαστική απόφαση της κυβέρνησης να θέσει εκτός ισχύος το πρόγραμμα της απόσυρσης των παλαιάς τεχνολογίας ΙΧ.
Η απόφαση αυτή, ανεξάρτητα με το κατά πόσο πλήττει την αγορά ..........
αυτοκινήτου επιχειρηματικά, είναι πέρα για πέρα αναιτιολόγητη και λανθασμένη καθώς, όπως επισημαίνουν η απόσυρση χρηματοδοτούνταν από τα «πράσινα τέλη», τα οποία για αυτό ακριβώς τον λόγο θεσπίστηκαν. Η αύξηση των πωλήσεων των καινούργιων ΙΧ επιφέρει αντίστοιχη αύξηση φορολογικών εσόδων από το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης και τον ΦΠΑ 19%.Παραμένουν στην κυκλοφορία τα παλαιάς τεχνολογίας ΙΧ με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το περιβάλλον και για τα χαρακτηριστικά του στόλου μας, που είναι ο πιο γερασμένος στην Ευρώπη. Δεν επέτρεψε σε όσους είχαν προγραμματίσει να αποσύρουν το όχημά τους και για διάφορους λόγους δεν το έκαναν, έχοντας φυσικά στο μυαλό τους τον 3ετή ορίζοντα.Αυτό που προσπαθούν όλοι να προβλέψουν, είναι το πώς θα διαμορφωθεί η επόμενη μέρα, καθώς ήλπιζαν ότι η αγορά σε ένα βάθος 3 χρόνων, όση και η διάρκεια της απόσυρσης, θα είχε ομαλοποιηθεί πλήρως. Το μέγεθος της αγοράς έχει φθάσει μέχρι και τον Οκτώβριο του 2009 τις 190.000 μονάδες και όλα έδειχναν ότι θα πηγαίναμε στις 220.000-230.000 μονάδες, με την προοπτική ισχύος της απόσυρσης.Για αυτόν τον λόγο είχαν κάνει έξτρα παραγγελίες προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση και να υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα ΙΧ.
Τα νέα δεδομένα όμως αλλάζουν δραματικά τις εκτιμήσεις και για να προσεγγισθούν αυτοί οι στόχοι, οι αντιπροσωπείες θα πρέπει να προβούν σε γενναίες προσφορές.
Αυτό είναι το σενάριο που αυτήν τη στιγμή «παίζει» στο μυαλό των τμημάτων μάρκετινγκ, καθώς μέσω διάφορων προγραμμάτων προσφορών θα προσπαθήσουν να αναθερμάνουν το χαμένο αγοραστικό ενδιαφέρον.
Η πρώτη ενέργεια που πέφτει στο τραπέζι ως επικρατέστερη και... αρκετά πιασάρικη είναι η ιδιωτική απόσυρση, αν και πολλοί είναι εκείνοι που δεν συμφωνούν υποστηρίζοντας ότι «δεν πρέπει να στηρίξουμε μια κυβέρνηση που μας φέρθηκε τόσο βάναυσα». Η λογική όμως λέει ότι σε παρόμοια αδιέξοδα η ανάγκη γίνεται... φιλοτιμία.
Ετσι, λίαν συντόμως, οι αντιπροσωπείες αναμένεται να τροποποιήσουν το ανακληθέν διαφημιστικό υλικό της κρατικής απόσυρσης με τα προγράμματα ιδιωτικής ή άλλες έξτρα προσφορές, προκειμένου οι στόχοι που έχουν τεθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς τουλάχιστον να προσεγγισθούν.
Οσο για τα οφέλη αυτά, θα αντιστοιχούν σε ένα ποσό έκπτωσης ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκει το αυτοκίνητο και της ανάγκης που χρήζει η προώθησή του...
Πάντως η Ford Κόνσουλας καθίσταται η πρώτη εταιρεία που ανακοινώνει πρόγραμμα ιδιωτικής απόσυρσης, έπειτα από τη διακοπή της κρατικής. Η εταιρεία αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία ανακύκλωσης ενός παλαιού αυτοκινήτου, με προϋπόθεση αυτό να κινείται και φυσικά ο ενδιαφερόμενος να αγοράσει ΙΧ από εκείνη!
Το οφέλη που προσφέρονται είναι αξιοπρόσεκτα, καθώς, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, για το Fiesta προσφέρεται έκπτωση 4.070 ευρώ, για το Focus 4.570 ευρώ και για το S-Max 7.500 ευρώ. Η αντιπροσωπεία της Peugeot είναι η δεύτερη εταιρεία που ανακοίνωσε πρόγραμμα ιδιωτικής απόσυρσης, ενέργεια που αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες.
Αξίζει να τονίσουμε ότι πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα της κρατικής απόσυρσης, ήδη δύο εταιρείες, η Nissan και η Daihatsu, εφάρμοζαν ιδιωτική απόσυρση με μεγάλη επιτυχία.
Πηγή: Ημερησία
Αναμενόμενη αυτή η κίνηση από την αγορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή