Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες έχουν εξελιχθεί τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2010 καθώς κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί με βεβαιότητα τι θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων. Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες τα Τέλη για το 2010 θα αποτελέσουν ισχυρό πλήγμα στους κατόχους οχημάτων με κινητήρες άνω των 1.928 κ.εκ. οι οποίοι βέβαια θα πληρώσουν και τον έκτακτο ετήσιο φόρο ο οποίος κυμαίνεται από 150 έως και 650 ευρώ!
Μάλιστα όπως αναφέρουν στελέχη της αγοράς η κυβέρνηση ήδη έχει εγκαταλείψει το σχέδιο που εξέταζε βάσει του οποίου τα Τέλη Κυκλοφορίας θα ........
ήταν ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων και εξετάζει τα νέα Τέλη να είναι και πάλι ανάλογα του κυβισμού αλλά και της 1ης άδειας κυκλοφορίας καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος για να υλοποιηθεί κάτι διαφορετικό.
Καταρχήν το σύνολο του στόλου των επιβατικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα χωρίστηκε σε τέσσερις κλάσεις, με γνώμονα την ημερομηνία πρώτης άδειας και τα χαρακτηριστικά του κινητήρα (Εuro 1,2,3,4 & 5). Αυτές είναι οι εξής:
Κλάση Α: Ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 01-01-2005, Εuro 4&5.
Κλάση Β: Ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 01-01-2000, Εuro 3.
Κλάση Γ: Ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 01-01-1996, Εuro 2.
Κλάση Δ: Ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας πριν από 31-12-1995, Εuro 1.
Ανεξαρτήτως κυβισμού, τα οχήματα της κλάσης Α από το 2010 θα πληρώνουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας μειωμένα κατά 18 ευρώ. Αντίθετα, τα οχήματα της κλάσης Β ανεξαρτήτως κυβισμού επιβαρύνονται με 50 ευρώ επιπλέον, της κλάσης Γ με 100 και της κλάσης Δ με 150.
Έτσι λοιπόν, καταλήγουμε στα εξής συγκεκριμένα ποσά:
ΚΛΑΣΗ Α
786-1.357 κ.εκ.: 94 ευρώ
1.358-1.928 κ.εκ.: 184 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ.: 428 ευρώ
2.358 κ.εκ. και άνω: 562 ευρώ
ΚΛΑΣΗ Β
786-1.357 κ.εκ.: 162 ευρώ
1.358-1.928 κ.εκ.: 252 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ.: 496 ευρώ
2.358 κ.εκ. και άνω: 630 ευρώ
ΚΛΑΣΗ Γ
786-1.357 κ.εκ.: 212 ευρώ
1.358-1.928 κ.εκ.: 302 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ.: 546 ευρώ
2.358 κ.εκ. και άνω: 680 ευρώ
ΚΛΑΣΗ Δ
786-1.357 κ.εκ.: 262 ευρώ
1.358-1.928 κ.εκ.: 352 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ.: 596 ευρώ
2.358 κ.εκ. και άνω: 730 ευρώ
Σε ό,τι αφορά στα υβριδικά αυτοκίνητα, απαλλάσσονται πλήρως του ετήσιου τέλους κυκλοφορίας όσα έχουν κινητήρα χωρητικότητας έως 1.928 κ.εκ., ενώ από εκεί και επάνω πληρώνουν το 50% του ποσού που αντιστοιχεί για την κλάση Α.
Όποιος έχει μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο να πληρώσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημαίνει ότι έχει.
Για αλλη μια φορα μας δουλεψαν....ειπαν οτι θα ηταν αναλογα με τις εκπομπες ρυπων και τωρα κ καλα δεν προλαβαινουν....
ΑπάντησηΔιαγραφή