Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Οι Eλληνες δεν καταγγέλλουν εύκολα την κακή παροχή υπηρεσιών

TO 16% των Eυρωπαίων καταναλωτών (Ε.Ε.-27), ηλικίας 15 ετών και άνω, πραγματοποίησε επίσημη καταγγελία κατά τους τελευταίους 12 μήνες για πωλητή ή πάροχο υπηρεσιών. Στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό φθάνει μόλις το 9%.
Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών επισημαίνοντας ότι οι Eλληνες καταναλωτές είναι διστακτικοί όσον αφορά την πραγματοποίηση επίσημων καταγγελιών.Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο μερίδιο των καταναλωτών που καταγγέλλουν βρέθηκαν στη Σουηδία (34%), τις Κάτω Χώρες (25%),...
τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο (και οι δύο 24%), Φινλανδία (23%) και Δανία (22%) και το χαμηλότερο στη Βουλγαρία (4%), τη Λετονία και την Πορτογαλία (και τα δύο 5%), τη Λιθουανία και τη Ρουμανία (6% και οι δύο).
Στην Ε.Ε.27 λίγο πάνω από το ήμισυ (51%) αυτών που έχουν υποβάλει καταγγελία ήταν ικανοποιημένοι με τον τρόπο με τον οποίο εξετάστηκαν, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό φθάνει στα επίπεδα του 45% που έμειναν ικανοποιημένοι.
Τα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης βρέθηκαν στη Σλοβακία (80%), τη Σλοβενία (73%), την Τσεχική Δημοκρατία και την Αυστρία (και οι δύο 68%) και το χαμηλότερο στην Γαλλία (30%), την Ισπανία, τη Λετονία και την Ουγγαρία (όλα 39%).
Express


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.