Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Μιχάλης Χατζηγιάννης - Το καλοκαίρι μου

Μουσική καλημέρα με Μιχάλη Χατζηγιάννη και μια πολύ μεγάλη καλοκαιρινή του επιτυχία "Το καλοκαίρι μου".
Ενα πολύ όμορφο τραγούδι, από έναν πολύ αγαπημένο καλλιτέχνη.

Απολαύστε το τραγούδι και τραγουδήστε το διαβάζοντας τους στίχους.




Οι στίχοι του τραγουδιού

Ναι,
πες μου σε όλα ναι,
Όμορφα μάτια μπλε,
Και θα' ναι η βραδιά, κομπλέ

Μη,
μη το σκεφτείς στιγμή
Τέλος οι δισταγμοί
Πάμε στην κορυφή....

Κι αν είσαι θάλασσα
Εγώ σ' αγκάλιασα.
Κι αν είσαι άνεμος
Εγώ σε κράτησα.
Κι άμα το αύριο
Είναι στο χέρι μου
Θα' σαι για πάντοτε
Το καλοκαίρι μου..

Το καλοκαίρι μου..

Το καλοκαίρι μου..

Τί,
πρέπει να κάνω τί,
Μια κίνηση απλή
Kάνει το έργο να παιχτεί.

Πώς,
θες να στο πω αλλιώς
Πάμε ολοταχώς
Μέχρι να δούμε φωωωωωωωωωωωωωωως

Κι αν είσαι θάλασσα
Εγώ σ' αγκάλιασα
Κι αν είσαι άνεμος
Εγώ σε κράτησα
Κι άμα το αύριο
Είναι στο χέρι μου
Θα' σαι για πάντοτε
Το καλοκαίρι μου

Το καλοκαίρι μου

Το καλοκαίρι μου

Δώσε μου ένα φιλί
Ό,τι θυμάμαι
Να το ξεχάσω
Και τ' όνομά μου μαζί
Και την παλιά μου ζωή

Κι αν είσαι θάλασσα
Εγώ σ' αγκάλιασα
Κι αν είσαι άνεμος
Εγώ σε κράτησα
Κι άμα το αύριο
Είναι στο χέρι μου
Θα' σαι για πάντοτε
Το καλοκαίρι μου

Το καλοκαίρι μου

Το καλοκαίρι μου

Το καλοκαίρι μου

1 σχόλιο:

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.