Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Vivartia: Ξεκίνησε και ο πόλεμος τιμών στα γιαούρτια

Σε νέα «ηχηρή» κίνηση στην αγορά των γαλακτοκομικών μετά τη μείωση της τιμής στο φρέσκο γάλα στο 1 ευρώ, προχώρησε η Vivartia, διαθέτοντας από τις 15 Ιουνίου τα γιαούρτια Complet και Natural σε νέες συσκευασίες των 150 γρ. στην τιμή των 0,50 ευρώ ανά τεμάχιο.

Σύμφωνα με κύκλους της εταιρείας, τα εν λόγω προϊόντα θα προσφέρονται σε δυάδες, ενώ δεν τίθεται θέμα κατάργησης της συσκευασίας των 200 γρ. που θα συνεχίσει να κυκλοφορεί.

Η παραπάνω εξέλιξη, όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, αναμένεται να .........

οξύνει ακόμη περισσότερο τον ανταγωνισμό στον κλάδο, «εξαναγκάζοντας» ουσιαστικά τους υπόλοιπους παίκτες να ακολουθήσουν με ανάλογες πρωτοβουλίες.

Ηδη, η Danone Ελλάς από την προηγούμενη εβδομάδα διαθέτει το επιδόρπιο γιαουρτιού Activia Κάθε Στιγμή προς 0,50 ευρώ το τεμάχιο (1,99 ευρώ η συσκευασία των 4 τεμαχίων) ενώ ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Benoit de?Levarane μιλώντας στην «Η» σημείωσε πως προτεραιότητα της διοίκησης, στην παρούσα φάση, είναι να κρατήσει τις τιμές των προϊόντων της σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα.

Εταιρείες
Πληροφορίες θέλουν τις υπόλοιπες εταιρείες, να αναμένουν την ανταπόκριση που θα τύχει η κίνηση της Vivartia από το ευρύ καταναλωτικό κοινό, προκειμένου να ετοιμάσουν την απάντησή τους. Και τούτο διότι, στο σύνολο τους (ΦΑΓΕ, Friesland Hellas, ΜΕΒΓΑΛ) έχουν επιδοθεί το τελευταίο διάστημα σε ένα ασταμάτητο μπαράζ προσφορών στο γιαούρτι (προσφορές 2+1 δώρο) -θυσιάζοντας ακόμη και μέρος της κερδοφορίας τους- και περιμένουν τα αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και μεριδίου αγοράς.

Σύμφωνα με στοιχεία της IRI Hellas, στην κατηγορία του γιαουρτιού στα σούπερ μάρκετ, η ΦΑΓΕ βρίσκεται στην πρώτη θέση με ποσοστό 32,6%, ακολουθούν η Vivartia με 16,7%, η Friesland Hellas με 7,8%, η ΜΕΒΓΑΛ με 7,2%, η Danone Hellas με 6,1%, ενώ τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας -τα οποία εκτιμάται ότι θα πληγούν περισσότερο- με 4,9% (δεν περιλαμβάνονται οι πωλήσεις σε Aldi και Lidl).

Την ίδια ώρα, η Vivartia ανοίγει νέο μέτωπο στον πόλεμο τιμών στην κατηγορία του φρέσκου χυμού διαθέτοντας τη συσκευασία των 750 ml προς 2,5 ευρώ. Εκτιμάται πως σύντομα θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εταιρείες του χώρου.

Πηγή: Ημερησία

ΣΧΟΛΙΟ
Αυτό που μου αρέσει στον Ανδρέα Βγενόπουλο είναι ότι αναπάσα στιγμή μπορεί να τους χορέψει στο ταψί όλους τους επιχειρηματίες.
Βαράει το "ντέφι" και οι άλλες εταιρίες παθαίνουν ίλιγγο. Ακούνε όμιλο Βγενόπουλου και παθαίνουν έμφραγμα.
Ετσι μπράβο. Και πολυ μας αρέσει. Μέχρι και οι άλλες εταιρίες να ρίξουν τις τιμές πιο κάτω από την Vivartia να κάνουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ Μποϋκοτάζ στις άλλες εταιρίες.
Να τους χορέψουμε κι εμείς λίγο στο ταψί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.