Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Απάντηση της Δρ. Αναστασίας Πολιτοπούλου στον κ. Παναγιώτη Κατσίβελα. Επί προσωπικού.

Κύριε Κατσίβελα

Υπό την προοπτική της επερχομένης συντριβής σας δύναμαι να κατανοήσω τις σπασμωδικές κινήσεις σας όχι όμως και την άρθρωση κακόβουλων χαρακτηρισμών στο πρόσωπό μου.

Θα ξεκινήσω με τον κακόβουλο, ακραίο και ανέντιμο χαρακτηρισμό στην προσωπικότητά μου και στην επιστημονική μου πορεία ως καθηγήτρια στην Δευτεροβάθμια, στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αλλά και .......

ανώτατο στέλεχος του κρατικού μηχανιστού. Με αποκαλέσατε «βιαστή της ιστορίας»!!!!

Κύριε Κατσίβελα,
Στην προλόγησή μου στον κύριο Γεώργιο Λεβεντάκη αναφέρθηκα στον Επιτάφιο του Περικλή και στην Αθηναϊκή Δημοκρατία του 5ου αιώνα. Δεν αποκάλεσα τον ίδιο Περικλή. Εκτός αν οι γνώσεις περιορίζονται εκεί πίσω στα φοιτητικά σας χρόνια με αποτέλεσμα να μην δύνασθαι να κατανοήσετε περεταίρω διαβαθμισμένες γνώσεις.
Έτσι και αλλιώς η Αθηναϊκή Δημοκρατία του 5ου αιώνα απαιτούσε για τον κυρίαρχο ρόλο της ενασχόλησης με τα κοινά ΑΝΤΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ. Τελεία και Παύλα!!!!

Και επανερχομένη στον ανέντιμο και κακόβουλο χαρακτηρισμό ως «βιαστή της ιστορίας», όπως με αποκαλέσατε, διότι δεν είχατε το θάρρος να πείτε το όνομά μου σας απαντώ ότι:
«Αυτός» είχε την τόλμη σε καιρούς εκφοβισμού περί της άρθρωσης άλλης «άποψης» από αυτή των κρατούντων, να ανέβη στο βήμα την 25η Μαρτίου και να προκαλέσει το μένος του Μαξίμου όταν εσείς κρυφτήκατε πίσω από το «δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα, δεν κάλεσα»!

Ο «βιαστής της ιστορίας» όπως με αποκαλέσατε έχει ανέβη στην κορυφή με τα χέρια του και τα πόδια του και όχι σπρώχνοντας, ρίχνοντας, έρποντας, παρακαλώντας και υποβασταζόμενος…

Ο «βιαστής της ιστορίας» όπως με αποκαλέσατε είναι ΑμΕΑ και το γνωρίζετε πολύ καλά, ο οποίος τον τελευταίο καιρό δέχεται «επιθέσεις παγίδες»

Ο «βιαστής της ιστορίας» όπως με αποκαλέσατε θα σας προκαλούσε να σκεφτείτε, έστω και εκ των υστέρων, μιας και θα ιδιωτεύσετε:

Γιατί το 80% των συμβούλων σας διασπάσθηκε σε άλλους συνδυασμούς;

Γιατί η αναφερθείσα από εσάς στο λόγο σας και υπογράφουσα το παρόν Δρ. Αναστασία Πολιτοπούλου, στηρίζει τον κύριο Γεώργιο Λεβεντάκη όπως πολλοί σύμβουλοί σας και υποστηρικτές σας είχαν και έχουν την απορία;

Θα σας απαντήσω Εγώ: Η ιστορία των επιτυχημένων, δυνατών, αυτοδημιούργητων και αυτόνομων ανθρώπων δεν γράφεται σε αποστειρωμένα συγκυριακά περιβάλλοντα πολιτικά και κοινωνικά. Γράφεται στον δρόμο, στον πόνο(αναφέρομαι στον πρόσωπό μου), στην πάλη, στην εμπειρία, στη ζούγκλα της καθημερινότητας όπου πρέπει να σηκωθούν μόνοι τους όταν τους συντρίβουν.

ΧΩΡΙΣ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ. ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΝΤΙΔΩΡΟ.

Κύριε Κατσίβελα, εγώ είμαι μαχητής της ζωής, της καριέρας μου, της πορείας μου, της επιβίωσής μου εξ αιτίας της υγείας μου!

Ο Γεώργιος Λεβεντάκης είναι μαχητής χωρίς σπρωξίματα, υποβοηθήσεις και δεκανίκια.

Κατακλείδα διότι πολύ σας «ετίμησα» με την προσοχή μου:
ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ!!!

Οι άλλοι είστε πολύ λίγοι για τα μέτρα μου. Το «βιαστής της ιστορίας» σας το επιστρέφω… για την αρνητική υστεροφημία σας.

Δρ. Αναστασία Πολιτοπούλου
Πολιτικός Επιστήμων- Ιστορικός- Νομικός
Κρατικός Λειτουργός- Στέλεχος ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Πολίτης της Πόλεως των Γαργαλιάνων


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.