Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Αποχώρηση βόμβα από τον συνδυασμό της Χάϊδως Παναγιωτοπούλου

55505644-2077027889033263-180149843430211584-nΔήλωση αποχώρησης του Θεοδωρου Γκρίτζαλη απο το συνδυασμό της Χάιδως Παναγιωτοπουλου

Με απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης και με σταθερή προσήλωση στην προσωπική μου ακεραιότητα, επαγγελματική και κοινωνική μου παρουσία και την πολυετή ......

ενασχόλησή μου με τα κοινά, δηλώνω ότι αποχώρησα από το δημοτικό συνδυασμό της κας Χάιδως Παναγιωτοπούλου στον Δήμο Τριφυλίας.

Οι αρχές και οι αξίες μου ήταν και παραμένουν αδιαπραγμάτευτες.

Δυστυχώς, κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα διαπίστωσα συμπεριφορές και αποφάσεις, που λήφθησαν πίσω από κλειστές πόρτες, με μόνο κριτήριο την παλαιοκομματική εκλογική νοοτροπία. Αυτό διέρρηξε τόσο το στοιχείο της εμπιστοσύνης όσο και του ψυχικού δεσμού τόσο σε εμένα όσο και σε πολλούς οπαδούς του συνδυασμού.

Στην πολιτική οι αποφάσεις δεν αποτελούν αλά κάρτ αξιοποίηση προσώπων και συνθηκών, αλλά πρέπει να έχουν το στοιχείο της συνέπειας. Ως εκ τούτου, η είσοδος στο συνδυασμό ατόμων το τελευταίο 24 ωρο, για τα οποία η πλειοψηφία των μελών ειχε εκφραστεί αρνητικά, και σε αντιπθεση με την προσωπική διαβεβαίωση της επικεφαλης του συνδυασμού, μας προσβάλει όλους συνολικά και θίγει βάναυσα οποιαδήποτε δημοκρατική διαδικασία.

Δυστυχώς η κα Παναγιωτοπούλου, και ορισμένοι σύμβουλοί της, τόσο εδώ όσο και εξ Αθηνών, του πολύ στενού οικογενειακού της περιβάλλοντος ως δήθεν εκπρόσωπος του νέου, μέσα σε δύο μήνες, υιοθέτησε τις πιο παλαιοκομματικές πρακτικές. Με παραπλάνησε δόλια.

Δεν μου αξίζει τέτοια συμπεριφορά, που με προβάλει βάναυσα, προσωπικά, επαγγελματικά, κοινωνικά και πολιτικά.
Ο εμπαιγμός και η πολιτική προσβολή της δεν γίνονται ανεκτές και αποδεκτές.

Είμαι περήφανος για την προσωπική, οικογενειακή και πολιτική μου διαδρομή.
Και περήφανος θα συνεχίσω να πορεύομαι στην κοινωνία. Βεβαιώνω τους φίλους και υποστηρικτές μου οτι δεν καταθέτω τα όπλα και σε αυτές τις εκλογές θα είμαι υποψήφιος.

Θεόδωρος Γκρίτζαλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.