Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Παράπονα αναγνώστριας για εκλογικό συνδυασμό.

Αγαπητό μου Διαχειριστή του Φιλιατρά News

Αν και σε εχω ψηλά σε εκτίμηση και εγκυρότητα με λύπη διαπιστώνω ότι μεροληπτείς και δεν βάζεις όλους τους συνδυασμούς που καταθέτουν οι υποψήφιοι.
Και αναφέρομαι στον συνδυασμό του συμπολίτη μου κυρίου Παναγιώτη Κατσίβελα που έχει κατατεθεί από .....

το πρώι. Εσυ ακόμα δεν τον έβαλες.
Λυπάμαι για λογαριασμό σου.

Α.Μ.
Γαργαλιάνοι

Η Απάντηση μας

Αγαπητή κυρία Α.Μ.

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια αλλά λυπάμαι είστε αδικη μαζί μου.
Πράγματι ο συνδυασμός του κ Κατσίβελα κατατέθηκε το πρωί στο πρωτοδικείο Κυπαρισσίας αλλα ΟΥΔΕΙΣ Μεχρι τις 22:10 (το βράδυ) δεν μας είχε αποσταλεί ΤΙΠΟΤΑ.
Σε άλλη ιστοσελίδα υπήρχε ο συνδυασμός.
Ευθύνες λοιπόν ΜΗΝ ΖΓΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
Παρτε τον κ. Κατσίβελα τηλέφωνο και παραπονεθείτε όσο θέλετε. Ξεφορτώστε όμως σε εκείνον τα παράπονα σας.
Αν ο δήμαρχος είχε "ξεχωριστες αγαπες" και μεροληπτεί -είναι σαφώς δικαιωμα του- τις αστοχίες του κ Κατσίβελα ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΕΠΩΜΙΣΤΩ ΕΓΩ.
Πηγαίνετε στο εκλογικό του κέντρο και βγαλτε εκεί την πικρία σας.
Σας διαβεβαιώ ότι ΕΔΩ θα αναρτηθούν ΟΣΟΙ συνδυασμοί μας στείλουν ενημέρωση. Δεν θα ψάξουμε εμείς ΚΑΝΕΝΑΝ.

Με Εκτίμηση
Η Διαχείριση του Φιλιατρά News

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.