Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Μήνυμα Αναγνώστη: Περιστατικό με αδέσποτα σκυλιά στα Φιλιατρά.

Θα προσπαθήσω να περιγράψω ένα γεγονός το οποίο μου συνέβη στα Φιλιατρά και το οποίο μετέφερα διά τηλεφώνου στον Πρόεδρο του Δ.Δ. Φιλιατρών και στον υπεύθυνο γεωπόνο του Δήμου Τριφυλίας, οι οποίοι μου είπαν ότι γνωρίζουν το .....

πρόβλημα, αλλά αδυνατούν να δώσουν λύση.

Το πρωί της 2/10/2018 γύρω στις 10.30 πήγα με το ποδήλατο να πάρω ψωμί. Επιστρέφοντας, κοντά στον Άγιο Ιωάννη, μου επιτέθηκε μία αγέλη 8-10 αδέσποτων σκύλων. Το αποτέλεσμα ήταν να με ρίξουν κάτω και να κτυπήσω στα πλευρά μου, πέφτοντας στην άκρη του πεζοδρομίου. Το συμβάν το παρακολούθησε κάτοικος της περιοχής, ο οποίος μου είπε ότι το πρόβλημα με τα αδέσποτα σκυλιά είναι έντονο. Στην συνέχεια πήγα στο νοσοκομείο της Κυπαρισσίας για εξετάσεις.

Ερωτώ λοιπόν, τί θα γίνει με τα αδέσποτα σκυλιά τα οποία δημιουργούν αγέλες και παραμονεύουν στις γειτονιές; Τα ίδια έχουν πάθει και άλλοι συμπολίτες μας, οι οποίοι ή έχουν τραυματιστεί ελαφρώς ή έχουν δαγκωθεί. Εάν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση σίγουρα θα υπάρξει πολύ σοβαρή περίπτωση τραυματισμού, ακόμα και θανατηφόρου.

Πριν λοιπόν τα πράγματα εκτροχιαστούν, θα ήθελα μέσω εσάς να ζητήσω από τους αρμοδίους να συνεργαστούν με τις φιλοζωικές οργανώσεις, να προχωρήσουν σε στειρώσεις και να δημιουργήσουν χώρους φιλοξενίας για αυτά τα ζώα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Αριστείδης Λαμπρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.