Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας του βιβλίου του, κατηγορεί ο Κώστας Καραμπάτσος τον Γιώργο Χριστοδούλου

Όπως ίσως είναι γνωστό στους Φιλιατρινούς, το Μάιο του 1979 έγραψα το βιβλίο «ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ – ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ – ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΣ – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ οδηγός ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ και της περιοχής», το οποίο πρόσφερα σε όλες σχεδόν τις βιβλιοθήκες της χώρας και του Αγίου Όρους, καθώς και στη βιβλιοθήκη του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, όπου ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος με ευχαρίστησε με μακροσκελή επιστολή του.

Παράλληλα, .....

διάφορες εφημερίδες και περιοδικά της εποχής έγραψαν με μεγάλα εγκώμια για την ιδιαιτέρα μας πατρίδα και την εν γένει ιστορία της, ενώ έλαβα εκατοντάδες κολακευτικές επιστολές, τόσο από σημαίνουσες προσωπικότητες όσο και από συμπολίτες μας, ιδιαίτερα της διασποράς, που με πολύ μεγάλη συγκινησιακή φόρτιση με ευχαριστούσαν για το έργο αυτό, που το συλλέγουν στις βιβλιοθήκες τους για τις επόμενες γενιές, αλλά και το διατηρούν στην καρδιά τους, όπως μας γράφουν. (Οι κριτικές και οι επιστολές είναι στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου).

Δυστυχώς, όμως, στη δύση της ζωής μου, κάποιος συμπολίτης μας τάραξε τον ύπνο μου και τη γαλήνη της ψυχής μου.

Κατά τρόπο αυθαίρετο και απαράδεκτο, έγραψε βιβλίο με τίτλο «ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΑΣ 2017», το οποίο είναι κλεψίτυπο του βιβλίου μου, αντέγραψε δηλαδή τμήματα του βιβλίου μου, το οποίο ιδιοποιήθηκε.

Εκτός των άλλων, π.χ. αντιγράφει αυτολεξεί την αρχή του επιλόγου, που κάνω στο βιβλίο μου (σελ. 195), καθώς επίσης και ολόκληρη τη σελίδα 15 «ΙΣΤΟΡΙΑ – ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ», την οποία προσυπέγραψα με τα τότε αρχικά μου ΚΩΝ-ΚΑΡ., που ήταν και το δημοσιογραφικό μου στίγμα, στις εφημερίδες που συνεργαζόμουνα εκείνη την εποχή.

Επίσης, στο κεφάλαιο «Ξενάγηση στην πόλη», για παραπλάνηση, αναφέρει: «Βόλτα στην πόλη».
Ο Εξ αντιγραφής συγγραφέας δεν αρκέστηκε σε αυτά μόνο, αντιγράφει το εξώφυλλο άλλου βιβλίου μου με τίτλο «ΔΗΜ. ΠΕΡΔΙΚΟΠΟΥΛΟΣ, Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ, Αθήνα 1992)», το σκανάρει, αφαιρεί τα γράμματα και παρουσιάζει τη φωτογραφία στο «βιβλίο του», χωρίς κι εδώ να αναφέρει την πηγή προέλευσης της φωτογραφίας του φιλιατρινού τροβαδούρου και δασκάλου τού Βασίλη Τσιτσάνη, που είναι δικό μου δημιούργημα. Αυτά και πολλά άλλα ασυγχώρητα σοφίστηκε για να πουλήσει πνεύμα.

Ένα έργο που συγκέντρωνα την ύλη του σαν το μυρμήγκι πάνω από δέκα χρόνια – όπως γράφουν πολλοί στις κριτικές που μου έκαναν – με μια καρδιά ξεχειλισμένη από ευσυγκρασία και προσωπικό παλμό, ήλθε ξαφνικά, χωρίς να διανοηθεί, έστω να με ρωτήσει ή να αναφέρει την πηγή του, ο συμπολίτης μας να αντιγράψει, μέσα σε λίγες μέρες, αφού τα βρήκε όλα έτοιμα, αψηφώντας τους κόπους των άλλων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο στο βιβλίο μου αυτό όσο και σε όλα τα επόμενα βιβλία που έγραψα, αναφέρω με θρησκευτική ευλάβεια όλες ανεξαιρέτως τις πηγές μου, πράγμα άγνωστο για τον «αντιγραφέα» του βιβλίου μου, που αγνοεί τις ποινικές κυρώσεις προς προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας».

Το εγωκεντρικό του στοιχείο αντανακλάται στο γεγονός ότι στο εξώφυλλο του βιβλίου, που αντέγραψε ο κ. Γ. Χριστοδούλου, παρουσιάζει φωτογραφία λες και πρόκειται για την αυτοβιογραφία του…

Υ.Γ.:
Δεν είχα ουδεμία διάθεση να ασχοληθώ με τον εν λόγω αντιγραφέα του βιβλίου μου, αλλά αρκετοί φίλοι και ιδιαίτερα λάτρεις των βιβλίων μου – που είναι ύμνος για τα Φιλιατρά – με προέτρεψαν να το πράξω, διότι όπως μου είπαν, τέτοιοι «συγγραφείς» δεν πρέπει να μένουν στο απυρόβλητο.

Κωνσταντίνος Καραμπάτσος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.