Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Aπάντηση και θέση του Γιώργου Χριστοδούλου, όσον αφορά το βιβλίο του " ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΑΣ", στον κ. Κωνσταντίνο Καραμπάτσο, για την αποκατάσταση της αλήθειας.

Απάντηση στην επιστολή του κ Κωστα καραμπάτσου

"ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΑΣ"

Φίλες και φίλοι μου, θέλοντας να αποκαταστήσω μία παράλειψη πολύ σοβαρή για μένα, όσον αφορά το βιβλίο μου "ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΑΣ", θέλω να διατυπώσω με ειλικρίνεια, σαφήνεια και καθαρότητα ότι, πως εξ απειρίας μου και αμελείας μου και σύμφωνα με τους συγγραφικούς κανόνες, παρέλειψα και δεν παρέθεσα τις πηγές μου, ως όφειλα, για διαφορά αποσπάσματα που αναγράφονται στο βιβλίο μου, μεταξύ άλλων, όπως και από .......

τα βιβλία "Ιστορικός Αρχαιολογικός Λαογραφικός Τουριστικός Οδηγός Φιλιατρών" 1979 και "Δημ. Περδικόπουλος ο μεγάλος του δημοτικού τραγουδιού" 1992, του ιστορικού συγγραφέα και φιλόπατρι κ. Κωνσταντίνου Χ.Καραμπάτσου.

Ως εκ τούτου, οφείλω για τις παραλείψεις μου αυτές στο βιβλίο μου να του ζητήσω συγνώμη.
θέλω να τονίσω εν πάσει ειλικρίνεια, σύμφωνα με το ήθος και τον πολιτισμό που με χαρακτηρίζουν σε όλη μου τη ζωή, πως η αγάπη μου για την ιδιαίτερη πατρίδα μου, με παρέσυρε ώστε να παραβώ άθελά μου, μη γνωρίζοντας κάποιους κανόνες και όχι να προσβάλω, ή να θίξω το πρόσωπο ή το συγγραφικό έργο του κ. Καραμπάτσου, που μόνο θαυμασμό και επαίνους μπορεί να αποτελεί από όλους εμάς.

Η αγάπη μου λοιπόν, η μεγάλη αγάπη μου και μόνο για τα Φιλιατρά και επιδίωξή μου η ιστορία τους, για τις νέες γενιές τα φιλιατρινόπουλα να μάθουν για την γλυκιά ιδιαίτερη πατρίδα μας.

Για ιστορικούς λόγους αναφέρω, πώς σε όσους φιλιατρινούς συμπατριώτες μου έδωσα το βιβλίο μου "ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΑΣ", αυτό διανεμήθηκε δωρεάν σε όλους, ΤΟ ΧΑΡΙΣΑ, όπως μπορούν να το επιβεβαιώσουν και οι ίδιοι, χωρίς να επιδιώξω κανένα απολύτως οικονομικό όφελος για μένα, παρά αντίθετα με προσωπική μου οικονομική δαπάνη για την μικρή έστω σε αριθμό έκδοσή του.

Και αυτό γιατί, τα Φιλιατρά είναι η ψυχή μου και εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να πουλάω την ψυχή μου.

Γιώργος Χριστοδούλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.