Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Η ενασχόληση με τα κοινά αποτελεί επάγγελμα ή μέσο προσφοράς στον τόπο?

Διαβάζοντας κατά καιρούς διαφορά άρθρα στο Μεσσηνιακό τύπο, άρθρα σε σχέση με τη περιφέρεια και το Δήμο Τριφυλιας, αναρωτιέμαι αν η ενασχόληση με τα κοινά αποτελεί για κάποιους επάγγελμα η ένα μέσο προσφοράς στον τόπο.

Έχοντας λοιπόν στο μυαλό μου αυτόν τον προβληματισμό σκέφτηκα λοιπόν να καταθέσω κάποιες σκέψεις μου.

Καθώς τα .....

προβλήματα συσσωρεύονται στο δήμο Τριφυλίας και πιο συγκεκριμένα στα Φιλιατρά, με μεγάλη μου θλίψη βλέπω πολλούς μνηστήρες, χωρίς σχέδιο, να διεκδικούν θέσεις τόσο στο δήμο όσο και στη περιφέρεια, με μόνο στόχο την καρέκλα και την εικόνα. Εδώ όμως πρέπει να κατανοήσουν μερικοί καριερίστες ότι ο Δήμος χρειάζεται ένα παραγωγικό σχέδιο με ανθρώπους που να είναι έτοιμοι να εργαστούν σε αυτόν με μοναδικό γνώμονα την καλύτερη ποιότητα της ζωής του ανθρώπου και για να εξηγούμαι:

Διαπιστώνω ότι στην περιφέρεια με μεγάλη μου έκπληξη ενώ ο περιφερειάρχης όλα αυτά τα χρόνια με συντονισμένες ενέργειες βάζει το νερό στο αυλάκι, υπάρχουν κάποια στελέχη τα οποία σφάζονται στην πόδια της μικροπολιτικής και επιθυμούν να διαστρεβλώνουν παρουσιάζοντας υπέρ τους γεγονότα που επί της ουσίας δεν διαχειρίζονται.

Έχουν κατεβάσει τα μολύβια τους και αναλώνονται σε έκρυθμες καταστάσεις οι οποίες οδηγούν τη Μεσσηνία σε μια αρένα αντιπαλότητας και προσπάθειας πολιτικής εξόντωσης ικανών στελεχών της παράταξης Τατουλη.
Υπάρχουν όμως και στελέχη τα οποία λειτουργούν αθόρυβα και παραγωγικά και είναι θύματα της πιο πάνω κατάστασης που ανάφερα. Εύχομαι να εκτιμήσουν και να σκεφτούν επιτέλους τους Μεσσήνιους πολίτες και το έργο που έχουν κλιθεί να πραγματοποιήσουν.

Από την άλλη εδώ στη Τριφυλία μαραζώνουν τα πάντα.
Η δημοτική αρχή μοιάζει να κοιτάει αμήχανη τις εξελίξεις εφόσον δεν υπάρχουν στο σύνολο κατά τη δική μου εκτίμηση άνθρωποι να στελεχώσουν το σχέδιο του του Δήμου και να στηρίξουν το έργο του.
Φυσικά δε μπορούμε να τα ρίχνουμε όλα στη δημοτική αρχή καθώς η κυβέρνηση της πατρίδος μας είναι ανίκανη να διαχειριστεί θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης και της ανάπτυξης της.

Όταν ήμουν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Τριφυλίας είχα δώσει στη δημοσιότητα κάποιες προτάσεις κοινωνικής πολιτικής, παιδείας και τουρισμού.

Φυσικά δεν ακούστηκαν γιατί τότε ήμουν 20 χρονών. Οι προτάσεις μου αυτές όμως σήμερα με μεγάλη μου χαρά βλέπω πως παίρνουν σάρκα και οστά. Ενδεικτικά μερικές από αυτές ήταν η ίδρυση δημοσίου αγροτικού ΙΕΚ, δημιουργία κοινωνικού παντοπωλείου και κοινωνικού ιατρείου για τους ασθενέστερους συμπολίτες μας.

Όλα αυτά τα ζητήματα που ανέφερα χρήζουν ενιαίας σύμπλευσης και τόλμης για να υπάρχει πρόοδος στην Τριφυλία. Όλα τα άλλα συνηγορούν στην υποβάθμιση της εικόνας του Δήμου μας και της καθημερινότητας των πολιτών του.

Σε αυτό το σημείο θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον πρόεδρο του τοπικού συμβουλίου των Φιλιατρών κ. Καναλουπίτη για το ενδιαφέρον του για τα Φιλιατρά.
Ελπίζω από εδώ και πέρα να κατανοήσουν μερικοί, ότι το να είσαι περιφερειακός και δημοτικός σύμβουλος απαιτεί σοβαρότητα, αγάπη και ενδιαφέρον.

Χαράλαμπος Π. Γριβοκωστόπουλος
Πρώην υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Τριφυλίας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.