Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017

Η Samsung τρολάρει το iPhone X με μια τέλεια διαφήμιση

Με μια εξαιρετικά επιθετική διαφήμιση, εκθέτοντας και διακωμωδώντας ανελέητα τα μειονεκτήματα του iPhone από καταβολής του, η Samsung αποπειράται να αναχαιτίσει το ρεύμα του καταναλωτικού κοινού προς το «Χ».

Το πιο ακριβό και ......

πιο εξελιγμένο κινητό τηλέφωνο που παρήγαγε ποτέ η Apple διανύει τις πρώτες του ημέρες στην αγορά και οι πωλήσεις του ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Και παρόλο που η τιμή πώλησής του (από 1.000 δολάρια), καθώς και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά έχουν προκαλέσει έντονες διχογνωμίες, χάρη στις υψηλές πωλήσεις του «X» η μετοχή της Apple καλπάζει σε επίπεδα ρεκόρ.

Ήδη χάρη στο επετειακό iPhone (συμπληρώθηκε δεκαετία από την εμφάνισή του) η χρηματιστηριακή αξία της Apple άγγιξε τα 900 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση κατά 19%.

Το τελευταίο διαφημιστικό της Samsung ουσιαστικά εγκαινιάζει μια νέα περίοδο δι-εταιρικών «εχθροπραξιών» ανάμεσα στους δύο γίγαντες της παγκόσμιας παραγωγής smartphone. Ταυτόχρονα, όμως, η ενέργεια που δαπανήθηκε από τη Samsung, όπως και το κόστος δημιουργίας του μικρού φιλμ, εν τέλει, αποδεικνύουν έμπρακτα πόσο υπολογίζει την Apple ως αντίπαλο. Και, μάλλον, το πόσο ανησυχεί για την επιτυχία του «Χ».

Εάν η Samsung θεωρούσε το «Χ» ως ένα ασήμαντο μοντέλο, με προδιαγεγραμμένη πορεία προς το ναδίρ των πωλήσεων, απλώς δεν θα χρησιμοποιούσε ένα τόσο καλοφτιαγμένο διαφημιστικό σποτ για να πλήξει την Apple. Κάτι που, ομολογουμένως, το πετυχαίνει με εντυπωσιακή ευστοχία -έστω και εάν οι υποψήφιοι κάτοχοι του πανάκριβου iPhone κατασκηνώνουν έξω από τα Apples Stores και περιμένουν καρτερικά επί ώρες για να το αποκτήσουν.

iPhone X: Ο βασιλιάς είναι γυμνός;

Το iPhone φέρνει γκρίνια. Νεόκοπη θυμοσοφία την οποία η Apple στη μετα-Στιβ Τζομπς περίοδό της μάλλον οφείλει να σκεφτεί σοβαρά να υιοθετήσει. Όσο μεγάλη ήταν η αναμονή για το διαφημιζόμενο ως “καλύτερο τηλέφωνο στον κόσμο”, άλλη τόση είναι η καχυποψία, σε κάποιες περιπτώσεις και το τρολάρισμα, που δέχεται ο αμερικανικός κολοσσός για τις μικρές ατέλειές του. Άλλωστε, όταν πρόκειται για ένα τηλέφωνο η αξία του οποίου στη χώρα μας ξεκινά από τα 1199 ευρώ και φτάνει τα 1399 τα πάντα μεγεθύνονται. Πόσο μάλλον οι αβλεψίες του κατασκευαστή.

Εδώ και μερικές εβδομάδες ήδη το The Verge ανέδειξε μια αμελητέα, αλλά τελικά σημαντική σχεδιαστική ατέλεια του iPhone X. Πρόκειται για την μαύρη εγκοπή στο πάνω μέρος της οθόνης όπου έχει τοποθετηθεί η μία από τις κάμερες του τηλεφώνου, η οποία ουσιαστικά ακυρώνει εκ προοιμίου τη full screen εμπειρία που επαγγέλεται και διαφημίζει η Apple. Το μικρό μαύρο κομμάτι μάλιστα ήδη προβληματίζει τους δημιουργούς εφαρμογών για το τηλέφωνο, αφού πλέον θα πρέπει να τη λαμβάνουν υπόψη για την ανάπτυξη των applications, κυρίως δε εκείνων που απαιτούν τη χρήση του τηλεφώνου σε οριζόντια θέση.

Η πολυδιαφημισμένη οθόνη του νέου – και σε κάθε περίπτωση ποθητού - iPhone X εξελίσσεται μέρα με τη μέρα σε μεγάλο fail – η μετοχή της εταιρίας πάντως παραμένει κραταιά στα 174 δολάρια στο δείκτη Nasdaq. Αφού οι ουρές για την απόκτηση ενός τηλεφώνου έξω από τα καταστήματα της Apple στις ΗΠΑ διαλύθηκαν ησύχως, πλέον η εταιρία ενημερώνει τους νέους κατόχους πως η εντυπωσιακή OLED οθόνη, η οποία για πρώτη φορά υιοθείται σε μοντέλο της, μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα στην απεικόνιση των χρωμάτων, αλλά και κάποια ελάχιστη καθυστέρηση στη γρήγορη εναλλαγή εικόνων.

Σιγά τα ωά θα σκεφτεί ο μέσος χρήστης, που χρησιμοποιεί τη συσκευή περισσότερο ως status symbol, παρά για τον σκοπό για τον οποίο είναι προορισμένη, δηλαδή ως τηλέφωνο. Το ακόμη καλύτερο στοιχείο είναι πως το πάνελ της οθόνης φέρει τη βαρύτιμη υπογραφή της Samsung, η οποία με τη σειρά της παίρνει το αίμα της πίσω για το ανηλεές τρολάρισμα που είχε δεχτεί για τα μοντέλα της Galaxy Note 7, τα οποία εκρήγνυνταν σαν σπόροι καλαμποκιού λίγο πριν γίνουν ποπ κορν.

Νερό στο μύλο της έριδας μεταξύ των χρηστών iOS και Android ήρθε να ρίξει η νοτιοκορεατική εταιρία μέσω διαφημιστικού σποτ που κυκλοφόρησε σχεδόν σε παράλληλο χρόνο με το εμπορικό λανσάρισμα του iPhone X -παλιά της τέχνη...
Το βίντεο ακολουθεί τη διαδρομή ενός χρήστη Apple από το 2007 έως σήμερα. Και δείχνει πόσες φορές το κατά τα άλλα θρυλικό τηλέφωνο τον άφησε στα κρύα του λουτρού. Όταν λόγου χάρη ξέμεινε από αποθηκευτικό χώρο, όταν του έπεσε στο νερό και αναγκάστηκε να το στεγνώσει μέσα σε ένα μπολ γεμάτο ρύζι ή κάθε φορά που το χρησιμοποιούσε καλωδιωμένο με το φορτιστή, αφού δεν υποστήριζε ασύρματη φόρτιση.

Η... επίμαχη διαφήμιση της Samsung:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.