Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Απάντηση από τον Σταμάτη Μέλο στον Νίκο Μπελογιάννη (BEST TV Καλαμάτας). Τι είχε γράψει ο Ν. Μπελογιάννης.

Αγαπητέ Νίκο,
Για άλλη μια φορά βλέπω πως ασχολείσαι μαζί μου. Μετά τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έπαιξα στα δημοτικά δρώμενα του Δήμου Οιχαλίας όπως εσύ είχες γράψει με έκπληξη διάβασα χθες πως τώρα τρίβω τα χέρια μου να χάσει η ΝΔ το Δήμο Μεσσήνης.

Επίσης με εμφανίζεις ως διαχειριστή του Πρώτου blog της Πελοποννήσου Δημοτικό Σαφάρι, κάτι που είναι στην σφαίρα της φαντασίας σου και μόνο.
Σου επαναλαμβάνω λοιπόν όπως σου είναι γνωστό ουδέ μια σχέση έχω με την όμορφη Μεσσηνία μιας που κατάγομε από την.....

Τρίπολη και είμαι μόνιμος κάτοικος Πειραιά.

Το αν η ΝΔ χάσει τον Δήμο Μεσσήνης αυτό είναι πρόβλημα της και πρόβλημα όλων αυτών των αεριτζήδων των ΜΜΕ που σιτίζονται από τον συγκεκριμένο Δήμο.
Ως ελεύθερος επαγγελματίας σε συμβουλεύω να κοιτάξεις να κλείσεις όλες τις εκκρεμότητες που έχεις με τους ανθρώπους της αγοράς και να μην ασχολείσαι μαζί μου.

Πειραιάς 02/06/2014
Σταμάτης Γ.Μέλλος

Τι είχε γραφτεί στο BEST-TV.gr

Οι «κολλητοί» φίλοι του Σαμπαζιώτη τρίβουν τα χέρια τους να χάσει η Ν.Δ το Δήμο Μεσσήνης.

Ο Σ. Μέλλος (dimotikosafari) κολλητός φίλος του βουλευτή της Ν.Δ Δ.Σαμπαζίωτη ήδη έχει αρχίσει να πανηγυρίζει αν η Ν.Δ και ο Στάθης Αναστασόπουλος χάσει τον Δήμο Μεσσήνης .Να θυμίσουμε ότι το dimotikosafari ήταν αυτό που έλεγε ότι η υποψηφιότητα του Δ.Σαμπαζιώτη είναι τρένο...

για την κορυφή και την ανάληψη του Δήμου Μεσσήνης καθώς και οι χυδαίες λασπολογίες ήταν στην καθημερινή αντζέτα του για τον Στάθη Αναστασόπουλο
Τώρα ποιός φταίει αν χαθεί ο δήμος Μεσσήνης από την Ν.Δ; Ρωτάτε τους τσάμπα.. μάγκες