Τρίτη 6 Μαΐου 2014

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ: ΥΠΟΨΗΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΡΙΥΛΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Η ΤΡΙΦΥΛΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ"



Γιατί είμαι υποψήφιος με το Στάθη Ανδρινόπουλο και την "Τριφυλία αλλάΖΕΙ"

Αγαπητοί συμπατριώτες,

έχοντας ήδη μια επιτυχημένη σταδιοδρομία σχεδόν τριών δεκαετιών στον Ελληνικό Στρατό με θετικότατες προοπτικές εξέλιξης, επέλεξα ενσυνείδητα να γυρίσω και να ζήσω με την οικογένειά μου στον τόπο που γεννήθηκα και αγαπώ.

Αυτό που με προβλημάτισε αρχικά και μετά με στενοχώρησε ήταν .....

η τελματωμένη κατάσταση που φαίνεται να έχει βυθιστεί η Κυπαρισσία και η Τριφυλία. Συζητήσεις με συμπολίτες μου επιβεβαίωσαν την αρχική εντύπωση.

Η γενικότερη πολύ άσχημη κατάσταση της πατρίδας μας που δημιούργησαν γενιές επαγγελματιών πολιτικών σίγουρα ευθύνεται. Όμως, όπως έχετε ακούσει, η κρίση γεννάει ευκαιρίες. Εγώ όμως δεν είδα καμία τέτοια ευκαιρία να δημιουργείται στην περιοχή μας .

Είμαι σίγουρος ότι όλοι οι αγαπητοί μου φίλοι και συμπατριώτες που ασχολούνται με τα κοινά θα ήθελαν να δημιουργήσουν τέτοιες ευκαιρίες και μία άλλη πιο αποδοτική και αποτελεσματική εικόνα για το δήμο μας. Όμως δεν φτάνει να θέλεις αλλά και να ξέρεις και να μπορείς. Για τα τελευταία έχει απαντήσει ο χρόνος. Κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις δεν μπορούν να αντιστρέψουν την γενική εικόνα της ομάδας που διοικεί την περιοχή.

Απάντησα θετικά χωρίς δεύτερη σκέψη στο κάλεσμα του Στάθη Ανδρινόπουλου για να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου 2014. To μόνο που ζήτησα ήταν να μην ζητηθεί κομματικός μανδύας αλλά να απευθυνθούμε στο λαό ως πρόσωπα όπως και έγινε.

Συμμετέχω για πρώτη μου φορά ως υποψήφιος σε εκλογική διαδικασία, όχι γιατί αδιαφορούσα αλλά γιατί το υπάρχον νομικό καθεστώς δεν μου το επέτρεπε.

Συμμετέχω όχι για τη δόξα και το χρήμα, αλλά επειδή κουράστηκα να δέχομαι και να ανέχομαι παθητικά να αποφασίζουν άλλοι για εμένα, χωρίς εμένα.

Συμμετέχω σε ένα συνδυασμό που δεν ζήτησε κομματική στήριξη και που κάνει πράξη, όπως θα έχετε μάθει, την διαφάνεια παρουσιάζοντας έγκαιρα στους δημότες τη συνεργασία με μια άλλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα, χωρίς κρυφές μετεκλογικές δεσμεύσεις.

Συμμετέχω με το Στάθη Ανδρινόπουλο γιατί γνωρίζω προσωπικά τις ικανότητες του . Είναι αποδειγμένα διοικητικά ικανός, έμπειρος, εξωστρεφής, συζητήσιμος, αποφασιστικός.

Δεν λέει το 2014 "ξεκινάμε". Σίγουρα δεν του αρέσει το "λίγο" για την Τριφυλία αλλά δεν προσπαθεί να το αλλάξει με το "λίγο" , όπως πολύ εύστοχα παρατήρησε Κυπαρίσσιος επαγγελματίας.

Για να μπορέσουμε να αλλάξουμε το δήμο μας πρέπει καταρχήν αλλάξουμε τον τρόπο που εμείς σκεφτόμαστε. Πρέπει να αλλάξουμε και να πούμε: όχι "Αράζω… άρα ζω" "αλλά "αλλάζω... άρα ζω"

Είμαι πεπεισμένος ότι μπορεί να κάνει πράξη το "Τριφυλία αλλάζει" και σας καλώ να μας στηρίξετε με την ψήφο σας.

Με εκτίμηση

Ιωάννης Γ. Παπανικολάου

Συνταγματάρχης ε.α

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Τριφυλίας (http://trifylia-allazei.gr/ )

My Blog:


http://papanikolaou.info/blog1

My Facebook:


http://www.facebook.com/yannis.papanikolaou