Ποιοι ωφελούνται και ποιοι όχι από το νέο σύστημα.
Αλλάζει και πάλι όπως φαίνεται ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας στα Ι.Χ καθώς θα παίζει ρόλο η ετήσια χιλιομετρική απόσταση που διανύει ο κάτοχος.
Η Κυβέρνηση εξετάζει.....
να εφαρμόσει στη χώρα μας το «Ολλανδικό μοντέλο», σύμφωνα με το οποίο η επιβάρυνση ενός ΙΧ υπολογίζεται με το γινόμενο των ετήσιων χιλιόμετρων (που καταγράφονται μέσω συσκευής GPS) και του συντελεστή 0,03 (ετήσια διανυθέντα χλμ. επί 0,03€).
Εάν ισχύσει, θα επιφέρει σημαντικές αυξήσεις στα μικρομεσαίου κυβισμού ΙΧ προς όφελος των μεγάλων σε κυβισμό, τα οποία θα ανασάνουν σημαντικά και από τη μείωση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης κατά 30%, όπως προτίθεται να κάνει το ΥΠΟΙΚ.
ΠΟΙΟΙ ΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ
Λαμβάνοντας υπόψη ένα ιδιαίτερα συντηρητικό σενάριο, αυτό των 10.000 διανυθέντων χλμ. κατά μέσο όρο (στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 15.000χλμ./έτος) και κάνοντας έναν απλό υπολογισμό παρατηρούμε ότι τα μικρού κυβισμού ΙΧ επιβαρύνονται σημαντικά αναφέρει το Star ακόμη και με υπερδιπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας.
Ωφελημένοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων άνω των 1.929 κ.εκ., καθώς εκεί αναμένεται να υπάρξει μείωση τουλάχιστον 50%!
Αλλά και στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα, εκείνα δηλαδή που τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση την εκπομπή CO2 θα υπάρξουν πολύ σημαντικές αυξήσεις, με ωφελημένα τα μεγάλα αυτοκίνητα!
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης επιβάλλεται σε αυτοκίνητα με κυβισμό 1.929 κ.εκ. και άνω. Εάν και εφόσον υπάρξει μείωση, θα αποτυπωθεί στις δηλώσεις του 2016, καθώς ο ΦΠΔ επιβάλλεται αναδρομικά και ισχύει για την χρήση της προηγούμενης χρονιάς.
NewsBomb