Ισχυρά αντισώματα εμφανίζει η Λουξ παρά την επιδεινούμενη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και τις ζοφερές προοπτικές που διαγράφονται για τις περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις, λόγω του ανάλγητου και γραφειοκρατικού κράτους, της υψηλής φορολογίας και των διαρκών αλλαγών στους φορολογικούς νόμους. Αντιδρώντας έγκαιρα η διοίκηση της Λούξ περιόρισε δραστικά το λειτουργικό κόστος, εφαμόζοντας προηγμένα συστήματα και αποτελεσματική διαχείρισης της ρευστότητάς της.
Αυτή η στρατηγική της έδωσε τη δυνατότητα να ...........
αντέξει στον σκληρό ανταγωνισμό των πολυεθνικών -και δε της CocaCola- και να την κατατάξει στην τρίτη θέση.
Σύμφωνα με στοιχεία που γνωστοποίησε η εταιρία, εκτιμάται ότι ο τζίρος βάση των στοιχειών του τρέχοντος εντεκαμήνου, θα κινηθεί στην ζώνη μεταξύ των 24.500.000 και 25.000.000 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σε σχέση με το 2011 (12%-14%), τοποθετώντας σταθερά την εταιρία στη 2η θέση.
Η Λουξ Μαρλαφέκας, αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη και πλέον εξειδικευμένη αμιγώς ελληνική εταιρία αναψυκτικών και χυμών, κατέχοντας την τρίτη θέση στον κλάδο της, στην εγχώρια αγορά, ενώ στην κατηγορία all flavors έχει κατακτήσει τη δεύτερη θέση ανάμεσα στις πολυεθνικές.
Μέσα από μια επιτυχημένη πορεία 62 ετών, η εταιρία σήμερα αριθμεί τρεις υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής, εμφιάλωσης και διανομής των προϊόντων της, τρία εμπορικά σήματα και μια ευρεία γκάμα αναψυκτικών και χυμών. Το δίκτυο διανομής της εκτείνεται σε όλη τη χώρα, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές στην Γερμανία, Καναδά, ΗΠΑ, Ιταλία, Αυστραλία, Κύπρο και πρόσφατα εισήλθε στην αγορά της Κίνας και της Αγγλίας.
Sofokleous in
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.