Σε ποιές άλλες σελίδες κάνουν "Like" οι χρήστες τους θα έχουν σύντομα τη δυνατότητα να ξέρουν εταιρίες και brands που επίσης διατηρούν σελίδα στο Facebook, σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού AdWeek, που μάλιστα υποστηρίζει, ότι αυτό συμβαίνει ήδη, αλλά πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία έχουν προς το παρόν μόνο λογαριασμοί συγκεκριμένων μεγάλων εταιριών.
Αυτό σημαίενι ότι, εάν κάνετε "like" στη...........
σελίδα κάποιας επιχείρησης ή προϊόντος, οι υπεύθυνοι διαφήμισης της αντίστοιχης εταιρίας θα μπορούν να μάθουν σε ποιες άλλες σελίδες έχετε κάνει "like", ανεξάρτητα από το εάν αυτές δεν έχουν καμία σχέση με την εταιρία τους.
Φυσικά, αυτό θα γίνει προς όφελος των διαφημιστικών. Γνωρίζοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών τους σε άλλους τομείς, οι εταιρίες θα μπορούν να προγραμματίσουν ή να διαμορφώσουν τις διαφημιστικές τους εκστρατείες ανάλογα με αυτές.
Για παράδειγμα, αν γνωρίζουν ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών τους ακούει ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής, θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν στα τηλεοπτικά τους σποτ. Αν η πλειοψηφία των μελών της σελίδας τους είναι ταυτόχρονα μέλη στη σελίδα κάποιας τηλεοπτικής σειράς, θα μπορούσαν να προβάλλουν περισσότερες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της σειράς αυτής κ.ο.κ.
Sofokleous in
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.