Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Χατζηνικολάου εξέθεσε ανεπανόρθωτα τον Κεφαλογιάννη της ΝΔ [ ΗΧΗΤΙΚΟ ]

-Κεφαλογιάννης: Βγάζεις 1,5 εκατομμύριο το χρόνο
-Χατζηνικολάου: Μη μου πετάς εμένα λάσπη [διάλογοι]


Η ραδιοφωνική συζήτηση του δημοσιογράφου Νίκου Χατζηνικολάου με τον νέο γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας Μανώλη Κεφαλογιάννη, σήμερα το πρωί, αφορούσε στα νέα δυσβάστακτα οικονομικά μέτρα που πρόκειται να λάβει η κυβέρνηση τις επόμενες ημέρες, αλλά εξετράπη και μετατράπηκε σε άγριο καβγά με βαρύτατες κατηγορίες για τα προσωπικά τους οικονομικά και τα περιουσιακά τους στοιχεία.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης στον real Fm ο...........

κ. Χατζηνικολάου επισήμανε μεταξύ άλλων ότι το 1/3 του πληθυσμού έχει πρόβλημα επιβίωσης.

Ο κ. Κεφαλογιάννης του απάντησε όλοι το έχουμε.

Χατζηνικολάου: Οχι εγώ δεν το έχω, ούτε εσείς το έχετε. Ο μισθός του βουλευτή είναι 6-7 το μήνα...

Κεφαλογιάννης: Εσείς μπορεί να μην το έχετε καθώς είστε ελεύθερος επαγγελματίας και βγάζετε 1,5 εκατομμύριο το χρόνο αλλά εγώ το έχω

Χατζηνικολάου: Δεν βγάζω 1,5 εκατομμύριο αφήστε τις προβοκάτσιες

Κεφαλογιάννης: Και δέκα να βγάζετε.

Χατζηνικολάου: Ψάξτε τη φορολογική μου δήλωσε να δείτε πόσα βγάζω. Οχι τέτοιες εξυπνάδες σε μένα. Αυτά τα κόλπα αλλού,Εγώ σας έκανα μια ερώτηση και εσείς μου ρίχνετε λάσπη. Ούτε στο 1/5 δεν ήταν οι αποδοχές μου από αυτά που είπατε. Είναι μεγάλη ντροπή αυτό που κάνατε.

Κεφαλογιάννης: Καθόλου ντροπή δεν είναι. Δεν είναι κακό να βγάζετε 1,5 εκατομμύριο και άλλοι βγάζουν.

Χατζηνικολάου: Εγώ όμως δεν βγάζω, οπότε το λέτε για να με λασπώσετε.

Κεφαλογιάννης: Εγώ μπήκα στην πολιτική με μεγάλη περιουσία στην πολιτική με μηδέν δαπάνες και μηδέν χρέη. Σήμερα έχω 750.000 χρέη, γιατί πολιτεύομαι αξιοπρεπώς.

Χατζηνικολάου: Δεν είναι υποχρεωτική η πολιτική, αν δεν σας φτάνουν να πάτε να δουλέψετε.

Κεφαλογιάννης: Αυτό που θέλω να πως είναι το πρόβλημα των ελληνικών οικογενειών που έφτασαν να χρωστάνε και όχι αν εσείς βγάζετε 1,5 εκατομμύριο. Να βγάζετε και 30 και μπράβο σας.

Χατζηνικολάου: Αντε πάλι, ξανά η βρωμιά. Ξέρω τι κάνετε. Είμαι 30 χρόνια στο επάγγελμα και ξέρω πως στοχοποιείτε όποιους σας κάνουν κριτική.

Κεφαλογιάννης: Σας κάνω μια επίσημη πρόταση να πάμε σε ένα συμβολαιογράφο και να μεταβιβάσει ο ένας στον άλλο τα περιουσιακά του στοιχεία.

Χατζηνικολάου: Μα είναι σοβαρή η κουβέντα αυτή που κάνουμε;

Στην πορεία η συζήτηση επέστρεψε σε πιο ήρεμα νερά και ξαναγύρισε στα οικονομικά μέτρα.

Ακούστε το απόσπασμα από τον RealFm


2 σχόλια:

  1. Ο ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΝΑΙ.Ο ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΞΕΘΕΣΕ ΤΟΝ Χ"ΝΙΚΟΛΑΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα συμφωνήσω μαζί σας κ. Βασίλη.
    Περισσότερο ξεφτιλίστηκε ο Κεφαλογιάννης παρά ο Χατζηνικολάου.
    Άλλωστε ακόμα και να έβγαλε ο Χατζηνικολάου 1,5 ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΕΥΡΏ, ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΆΤΩ Ε.
    Είναι επιχειρηματίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.