Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Καλό Ταξίδι Αλάνι μας... [ VIDEO ]

Στη μνήμη του παιδικού μου φίλου ΜΠΑΜΠΗ ΣΟΥΡΕΤΗ τον οποίο ο Θεός ο άδικος πήρε απο μας τόσο νωρίς στις 07-03-12.

Είναι δύσκολο να το πιστέψουμε, είναι ακόμα πιο δύσκολο να το δεχτούμε ... εμείς οι φίλοι σου... οι γνωστοί σου.... και προπάντων η οικογένειά σου... που μας άφησες ένα δυσαναπλήρωτο κενό, Θα γράψουμε το όνομά σου με χρυσά γράμματα βαθιά μέσα μας... εκεί θα μείνεις για ΠΑΝΤΑ αστέρι μου,

Σ ΆΓΑΠΑΜΕ....
Να προσέχεις ....
Καλή Αντάμωση & να χαμογελάς, όπως έκανες πάντα αλάνι μου.....

Μια συμμαθήτρια σου.





5 σχόλια:

  1. ο θεος δεν ειναι αδικος, καθε ενας μας κουβαλαει τον Σταυρό του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΕΣΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στους διοργανωτες του καρναβαλιου που έγινε στην πόλη μας. Πράγματι είχε πολύ κέφι και και μεγάλη συμμετοχή απο τη νεολαία των φιλιατρών.

    Δημητρακόπουλος Αθανάσιος

    Πάτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ
    ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ
    ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ
    ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΑΓΓΕΛΟΥΣ
    ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ
    ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ
    ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ
    ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΑΓΓΕΛΟΥΣ
    ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.