Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Γ. Καρατζαφέρης: Η Τρόικα δε ζήτησε μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις

Δεν έχω ακούσει από την τρόικα να λέει για να κοπεί ο κατώτατος μισθός, οι συντάξεις κ.λπ. Δεν μου έχουν πει τέτοιο πράγμα. Μιλάω συχνά μαζί τους τηλεφωνικά. Ξεκάθαρα. Το μόνο πράγμα που μου έθεσαν τηλεφωνικώς στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, είναι μια φράση του στυλ: “τι έπαθες ξαφνικά και ζητάς εκλογές στις 8 Απριλίου“; Δεν ζητάω εκλογές. Το αντίθετο!

Έχετε κάνει κάποιο λάθος στην ενημέρωσή σας.
Γιατί το θεωρούν τρομερό λάθος. Το μόνο ..........

μήνυμα που έχω από την τρόικα, είναι ότι θεωρούν μείζον λάθος τόσο γρήγορα εκλογές, ούτως ώστε να βάλουμε σε αυστηρά πλαίσια το PSI κ. λ.π.

Ουδεμία άλλη κουβέντα. Δεν μου είπαν τίποτα άλλο. Περιμένω να τους ακούσω, να φέρουν τα χαρτιά τους. θα ξαναφύγουν να πάνε πίσω για να φέρουν τις τελικές εκτιμήσεις στα μέσα Φεβρουαρίου.

ΣΧΟΛΙΟ
Αν αυτά που λέει ο Καρατζαφέρης είναι αλήθεια (έχει και η τροϊκα διαψεύσει πολλές φορές την κυβέρνηση) τότε όλα αυτά τα δυσβάσταχτα μέτρα τα παίρνει από μόνη της η τρισκατάρατη κυβέρνηση.
Καιρός στις εκλογές να τους στείλουμε στον αγύριστο όλους. Γιατί ακόμα και αρχηγό να αλλάξουν στο ΠΑΣΟΚ πάλι κάποιος από δαύτους θα μπει αρχηγός. Μα ο Μπένι, μα ο Λοβέρδος, μα ο Χι, μα ο Ψι, μα ο Ωμέγα, πάλι κάποιος από δαύτους θα είναι. Θα αλλάξει ο Μανωλιός (ΠΑΣΟΚ) και θα βάλει τα ρούχα τους αλλιώς δηλαδή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.