Με αφορμή την ανάθεση της λειτουργίας του Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας στο Δήμο Καλαμάτας, επανερχόμαστε στην πάγια και πλειστάκις εκφρασμένη θέση μας, ότι το λιμάνι της Καλαμάτας δεν είναι –και δεν πρέπει να αφεθεί να γίνει- ένα τυχαίο επαρχιακό λιμάνι. Το λιμάνι της Καλαμάτας είναι εθνικής σημασίας και κατ’ επέκταση διεθνές, η διαμόρφωσή του βασίζεται σε ένα εξειδικευμένο master plan και έχει, κατά συνέπεια, όλες τις δυνατότητες, αλλά τις προοπτικές να γίνει η νότια πύλη της Χώρας στη Μεσόγειο, επ’ ωφελεία του παραγωγικού ιστού της περιοχής μας και κυρίως των εξαγωγών μας.
Προϋπόθεση όλων αυτών είναι η ολοκλήρωση ενός ...........
συστήματος συνδυασμένων μεταφορών, δηλαδή η ολοκλήρωση των οδών Τρίπολης-Καλαμάτας και Πύργου-Καλαμάτας (Νότια Ιονία Οδός) και της σύγχρονης σιδηροδρομικής σύνδεσης Πάτρας-Λιμάνι Καλαμάτας.
Πιστεύουμε, ότι ένα τέτοιο λιμάνι, που θα αποτελεί σημαντικότατο εργαλείο στην αναπτυξιακή πορεία της περιοχής μας, θα πρέπει το συντομότερο να αποκτήσει Οργανισμό Λιμένος, δηλαδή χωριστό νομικό πρόσωπο υπό την εποπτεία του Δήμου, που θα διαχειρίζεται τις υποθέσεις του λιμανιού και θα προσελκύει κρουαζιερόπλοια και νέες θαλάσσιες συνδέσεις για τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.