Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Μήνυμα αναγνώστη: Για το ΕΚΑΒ στα Φιλιατρά.

Αγαπητοί φίλοι διαχειριστές του Φιλιατρά Νιουζ.

Ήρθα από την Αθήνα για διακοπές εδώ στην πόλη μας τα Φιλιατρά και με έκπληξη είδα ένα ασθενοφόρο που περνούσε από την πλατεία. Ρώτησα πως και έχουμε ασθενοφόρο και με ενημέρωσαν ότι λειτουργεί σταθμός του ΕΚΑΒ στην πόλη.
Αυτό είναι πέρα για πέρα καλό και κάτι πάρα πολύ χρήσιμο για την υγεία των κατοίκων.
Αν και παρακολουθώ καθημερινά το Φιλιατρά Νιουζ αυτό το θέμα μου ξέφυγε και μου είπαν οι εδώ φίλοι μου ότι υπάρχει και βίντεο από τα εγκαίνια στο Μπλόγκ σας.
Τώρα είμαι σε ίντερνετ καφέ και μόλις έψαξα και είδα το θέμα. Είδα και το βίντεο και ευχαριστήθηκα πολύ.

θέλω να δώσω τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια στον ......

προηγούμενο διαχειριστή σας για την εξαιρετική δουλειά που έκανε με το βίντεο από τα εγκαίνια του ΕΚΑΒ.
Να ζητήσω να βάζετε περισσότερα θέματα από την πόλη μας, ειδήσεις, έστω και μικρές, καθώς επίσης να σας δηλώσω τον σεβασμό μου προς την δουλειά που κάνετε η οποία είναι η καλύτερη που μπορείτε, και να σας δηλώσω ότι συγκινήθηκα όταν διάβασα εδώ στο Φιλιατρά νιούζ ότι τον Μάρτιο κάνατε μια επιστολή στον Περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη για το πρόβλημα που υπάρχει με το γεφύρι του Λαγκουβάρδου πηγαίνοντας για Μάραθο.
Όπως διάβασα φτιάξατε και ένα βίντεο για να δει το πρόβλημα.

Σας αξίζουν συγχαρητήρια, είστε αξιέπαινοι για αυτό που κάνατε γιατί αυτό δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για τον τόπο σας.
Εύχομαι το έργο να γίνει για να μην σκοτώνονται συνάνθρωποι μας και σε ένα κομμάτι του θα οφείλεται και σε εσάς.
Κλείνω λέγοντας στον Περιφερειάρχη Κύριο Τατούλη ένα μπράβο για την ευαισθησία που δείχνει σε όλα τα θέματα και κυρίως που άκουσε την κραυγή αγωνίας ενός μπλόγκ.

Με εκτίμηση
Ν. Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.