Πριν λίγους μήνες, ο Ευγένιος Παπαδόπουλος, δημοσιογράφος, μέλος της Επιτροπής Αγώνα κατά των διοδίων της Πιερίας, αρνήθηκε να πληρώσει το καταχρηστικό αντίτιμο των διοδίων στον σταθμό της Λεπτοκαρυάς.
Ο υπάλληλος της εταιρείας αρνήθηκε να σηκώσει την μπάρα και εμπόδισε τη διέλευση του πολίτη. Τότε, ο κ. Παπαδόπουλος κάλεσε την Αστυνομία και στη συνέχεια μήνυσε την εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» μέσω του συγκεκριμένου υπαλλήλου για «συστηματική παρακώλυση της κυκλοφορίας».
Ο υπάλληλος κατέληξε στο αυτόφωρο και η ..........
υπόθεση έχει πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης.
Την Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011, ο κ. Παπαδόπουλος θα καταθέσει συμπληρωματικά στον Εισαγγελέα Κατερίνης, ενώ τα μέλη της Επιτροπής Αγώνα δηλώνουν την αμέριστη συμπαράστασή τους και ζητούν από την Δικαιοσύνη, την πιστή εφαρμογή των νόμων και για την κατασκευάστρια εταιρεία, όπως αυτό ισχύει για όλους τους πολίτες.
Όπως εξηγεί η Επιτροπή Αγώνα: «Το δρόμο τον πληρώσαμε ήδη! Τα Τέμπη δεν είναι αυτοκινητόδρομος! Δεν έχουμε εναλλακτική λύση μετακίνησης εντός της χώρας και του δήμου μας! Είμαστε... σε πολιορκία! Απαιτούμε: Να εφαρμόζεται ο νόμος και για την Αιγαίον Α.Ε. όπως για όλους τους Έλληνες. Στηρίζουμε και συντασσόμαστε με την καταγγελία του Ευγένιου, την προσυπογράφουμε, ζητούμε προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών και απόδοση δικαιοσύνης. Ο Ευγένιος μαζί με τα μέλη του συντονιστικού οργάνου της Επιτροπής Αγώνα, την Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 θα είναι στα δικαστήρια για να αξιώσουν τη λευτεριά τόπο μας».
Zougla.gr
να μας πει ο κυριος παπαδοπουλος την κατασταση του δρομου πριν και μετα,το δεν πληρωνω γιατι ο δρομοσ ειναι σε κακο χαλι δεκτο,το δεν πληρωνω γιατι ετσι μου αρεσει επειδη εγινε μοδα δεν νομιζω οτι πρεπει να συνεχηστη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου διαφωνώ με την άποψη σου. (Αν καταλαβα καλα είσαι υπερ του να πληρώνουμε διόδια).
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε οι δρόμοι αυτοί έγιναν απο την φορολογία των Ελλήνων, Απο τον παποούλη σου τον πατέρα σου, εσενα εμενα κλπ κλπ.
Με πιο δικαίωμα ενας υπουργός τον παραχωρεί σε μια νυχτα τος δρόμους σε ιδιώτες και ο ιδιώτης εχει ξεσκίσει τον κοσμακη στις αυξήσεις αλλά και στους πολλαπλούς σταθμούς διοδίων.
Απ οτι ακουγεται η Μωρέας Εταιρία του Μπόμπολα σε λιγο θα μας βαλει διόδια λιγο πιο κατω απο την Αλλαγή και για να πάμε καλαμάτα θα πρέπει αν πληρώνουμε τον ΚΕΡΑΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ για δρόμο ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ.
Γιατι να πληρώνω ρε Φιλαράκι τα λαμόγια του κερατά? Αλλα και αυτό που έφτιαξε ο ιδιώτης το παραδείσια μεσα σε μια εβδομάδα ΒΟΥΛΙΑΞΕ. Τι σκατα να πληρώσουμε ρε Βασίλη? Πλάκα κάνουμε τώρα?
Ζητάνε οι κερατάδες οι μεγαλοκαρχαρίες να πληρώσουμε πρωτα για να κανουν εργο αν το κανουν??
Πρωτα παρεχεις υπηρεσία και μετα ζητάς αντίτιμο. οχι να προκαταβαλουν το αντιτιμο για μια υπηρεσία που ΘΑ γίνει.
Ασε που οι μεγαλοεταιρίες δεν βαζουν δικά τους χρήματα για τους δρόμους.
Πάιρνουν δάνεια με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου (Δηλαδή με εγγυητή εμενα εσενα την γυναίκα σου τα παιδια σου και ολη την Ελλαδα.
ΟΧΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΑ. Απο ιδία κεφάλαια.
Ας σταματήσουμε την καραμέλα της ηλιθιότητας του Υπουργού μεταφορών.
ΟΧΙ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ. ΤΕΛΟΣ.
φιλε μου η φιλοσοφια σου ειναι σωστη,αλλα επειδη τυνχανει να γυρναω παρα πολυ τα τελευταια 20 χρονια σε ολη την ελλαδα θα σου πω απλα το εξης.
ΑπάντησηΔιαγραφήη εθνικη οδος αθηνα θεσαλονικης ειχε διοδια 20 ευρο το δε οδωστρομα ηταν απο αθλιο εωσ χαλια
οταν το πηραν η εταιρειες εκαναν οδωστρομα αψογο
δηλ τεραστεια διαφορα.
εγω καταλαβαινω αυτους που ειναι στουσ δημους οπου περναει η εθνικη και το δεν πληρωνω εχει δικαιο αιτημα και θα επρεπε να εχουν ελευθερας
αλλα εγω ασ πουμε οταν χρησιμοποιω εθνικη πρεπει να πληρωσω μεχρι την αθηνα 50 ευρο.ναι τσουχτερο το πενηνταρι αλλα εχω ενα δρομο της προκοπης οχι καρμανιολα.δηλ θα γυρισω στο σπιτι μου αρτημελεις.τωρα εγινε μοδα και ολοι δεν πληρωνω αν δεν θελεισ να πληρωσεισ διοδια πηγενε στην αθηνα απο την κοζανη τρικαλα δομοκο
το αν το υπουργειο οφειλε να κατοχυρωσει τουσ ιδιωτες ειναι αλλο θεμα......πολιτικο.
Για να μην παραπληροφορούμε τον κόσμο, στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη το Σεπτέμβριο του 2007 τα διόδια τα οποία πληρώναμε στην άνοδο ήταν τα διόδια Αφιδνών, διόδια πελασγίας, διόδια Τεμπών και τέλος διόδια Μαλγάρων.Οι επίμαχες συμβάσεις είχαν υπογραφεί και οι εταιρίες τότε κατασκεύαζαν τα διόδια.Η διαδρομή κόστιζε γύρω στα 8 ευρώ.Στην αντίστροφη φορά δε δεν πλήρωνες στα διόδια Αφιδνών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τμήματα τα οποία κατασκευάστηκαν από τότε είναι οι στροφές της Υλίκης, ένα κομμάτι από το πέταλο του μαλλιακού και τίποτε άλλο.
Άμα λοιπόν γι αυτά τα κομμάτια του δρόμου καλούμαστε να πληρώσουμε την διαφορά από την σημερινή τιμή (13+ ευρώ) και θεωρείται από το κοινό αίσθημα αυτό λογικό δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω.
Ένας φοιτητής "απο κάτω" που σπουδάζει στη Θεσσαλονίκη..