Χωρίς προβλήματα καθυστέρησης εξελίσσονται οι εργασίες στον οδικό άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, όπως προέκυψε και από τη συζήτηση κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνάντησης των εκπροσώπων των εταιρειών παραχώρησης.
Σύμφωνα με τα όσα δημοσιοποιήθηκαν στο διαδίκτυο, ο δρόμος Κόρινθος - Καλαμάτα θα παραδοθεί κανονικά και ήδη μέχρι τα Παραδείσια είναι έτοιμος, ενώ λόγω της καθυστέρησης των απαλλοτριώσεων θα αργήσει περίπου ένα χρόνο η παράδοση στον άξονα προς τη Σπάρτη.
Ο δε δρόμος Κόρινθος – Πύργος – Τσακώνα ..........
εκτιμάται ότι θα καθυστερήσει τουλάχιστον δύο χρόνια, λόγω καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις.
Όσον αφορά στο ζήτημα των διοδίων, οι κατασκευάστριες κοινοπραξίες εμφανίστηκαν ανοιχτές στη μείωσή τους στα υπό κατασκευή τμήματα.
Διαβεβαίωσαν, όμως, ότι δεν πρόκειται να αποχωρήσουν, προσθέτοντας ότι θα πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ότι τα διόδια είναι το οξυγόνο για την ολοκλήρωση των εν λόγω έργων, που τα έχει ανάγκη η χώρα.
Τιμές στα διόδια
Όσον αφορά στο ζήτημα των διοδίων, οι κατασκευάστριες κοινοπραξίες εμφανίστηκαν ανοιχτές στη μείωσή τους στα υπό κατασκευή τμήματα. Δε θέλησαν, ωστόσο, να δεσμευτούν για το ποσοστό 50% που έχει ανακοινώσει ήδη ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. «Είναι θέμα της συνολικής διαπραγμάτευσης» τόνισαν.
Παράλληλα, χρησιμοποίησαν σκληρή γλώσσα για όσους δεν πληρώνουν διόδια, καλώντας την Πολιτεία να φέρει σχετική ρύθμιση στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Στο πλαίσιο των συζητήσεων που γίνονται για τη μείωση των διοδίων, ένα από τα βασικά θέματα είναι η παράταση του χρόνου της εκμετάλλευσης - παραχώρησης.
Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν το μεσημέρι εμφανίστηκαν ικανοποιημένοι από τη διαδικασία των απαλλοτριώσεων, που έχει προχωρήσει με πολύ καλύτερους ρυθμούς το τελευταίο διάστημα, ενώ υπογράμμισαν ότι και οι πέντε δεν έχουν κέρδη μέχρι στιγμής από τα έργα, τα δε ποσά που εισπράττουν από τα διόδια είναι πολύ μικρά σε σχέση με τα χρήματα που έχουν επενδυθεί.
Ανέφεραν, επίσης, ότι οι τράπεζες έχουν «παγώσει» τη χρηματοδότηση σε ορισμένες από τις κοινοπραξίες, ενώ οι ροές των αυτοκινήτων λόγω της οικονομικής κρίσης είναι πολύ περιορισμένες. «Είναι ένα γεγονός που δεν είχαμε προβλέψει καν» είπαν και πρόσθεσαν ότι όλα αυτά θα πρέπει να ληφθούν υπόψη στη διαπραγμάτευση που γίνεται με το Δημόσιο.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Σκληρή γλώσσα για όσους δεν πληρώνουν διόδια χρησιμοποίησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Ο κ. Πεταλωτής υποστήριξε ότι το «δεν πληρώνω» δεν είναι κίνημα, αλλά «τζαμπατζήδες» και σημείωσε: «Αντίσταση και μαγκιά, όταν αυτά που δεν πληρώνει κάποιος τα πληρώνει πολλαπλάσια ο διπλανός του, δε γίνεται».
Επισήμανε, δε, ότι η κυβέρνηση επαναδιαπραγματεύεται τις συμβάσεις, που υπέγραψε για τα διόδια η Ν.Δ. το 2007, ώστε να μειωθούν σε πολύ σημαντικό βαθμό.
Θάρρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.