Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Προτάσεις Βουδούρη στην βουλή για την συζήτηση του νομοσχεδίου για την οδική ασφάλεια

Στο πλαίσιο της συζήτησης του Νομοσχεδίου για την οδική ασφάλεια στην ολομέλεια της Βουλής, ο βουλευτής Μεσσηνίας Οδυσσέας Βουδούρης διατύπωσε συγκεκριμένες προτάσεις για την βελτίωση της ασφάλειας των πολιτών και τη μείωση των ατυχημάτων από τροχαία.

Η εφαρμογή των νόμων, ειδικά σε .........

περιπτώσεις που συνδέονται άμεσα με την απώλεια ζωής, όπως η υπερβολική ταχύτητα, η επήρεια οινοπνεύματος και η ελλιπής χρήση της ζώνης ασφαλείας και του κράνους στα δίτροχα, πρέπει προφανώς να είναι αυστηρή. Ταυτόχρονα είναι πολύ σημαντικό να αλλάξουμε την κουλτούρα των Ελλήνων οδηγών με καμπάνιες ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης, που θα απευθύνονται συστηματικά σε όλες τις κοινωνικές ομάδες με προτεραιότητα τους μαθητές και τους εφήβους. Η αλλαγή αυτή αξίζει μια μεγάλη και πολύπλευρη προσπάθεια της πολιτείας.

Υπενθυμίζεται ότι σε προηγούμενη ερώτηση του Οδυσσέα Βουδούρη προς τον τότε Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ο Υπουργός δεσμεύθηκε για την μείωση τουλάχιστον εκατό θανάτων από τροχαία ετησίως.

Επίσης, ο κ. Βουδούρης αναφέρθηκε στο θέμα των οδικών υποδομών, που είναι ιδιαίτερα προβληματικές στη χώρα μας. Η βελτίωση των οδικών υποδομών είναι ένας από τους στρατηγικούς στόχους της ΕΕ και η επίτευξή τους στην χώρα μας εκτιμάται ότι μπορεί να μειώσει κατά 50% τους θανάτους. Προβλήματα που αφορούν στις λακκούβες και στην έλλειψη σηματοδότησης επικίνδυνων σημείων, μπορούν να διορθωθούν με μικρό κόστος, ενώ ευθύνονται για αδικαιολόγητα θανάσιμα ατυχήματα και για τραυματισμό χιλιάδων πολιτών.

Τραυματισμοί για τους οποίους εξάλλου προκύπτει ένα κόστος περίθαλψης πολλαπλάσιο από αυτόν που θα απαιτούντο για την βελτίωση των επικίνδυνων σημείων.
Ταυτόχρονα πρέπει να γίνει ένας εκσυγχρονισμός της σηματοδότησης και μια προσαρμογή των ορίων ταχύτητας που να αντιστοιχεί στην σημερινή πραγματικότητα. Σε ορισμένες ευθείες σε μεγάλες οδούς, το υπερβολικά χαμηλό όριο μέγιστης ταχύτητας αποτελεί μάλλον πρόβλημα διότι επιβραδύνει αδικαιολόγητα την ροή των οχημάτων, ενώ δημιουργεί την αίσθηση στον κάθε οδηγό ότι τα όρια ταχύτητας γενικά δεν έχουν προσδιοριστεί με ορθολογικό τρόπο και συνεπώς δεν αξίζουν σεβασμού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας Καλαμάτας οι 11 θάνατοι και οι 80 συνολικά παθόντες από τροχαία το 2009 αποδίδονται στις παραπάνω αιτίες. Ο απερίγραπτος ανθρώπινος πόνος, που προκαλείται στις οικογένειες από τα τροχαία ατυχήματα, καθώς και το ξεκλήρισμα πληθυσμού αντίστοιχου ενός ολόκληρου χωριού κάθε χρόνο από το χάρτη της Ελλάδα, δεν μπορεί να μας αφήνουν αδιάφορους, δήλωσε ο κ. Βουδούρης.

Δεν αξίζει «να πεθαίνεις στον δρόμο» το 2010 !

1 σχόλιο:

  1. Τωρα δεσαμε...

    πραγματα που πρεπει να λυνωνται απο τον τελευταιο υπαλληλο,γινωνται ολοκληρα θεματα στη βουλη...
    Ετσι για δικαιολογουνται τα χιλιαρικα του μοχθου...

    Παιδια μας βλεπουνε..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.