Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Νίκος Σηφουνάκης σε Νάντια Γιαννακοπούλου: «Κλίμα πλήρους αδιαφορίας, παντελούς διάλυσης και ανέλεγκτης ασυδοσίας τα τελυταία 5 χρόνια στον ΟΣΕ»

Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σηφουνάκης, στην απάντηση του σε ερώτηση που είχε καταθέσει η βουλευτής ΠΑΣΟΚ κ. Νάντια Γιαννακοπούλου στις 17/05/10, επισημαίνει ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε εκπονήσει ένα σχέδιο «ανασυγκρότησης του ΟΣΕ» που στην πραγματικότητα σχεδίαζε την κατάργηση του ΟΣΕ, με εκτεταμένο σχέδιο εφεδρείας – απολύσεων εργαζομένων.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών ενημέρωσε την κ. Γιαννακοπούλου ότι τα τελευταία πέντε χρόνια το συσσωρευμένο χρέος του ΟΣΕ σχεδόν τριπλασιάστηκε από 3,5 δις ευρώ το 2004 σε 9,5 δις ευρώ το 2009, ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δημιουργήθηκε το 2007 «κατάφερε» από μηδενική βάση να δημιουργήσει σε δύο χρόνια έλλειμμα 700 εκατομμυρίων ευρώ.
Στα παραπάνω, ο Υφυπουργός προσθέτει το έντονο κλίμα .........

αδιαφάνειας σε όλες τις εταιρίες του Ομίλου, με πάρα πολλά παραδείγματα «μαύρων» μεταφορών με τρένα που δεν δηλώνονταν, ξεχασμένους λογαριασμούς ιδιωτικών εταιριών, ιδιωτικά συμφωνητικά χωρίς έγκριση Δ.Σ., κλπ.

Αντίθετα, η ηγεσία του Υπουργείου στην απάντησή της αντιτείνει ότι για την κυβέρνηση ο σιδηρόδρομος είναι μέσο μεταφοράς πρωταρχικής σημασίας, του οποίου η ορθολογική ανάπτυξη βοηθάει την εθνική οικονομία και την κάλυψη των σοβαρών κοινωνικών αναγκών. Στη συνέχεια προσθέτει ότι με την πολιτική που εφαρμόζει η τωρινή κυβέρνηση, το συνολικό σιδηροδρομικό σύστημα της χώρας ανασυντάσσεται, έτσι ώστε να μπορέσει ο όμιλος ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να λειτουργήσουν χωρίς ελλείμματα, με γνώμονα την αποτελεσματικότητα και την αύξηση της ελκυστικότητας ώστε να αυξηθεί το μεταφορικό έργο και η διαφάνεια.

Καταλήγοντας, ο Υφυπουργός Μεταφορών πληροφορεί την κ. Γιαννακοπούλου ότι το σχέδιο ανάπτυξης που διαμορφώνει η κυβέρνηση θα τεθεί άμεσα σε διαβούλευση και έχει δύο στόχους. Αφενός, την ανατροπή της πορείας απαξίωσης του Ομίλου ΟΣΕ για να υπάρξει βιώσιμος ΟΣΕ και στο μέλλον. Αφετέρου, στόχος είναι η συμμετοχή των εργαζομένων στο σχέδιο εξυγίανσης καθώς αποτελούν ξεχωριστό κεφάλαιο και θα ληφθεί κάθε μέριμνα. Συγκεκριμένα για τα δρομολόγια Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Πάτρα – Καλαμάτα, ο κ. Σηφουνάκης ενημερώνει ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μελετούν σε συνεργασία με τον ΕΔΙΣΥ τις δυνατότητες του υφιστάμενου πλέγματος δρομολογίων, με γνώμονα την καλύτερη προσαρμογή του στις απαιτήσεις του επιβατικού κοινού και την εκμετάλλευση της εποχιακής δυναμικής που παρατηρείται σε ορισμένους προορισμούς.

ΣΧΟΛΙΟ
Όπως καταλάβατε ΑΝ ΠΟΤΕ λειτουργήσει γραμμή σιδηροδρόμου αυτή θα είναι ΜΟΝΟ Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, και Πάτρα – Καλαμάτα. Οι υπόλοιποι σταθμοί θα εξακολουθήσουν να φέρουν τα λουκέτα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.