H Mozilla σχεδιάζει εδώ και καιρό την προσθήκη περιεχομένου στις νέες σελίδες ή tabs που ανοίγουν στον Firefox, καταλήγοντας στο Cognitive Shield.
Η Mozilla πάντως δεν είναι η πρώτη εταιρεία που σκέφτηκε να προσθέσει περιεχόμενο στις νέες σελίδες που ανοίγει ο χρήστης στον browser του. H Google με τον Chrome, εμφανίζει τις πιο δημοφιλείς σελίδες του χρήστη σε κάθε νέα σελίδα που ανοίγει ενώ η Opera προσφέρει το χαρακτηριστικό Speed Dial, με το οποίο ο χρήστης μπορεί να ορίσει τα thumbnails απο της σελίδες που επιθυμεί να εμφανίζονται όταν ανοίγει μία κενή σελίδα στον Opera browser.
Σε αντίθεση πάντως με τον Opera και τον Chrome, οι νέες σελίδες του Firefox δεν θα έχουν έντονα χρώματα, σε μία προσπάθεια να μην αποπροσανατολίζεται ο χρήστης.
Αν ανοίξει μία νέα σελίδα και αποφασίσει να πληκτρολογήσει μία διεύθυνση στην .......
μπάρα διευθύνσεων τότε ο κενός χώρος της σελίδας θα καταλαμβάνεται απο μία αρκετά διακριτική σειρά εικονιδίων γκρίζας απόχρωσης. Αν όμως περάσει με το ποντίκι του πάνω απο τα εικονίδια αυτά τότε όλη η σελίδα ζωντανεύει με μία πολύχρωμη λίστα απο εικονίδια και ιστοσελίδες.
Σε αντίθεση πάντως με το Opera Fast Dial χαρακτηριστικό, τα Firefox bookmarks δημιουργούνται αυτόματα. Επιπλέον και εν αντιθέσει με την συμπεριφορά και τις δυνατότητες στον Google Chrome, ο χρήστης μπορεί να επέμβει στο τι θα εμφανίζει κάθε νέα σελίδα, προσθέτοντας ή αφαιρώντας links.
Βλέπουμε λοιπόν, ότι η Mozilla προσπαθεί με το Cognitive Shield, να καλύψει και τις ελλείψεις των χαρακτηριστικών που διαθέτουν οι άλλοι browsers αλλά και τη δική της αδυναμία να προσφέρει όλο αυτό το χρονικό διάστημα, επιπλέον χαρακτηριστικά στην κενή επιφάνεια κάθε νέας σελίδας που ανοίγει στον Mozilla Firefox 3.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.