Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

2 ανέκδοτα για να ξεκινήσει το Σαββατοκύριακο μας με λίγο γέλιο

ΑΝΕΚΔΟΤΟ 1

Δύο γνωστοί, συναντιούνται στον Παράδεισο.

Εκεί που λέγανε τα δικά τους έρχεται η ώρα να μάθει ο ένας για τον άλλον λεπτομέρειες του θανάτου του.
_Καλά, και πώς πέθανες βρε Γιώργο?
_Άσε, γύρισα μία μέρα σπίτι, έπειτα από μια κοπιαστική μέρα στη δουλειά και είδα τη γυναίκα μου ολόγυμνη στο κρεβάτι μας.

Αμέσως κατάλαβα, ότι ο εραστής της κρυβόταν κάπου μέσα στο σπίτι και άρχισα να ψάχνω παντού σαν τρελός.
Στη ντουλάπα, στην αποθήκη, στην κουζίνα, κάτω από τις σκάλες, παντού.
Τελικά, από τη σύγχυσή μου, που δεν μπορούσα να τον βρω, έπαθα ανακοπή και ..........

έμεινα στον τόπο.

Με εσένα πάλι τι έγινε;;; Πώς πέθανες?
_Εγώ πήγα από πνευμονία. Γιατί, αν την ώρα που έψαχνες την κουζίνα, άνοιγες και το ψυγείο ρε κερατά, θα την είχαμε γλιτώσει και οι δυο μας.


ΑΝΕΚΔΟΤΟ 2

Ένας τύπος μετανιωμένος πηγαίνει στον παπά της ενορίας να εξομολογηθεί. Αρχίζει λοιπόν και λέει:
_ Πάτερ αμάρτησα. Μια μέρα που ψιλόβρεχε και καθόμουν με την ξαδέλφη μου άρχιζα να την μπαλαμουτιάζω και τελικά κάναμε sex.
_ Τέκνον μου, λέει ο παπάς, αυτό είναι πολύ μεγάλη αμαρτία, αλλά με προσευχές και μετάνοιες ο Θεός μπορεί να σε συγχωρήσει. Τίποτε άλλο?
_ Ναι πάτερ, μια μέρα που ψιλόβρεχε και καθόμουν με την αδελφή μου άρχισα να την μπαλαμουτιάζω και τελικά κάναμε sex.
_ Τέκνον μου, αυτό είναι μέγιστη αμαρτία αλλά ο Θεός μπορεί να σε συγχωρέσει αν μετανοήσεις προσευχηθείς και νηστέψεις. Τίποτα άλλο?
_ Να πάτερ, λέει με τρεμάμενη φωνή αυτός, μια μέρα που ψιλόβρεχε και καθόμουνα με τη μάνα μου..... Έκανα sex και με αυτήν..
_ Τέρας, φωνάζει τότε ο παπάς, γι αυτό που έκανες δεν υπάρχει συγχώρεση. θα ψηθείς στην κόλαση!
Τότε απαντά ο άλλος:
_ Πρόσεχε παπά γιατί έξω ψιλοβρέχει..........


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.