Ο στόχος είναι να κλείσει το έργο με την υπάρχουσα εργολαβία, είπε στο «Θ» ο Γιάννης Καρνέσης, διευθυντής στην ΕΥΔΕ Μελετών - Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου, ο οποίος έχει αναλάβει με παράλληλα καθήκοντα και τη διεύθυνση της ΕΥΔΕ Διευρωπαϊκού Δικτύου Πελοποννήσου, υπηρεσίας που επιβλέπει την ανακατασκευή του καταρρεύσαντος τμήματος Παραδεισίων - Τσακώνας, αλλά και των προσβάσεων στη σήραγγα Ραψομμάτη.
Σημειώνεται πως πρόκειται για το πλέον επείγον έργο του ΥΠΕΧΩΔΕ στην Πελοπόννησο, ένα «στοίχημα τιμής» για το υπουργείο αφού η σήραγγα –το δύσκολο- με την οποία παρακάμπτονται οι στροφές της Μεγαλόπολης είναι έτοιμη και χρονίζουν οι προσβάσεις –το εύκολο κομμάτι.
Αναμένεται τώρα η σχετική απόφαση από τα ανώτερα κλιμάκια του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Πέραν αυτού, σχετικά με τον αυτοκινητόδρομο που κατασκευάζει ο «Μορέας» με παραχώρηση, έγινε η πρώτη δίκη για τον ορισμό τιμής μονάδος απαλλοτριουμένων ακινήτων, στο τμήμα Λεύκτρου-Παραδεισίων.
Τον Οκτώβριο και Νοέμβριο θα γίνουν ανάλογες δίκες για το τμήμα Τσακώνας-Καλαμάτας. Μάλιστα, ο κ. Καρνέσης ανέφερε πως για το κομμάτι 0-21 (από κατάληξη Τσακώνας μέχρι λίγο έξω από την Καλαμάτα) έχουν γίνει σημειώσεις των σχετικών ακινήτων στο κτηματολογικό γραφείο Θουρίας και το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει η ανάλογη διαδικασία για τον περιμετρικό Καλαμάτας, στο κτηματολογικό γραφείο της μεσσηνιακής πρωτεύουσας.
Από πλευράς έργων, ολοκληρώνεται:
α.) Η δεύτερη σήραγγα στο Αρτεμίσιο,
β.) Προχωρούν οι σήραγγες στο Νεοχώρι (προς Κόρινθο),
γ.) Έχει ξεκινήσει η Στέρνα (στις κεραίες),
δ.) Γίνεται η διάνοιξη της αριστερής (από Αθήνα) σήραγγας στο Καλογερικό και θα αρχίσει και η δεξιά.
Στο Καλογερικό τελειώνει και η παραλλαγή του δρόμου, αφού στο εύρος της σημερινής οδού «θα σκάσει» η έξοδος των σηράγγων.
Προχωρούν και τα έργα στο Παραδείσια -Τσακώνα για τα οποία δεν τίθεται θέμα χρηματοδότησης.
Πηγή: Θάρρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.